ACT: Twingo I
-
- Über-Spammer
http://www.phonocar.de/kataloge/Zubehoer-2006.pdfDxRsd schreef:als je het vaker hebt gedaan niet neemaar dan nog moet ik die deurbakkies zien te scoren ergens???
aangezien ze die nergens verkopen want ze staan ook niet bij phonocar op de catalogus:( )
bladzijde 7
maar ik ben slapen ga d'r nog nachtje over slapen
en zie wel wat mijn oplossing gaat worden
wat vinden jullie trouwens van m'n buitenkant (in het picture topic???) en zal morgen foto's maken van m'n bitume enzo 

Twingo: Making it 2 the limit....
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als je die deurbakken koopt, ben je nog niet helemaal klaar nee, als je ze zo wilt laten als dat ze zijn vallen de speakers een heel stuk in de deur.
Die man van wie ik ze gekocht had, had ze helemaal opgedikt met ringen, speciale harszooi erin gegoten en daarna bekleed met skai
Dingen wogen behoorlijk zwaar 
Die man van wie ik ze gekocht had, had ze helemaal opgedikt met ringen, speciale harszooi erin gegoten en daarna bekleed met skai

jeuh! vandaag een eerste bod gehad op de twingo (hoewel ie nog niet te koop staat)
t is nog wel een beetje laag, maar t begint toch al: 700 euro. voor een niet-goed-rijdende twingo.
maar gezien ie niet voor minder dan 1250 weg gaat, en bij voorkeur rond de 1500 of meer, ga'k nog effe mogen wachten..
t is nog wel een beetje laag, maar t begint toch al: 700 euro. voor een niet-goed-rijdende twingo.
maar gezien ie niet voor minder dan 1250 weg gaat, en bij voorkeur rond de 1500 of meer, ga'k nog effe mogen wachten..
t is weliswaar een 1995 met 250+dkm, maar hij heeft net (<500km) nieuwe veren en dempers, er zit een radiator in die nog geen 15km gedaan heeft (k zit ondertussen alweer aan 600 euro aan materiaal), velgen en banden zijn ook verkoopbaar voor een 250-300 euro, er zit een 4-maand oude accu in, en dan zit daar nog een ganse auto omheen.Ronnie schreef:1500 voor een niet goed rijdende Twingo? Niet erg veel? Wat is de km-stand en bouwjaar? Bij mijn Twingo begonnen de biedingen bij 1500 euro
en de benzinetank is nagenoeg vol.
dan vind ik 700 toch maar pover..
die 1500 is moest ie rijden. maar zolang ie staat zoals ie nu staat, vind k persoonlijk 1000-1250 niet ze gek veel...
en anders gewoon maar in delen verkopen he...
k weet het....Ronnie schreef:Tjah, zie het er maar eens voor te krijgen, ik heb de mijne 95er met 155000 op de teller toen voor 1250 euro verkocht.
maar het grote voordeel dat ik heb: er is geen haast bij..
en bovendien ga ik binnenkort ook neg wel eens effe een kleine checkup doen zodat ie hopelijk weer een beetje rijdt, zodat ie vlotter voor een lekkere prijs weg kan

ik denk een koppakking... koelsysteem raakt niet goed ontlucht, en op een-jo- schreef:wa mankeerd er dan aan dat ie ni rijd ?
gegeven moment kreeg k, bij warme motor, een redelijk grote hoeveelheid
witte rook... en toen wilde em bij t proberen starten ook een aantal keren
gewoon niet rondgaan.. en dan niet op "starter/accu is naar de
vaantjes"-manier, maar eerder als "er is iets wat intern tegenwerkt". dus
da's iets wat k ook geen leuke gedachte vind...
binnenkort gaat de kop eraf, en ga'k effe kijken of de pakking merkbaar
kapot is. als dat niet t geval is, gaat de twingo kapot zijnde weg,
als deze daarentegen merkbaar kapot is, dan gaat er eentje in die tegen een
hogere druk kan.. (gezien de kop een aantal keren gevlakt is, is de
compressie ook verhoogd, en bestaat er dus de kans dat de hogere druk de
pakking eruit geblazen heeft. als het daar niet aan ligt, dan vrees ik voor
m'n onderblok, en dat zijn kosten da'k er niet meer voor over heb)
maar in beide gevallen gaat ie sowieso, met spijt in het hart, toch weg
moeten.. k kan t me niet meer veroorloven veel geld te blijven investeren,
en t is ook soms leuk om zeker te zijn dat je s ochtends kan vertrekken..
en daarom rij ik momenteel in een (oersaaie, maar goed uitgeruste en best
wel vlotte) daihatsu applause, welke 180dkm minder op de teller heeft, t
dubbel kwa vermogen, een liter op honderd minder verbruikt en een heel pak
betrouwbaarder is..
-
Ik kreeg voor mijn twingo uit '93 met 100 dkm en motorschade 1000 euro's.
Vond het geen slechte deal.
Vond het geen slechte deal.
Idd, wat een prijzen zeg. Zeker die oudjes hebben geen klap aan onderdelen erop zitten die wat waard zijn. Dus 700 voor een auto zonder goed lopend blok is zat. Hou die maar warm. Die Twingo van me ma kostte ons 800 euro. Loopt prachtig, alleen 2 zwaar verotte wiellagers. Ik vind die prijzen voor Twingo's ook zwáár overtrokken...
niet om moeilijk te doen, mara ik vraag liever te veel voro m'n auto en moet ik een maand langer wachten, dan dat ik er te weinig voor vraag..
ook omdat ik er, als ik er wat meer voor zou kunnen krijgen, wat meer kosten er terug uit zou hebben ..
ook omdat ik er, als ik er wat meer voor zou kunnen krijgen, wat meer kosten er terug uit zou hebben ..
hey
ik heb best wel leuke velgenjes gezien
maat ik weet niet of ze gaan passen
- 14 Inch
- Et-waarde 38
- 6j breed
- Steek 4X100
wat denken jullie ?
of moet ze gewoon effe passen waar moet ik dan op letten ?
mzzl Freek
ik heb best wel leuke velgenjes gezien
maat ik weet niet of ze gaan passen
- 14 Inch
- Et-waarde 38
- 6j breed
- Steek 4X100
wat denken jullie ?
of moet ze gewoon effe passen waar moet ik dan op letten ?
mzzl Freek
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Zo te horen gaat dat wel passen...Et waarde is origineel ook 38? In elk geval erg in de buurt.
Controleer of de naafdiameter goed is...die moet 60,1 mm zijn. Kan best zijn dat er pasringen inzitten, dan is het geen enkel probleem
Controleer of de naafdiameter goed is...die moet 60,1 mm zijn. Kan best zijn dat er pasringen inzitten, dan is het geen enkel probleem

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
dat gaat een nipte zijn.
als je ze gaat passen, probeer er dan effe een rond punt mee te nemen of een scherpe bocht tegen een sporievere snelheid, om te horen of ze langs de binnenkant schuren.
ik heb 195/45/14 op 14" 6.5j et38 met 6mm spacer, en dat schuurt nog een beetje.
dusja... probeer eens zou k zo zeggen..
EDIT: toevallig berenvelgjes?
als je ze gaat passen, probeer er dan effe een rond punt mee te nemen of een scherpe bocht tegen een sporievere snelheid, om te horen of ze langs de binnenkant schuren.
ik heb 195/45/14 op 14" 6.5j et38 met 6mm spacer, en dat schuurt nog een beetje.
dusja... probeer eens zou k zo zeggen..
EDIT: toevallig berenvelgjes?
origineel zijn die wielen ook maar 4.5 duim breedMartijnG schreef:Zo te horen gaat dat wel passen...Et waarde is origineel ook 38? In elk geval erg in de buurt.

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Wat is de standaard ET van een Twingo dan??
Ligt er natuurlijk aan wat de bandenmaat is
195 is best breed voor een Twingo...
Ligt er natuurlijk aan wat de bandenmaat is
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
bedankt voor reacties 
het gaat hier om Enzo Cup velgjes en deze banden zitten er omheen
Miverva banden
- 185/50 R14
[img]http://www.dominion.tuning.info.pl/gale ... zo_cup.jpg[/img]

het gaat hier om Enzo Cup velgjes en deze banden zitten er omheen
Miverva banden
- 185/50 R14
[img]http://www.dominion.tuning.info.pl/gale ... zo_cup.jpg[/img]
hey die lijken op mijn 15" velgjes
ziet er strak uit onder twingo
ziet er strak uit onder twingo

-
jaja, cupvelgjes doen 't altijd goed onder de twing.
-
- Contacteer:
Die had me ma ook onder der twingo. Alleen 14" 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
ik heb die velgjes gepast ze passen mooi maar ik moest die remkabel effe omleggen
maar nu hij komt net tegen zo haakje aan waar de remkabel vast zat met zo veertje
ken ik dat gewoon zo effe krom slaan of weg slijpen ofzo ??
of hebben jullie nog ideetjes
mzzl freek
maar nu hij komt net tegen zo haakje aan waar de remkabel vast zat met zo veertje
ken ik dat gewoon zo effe krom slaan of weg slijpen ofzo ??
of hebben jullie nog ideetjes
mzzl freek
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Echte Twingo humor...zie m al rijden...paars apparaat met roze strikJacco Osté schreef:Voor 1000 euro pak ik hem nog in en doe ik een strikkie erom![]()

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Even een vraag:
Sinds gister gaat mijn rechter raam niet meer openen of dicht, motortje hoor je wel werken, maar tikt alleen maar. Ook kan ik nu het raam gewoon open schuiven, wie weet wat het is? Simpelwel motortje defect?
Groeten Ronnie.
Sinds gister gaat mijn rechter raam niet meer openen of dicht, motortje hoor je wel werken, maar tikt alleen maar. Ook kan ik nu het raam gewoon open schuiven, wie weet wat het is? Simpelwel motortje defect?
Groeten Ronnie.
daar vreesde ik een beetje voor.. je kan er wel gewoon een spacer tussengooien, en dan ben je er vanaf. neem misschien best ineens spacers van ongeveer een cm per kant..Freaky schreef:oke ze passen
en zo staan mooi zal zo effe foto's maken
maar ze lopen net bij een bocht maken achter tegen wiel kast aan![]()
maar dat is zo toch te verhelpen met een spacer of niet ??
mzzl freek
Had peter(tje5) ook vorige week! hij had gewoon alle kabeltje losgehaald en weer erop vast gezet en opeens deed hij t weer, stuur hem anders pm dan kan hij t wel beter vertellenRonnie schreef:Even een vraag:
Groeten Ronnie.

ik had een kortsluitinkje in mijn stekker, losgehaald en weer vastgezet, nieuwe zekering erin en fertig, alleen bij jou hoorde je de motor nog tikken zeg je ? bij mij was alles helemaal dood..
Laatst gewijzigd door Petertje5 op zo 25 mar 2007 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.