GTT Bleu Sport: Blok rustig inrijden.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Zonde van die nieuwe kap zeg...
- Bas
- Bestuurslid
- Berichten: 4002
- Lid geworden op: ma 8 jan 2001 0:00
- Car: Clio IV RS
- Locatie: Om de hoek
Ziet er goed uit allemaal Gerald! Jammer van die nieuwe kap en die kachelweerstand...
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Waarschijnlijk ergens tijdens transport half dubbel gevouwen...Jochem de Haas schreef:Zonde van die nieuwe kap zeg...
Ik was met kerst niet heel gezellig zeg maar....

Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Zo! Best lekker resultaat zeg! 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Stap voor stap....



5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 993
- Lid geworden op: za 24 jan 2009 18:49
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Huizen
Dik, meer woorden niet nodig
Wel errug balen van die motorkap zeg

Wel errug balen van die motorkap zeg

-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Oke,..
De laatste maanden nadat de GT thuis is gekomen heb ik alle kleine dingen die nog gedaan moesten worden op orde gebracht met in het achterhoofd afgelopen zondag.
En dan met name de jaarlijkse toertocht/rally dag waar wij de afgelopen jaren vrijwilliger waren.
Maar dit jaar niet....
Dit jaar zouden we met de GT daadwerkelijk gaan rijden.
Auto was al getaxeerd een paar weken geleden. En afgelopen vrijdagmiddag trof ik de auto op deze:
[img]https://i.imgur.com/IImXTbW.jpg?1[/img]
Manier aan nadat ze uitgelijnd en gekeurd was. Voor het eerst in 8,5 jaar.
Reden voor een feestje dus.
Na een rondje familie (+-20Km), de dagelijkse auto weer opgehaald bij het apk station en vanaf daar weer naar huis toe.
Althans dat was de bedoeling....
Helaas heeft een van de drijfstanglagers wat anders bedacht met lagerschade als gevolg.
Dus in feite gestruikeld op de finish...
Gister de tourrit nog wel gereden, maar in de dagelijkse auto is het toch anders dan een GT.
Maar met wat hulp van de organisatie stond ze er op de afsluiting van het evenement toch nog bij...
[img]https://i.imgur.com/vLKJKKn.jpg?2[/img]
Plannen voor de komende tijd.
Blok uitbouwen, laten reviseren en opnieuw inbouwen.
Planning... Tja, eerst eens kijken dat ik alle benodigde onderdelen kan vinden/regelen.
Of ik dus over 1,5 maand in Huizen sta.... Waarschijnlijk wel, maar of dat in de GT gebeurd?
De laatste maanden nadat de GT thuis is gekomen heb ik alle kleine dingen die nog gedaan moesten worden op orde gebracht met in het achterhoofd afgelopen zondag.
En dan met name de jaarlijkse toertocht/rally dag waar wij de afgelopen jaren vrijwilliger waren.
Maar dit jaar niet....
Dit jaar zouden we met de GT daadwerkelijk gaan rijden.
Auto was al getaxeerd een paar weken geleden. En afgelopen vrijdagmiddag trof ik de auto op deze:
[img]https://i.imgur.com/IImXTbW.jpg?1[/img]
Manier aan nadat ze uitgelijnd en gekeurd was. Voor het eerst in 8,5 jaar.
Reden voor een feestje dus.
Na een rondje familie (+-20Km), de dagelijkse auto weer opgehaald bij het apk station en vanaf daar weer naar huis toe.
Althans dat was de bedoeling....
Helaas heeft een van de drijfstanglagers wat anders bedacht met lagerschade als gevolg.
Dus in feite gestruikeld op de finish...
Gister de tourrit nog wel gereden, maar in de dagelijkse auto is het toch anders dan een GT.
Maar met wat hulp van de organisatie stond ze er op de afsluiting van het evenement toch nog bij...

[img]https://i.imgur.com/vLKJKKn.jpg?2[/img]
Plannen voor de komende tijd.
Blok uitbouwen, laten reviseren en opnieuw inbouwen.
Planning... Tja, eerst eens kijken dat ik alle benodigde onderdelen kan vinden/regelen.
Of ik dus over 1,5 maand in Huizen sta.... Waarschijnlijk wel, maar of dat in de GT gebeurd?
Laatst gewijzigd door Gerald op di 28 mei 2019 6:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Zonde Frits 

- Bas
- Bestuurslid
- Berichten: 4002
- Lid geworden op: ma 8 jan 2001 0:00
- Car: Clio IV RS
- Locatie: Om de hoek
Balen man... Sterkte met 't vervolg.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Fak...



5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Ai...balen Gerald!! Succes met het herstel!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Oke,
We zijn nu bijna een jaar verder en ik heb een hoop voor elkaar gekregen, maar heb nu even geen idee meer hoe ik verder moet.
Short Story: vorig jaar eind mei oude blok afgeschreven, drijfstanglager wat mee is gaan draaien. In de loop van de zomer nieuw blok laten reviseren bij een revisiebedrijf. Eind september/begin oktober blok weer terug van het revisiebedrijf en ingebouwd.
Na wat lichamelijke ongemakken en de winter nu alles weer opgebouwd en aangesloten.
Blok:
basis onderblok (maar met fase 2 carter met antislingerschot), geslepen krukas, andere krukaslagers. 2e hands originele drijfstangen. zuigers en bussen waren goed dus hergebruikt.
pipercam nokkenas met verstelbare poulie. kop was nieuw gereviseerd voordat ik het vorige blok heb opgebouwd. B;lok is door een revisiebedrijf gecontroleerd en opgebouwd.
Turbo gereviseerd. Oliekoeler en slangen nieuw!
op de verstelbare poulie (en carterpan) na is dit hetzelfde blok wat ik al had.
Maar nu nog lopen!
Startmotor draait rond, misschien wat vlot.
carburateur geeft benzine, (maar ook remmenreiniger werk niet.
ontsteking staat op de juiste timinig, controle van timing staat op ontsteken bij 9 graden voorontsteking (zelfde als in het handboek), tussen de streepjes op de bak.
bougies nieuw
rotor, verdelerkap, bougiekabels ca. 30 km oud. vervangen bij opbouw motor 2 jaar terug.
Alles lijkt te werken maar de motor slaat niet aan!
HELP, ik weet niet meer wat te checken.
Ondertussen ook al hulp van diverse clubleden gehad per telefoon, maar ze loopt nog niet.
Contact gezocht met het revisiebedrijf maar die geven nog niet thuis.
Enige wat ik wel op moet merken is dat ik vind dat ik niet heel veel compressie draai. Motor draait met de hand er redelijk makkelijk doorheen.
Mogelijk dat daarom ook de startmotor zo veel toeren maakt. (+500 toeren op dashbord)
Ik heb geen compressiemeter, dus die kan ik niet checken.
Waar ik aan zit te denken, maar wat ik niet na kan kijken is dat mogelijk de kleppen te ver open staan op de verstelbare poulie. waardoor ik te weinig compressie draai en ze niet aanslaat.
Iemand ervaring met dit soort dingen?
Ik zou het zeer waarderen
als iemand mee denkt, dus vraag maar raak. 
We zijn nu bijna een jaar verder en ik heb een hoop voor elkaar gekregen, maar heb nu even geen idee meer hoe ik verder moet.

Short Story: vorig jaar eind mei oude blok afgeschreven, drijfstanglager wat mee is gaan draaien. In de loop van de zomer nieuw blok laten reviseren bij een revisiebedrijf. Eind september/begin oktober blok weer terug van het revisiebedrijf en ingebouwd.
Na wat lichamelijke ongemakken en de winter nu alles weer opgebouwd en aangesloten.
Blok:
basis onderblok (maar met fase 2 carter met antislingerschot), geslepen krukas, andere krukaslagers. 2e hands originele drijfstangen. zuigers en bussen waren goed dus hergebruikt.
pipercam nokkenas met verstelbare poulie. kop was nieuw gereviseerd voordat ik het vorige blok heb opgebouwd. B;lok is door een revisiebedrijf gecontroleerd en opgebouwd.
Turbo gereviseerd. Oliekoeler en slangen nieuw!
op de verstelbare poulie (en carterpan) na is dit hetzelfde blok wat ik al had.
Maar nu nog lopen!
Startmotor draait rond, misschien wat vlot.
carburateur geeft benzine, (maar ook remmenreiniger werk niet.
ontsteking staat op de juiste timinig, controle van timing staat op ontsteken bij 9 graden voorontsteking (zelfde als in het handboek), tussen de streepjes op de bak.
bougies nieuw
rotor, verdelerkap, bougiekabels ca. 30 km oud. vervangen bij opbouw motor 2 jaar terug.
Alles lijkt te werken maar de motor slaat niet aan!

HELP, ik weet niet meer wat te checken.
Ondertussen ook al hulp van diverse clubleden gehad per telefoon, maar ze loopt nog niet.
Contact gezocht met het revisiebedrijf maar die geven nog niet thuis.
Enige wat ik wel op moet merken is dat ik vind dat ik niet heel veel compressie draai. Motor draait met de hand er redelijk makkelijk doorheen.
Mogelijk dat daarom ook de startmotor zo veel toeren maakt. (+500 toeren op dashbord)
Ik heb geen compressiemeter, dus die kan ik niet checken.
Waar ik aan zit te denken, maar wat ik niet na kan kijken is dat mogelijk de kleppen te ver open staan op de verstelbare poulie. waardoor ik te weinig compressie draai en ze niet aanslaat.
Iemand ervaring met dit soort dingen?
Ik zou het zeer waarderen


Project: GTT Blue Sport
-
- Berichten: 65
- Lid geworden op: ma 5 apr 2010 9:23
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Ik stel meteen de vraag: heb je een vonk gezien? En zijn de bougies nat?
Sorry dat dit wel heel erg obvious is maar ik zie het in het stukje hierboven niet staan..
Groeten Michiel
Sorry dat dit wel heel erg obvious is maar ik zie het in het stukje hierboven niet staan..
Groeten Michiel
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Goed om te vermelden inderdaad.
Ja vonk gezien. Op alle 4 de bougies. Daarna voor zekerheid vervangen voor nieuw.
Nee bougies niet nat. Dus niet verzopen.
Ja vonk gezien. Op alle 4 de bougies. Daarna voor zekerheid vervangen voor nieuw.
Nee bougies niet nat. Dus niet verzopen.
Project: GTT Blue Sport
Staat het rondsel voor de verdeler nog wel goed?
Makkelijk te checken door zuiger 1 in bdp te zetten en te checken of de verdeler dan wel bij 1 van de pootjes in de verdelerkap staat. Zou moeten kloppen gezien je het ontstekingsmoment op het vliegwiel hebt gecontroleerd, maar hier is het bij mij destijds wel mis gegaan. Motortje plofte wel zo nu en dan maar sloeg niet aan.
Compressie meten is overigens wel het eerste dat ik zou doen, zo’n meter kost geen ruk. De waarden zullen dan ook niet veel van kloppen maar voor diagnose zegt het meer dan genoeg. Ook de timing van de nokkenas fysiek checken kan geen kwaad, schijnt dat die piper grinds nogal eens verschillen qua timing. Moet je dus echt met een gradenschijf controleren.
Makkelijk te checken door zuiger 1 in bdp te zetten en te checken of de verdeler dan wel bij 1 van de pootjes in de verdelerkap staat. Zou moeten kloppen gezien je het ontstekingsmoment op het vliegwiel hebt gecontroleerd, maar hier is het bij mij destijds wel mis gegaan. Motortje plofte wel zo nu en dan maar sloeg niet aan.
Compressie meten is overigens wel het eerste dat ik zou doen, zo’n meter kost geen ruk. De waarden zullen dan ook niet veel van kloppen maar voor diagnose zegt het meer dan genoeg. Ook de timing van de nokkenas fysiek checken kan geen kwaad, schijnt dat die piper grinds nogal eens verschillen qua timing. Moet je dus echt met een gradenschijf controleren.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Rondsel staat goed, verdeler staat goed, bougiekabels staan goed. (ook 180 graden omgedraaid, maar nog steeds niets)tutuur schreef:Staat het rondsel voor de verdeler nog wel goed?
Makkelijk te checken door zuiger 1 in bdp te zetten en te checken of de verdeler dan wel bij 1 van de pootjes in de verdelerkap staat. Zou moeten kloppen gezien je het ontstekingsmoment op het vliegwiel hebt gecontroleerd, maar hier is het bij mij destijds wel mis gegaan. Motortje plofte wel zo nu en dan maar sloeg niet aan.
Zal eens gaan kijken voor een compressieset.tutuur schreef:Compressie meten is overigens wel het eerste dat ik zou doen, zo’n meter kost geen ruk. De waarden zullen dan ook niet veel van kloppen maar voor diagnose zegt het meer dan genoeg.
Nokkenas is met een gradenschijf op tijd gezet, maar ik heb geen micrometer om de boel na te kunnen meten.tutuur schreef:Ook de timing van de nokkenas fysiek checken kan geen kwaad, schijnt dat die piper grinds nogal eens verschillen qua timing. Moet je dus echt met een gradenschijf controleren.
Project: GTT Blue Sport
-
- Berichten: 65
- Lid geworden op: ma 5 apr 2010 9:23
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Maar als je veel start en hij slaat niet aan dan moet er toch een natte bougie zijn? Anders wordt er geen brandstof ingespoten zou ik denken. Is dat makkelijk te checken? Is een carb toch (sorry ben even kwijt welk blok je er nu in hebt liggen)? Er zou iets van nattigheid moeten komen uiteindelijk.
Edit: ik lees het, carb geeft benzine staat er.
Ok eerst compressie testen. Kost idd niets zo'n ding (kijk maar bij HBM)
Groeten Michiel
Edit: ik lees het, carb geeft benzine staat er.
Ok eerst compressie testen. Kost idd niets zo'n ding (kijk maar bij HBM)
Groeten Michiel
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Op aanraden van jullie deze week toch maar een compressietestset gekocht. Vandaag even rustig de tijd gemaakt om te testen. Uitslag was op alle 4 de cilinders minder dan 2 bar. Bar weinig dus...
In overleg met het revisiebedrijf nog een paar kleine tests gedaan en de nokkkenastiming staat niet goed. Waar het precies mis is gegaan geen idee. Maar de auto gaat terug naar de motorbouwer en we zoeken het daar verder uit. Wordt vervolgd dus.
Volgende keer dus hopelijk een ander geluid. Bedankt voor het mee denken.

In overleg met het revisiebedrijf nog een paar kleine tests gedaan en de nokkkenastiming staat niet goed. Waar het precies mis is gegaan geen idee. Maar de auto gaat terug naar de motorbouwer en we zoeken het daar verder uit. Wordt vervolgd dus.

Volgende keer dus hopelijk een ander geluid. Bedankt voor het mee denken.

Project: GTT Blue Sport
- Geert Claes
- Berichten: 1214
- Lid geworden op: za 6 apr 2002 0:00
- Locatie: ALPINE GT + R5GTT + Talisman
Mss stom, mijn gtt starte wel na eigen revisie maar op 1 of anderhalve cilinder.
Heb je uw klepspeling goed als je slechte compressie hebt?
Zeer snel te testen. Zelfs zonder voelermaten kan je in elk geval
Al checken of de tuimelaar van de niet bediende klep los komt. Anders blijft deze klep open.
Heb je uw klepspeling goed als je slechte compressie hebt?
Zeer snel te testen. Zelfs zonder voelermaten kan je in elk geval
Al checken of de tuimelaar van de niet bediende klep los komt. Anders blijft deze klep open.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
@Geert Claes.
Ik had op geen een cilinder compressie. Kleppen stonden goed gesteld maar nokkenas was van z'n timing af. Kleppen gingen te vroeg/laat open/dicht.
Hoe dan ook auto staat bij het revisiebedrijf ze zijn er mee bezig. Zal het van de week wel horen als de motor loopt.
Ik had op geen een cilinder compressie. Kleppen stonden goed gesteld maar nokkenas was van z'n timing af. Kleppen gingen te vroeg/laat open/dicht.
Hoe dan ook auto staat bij het revisiebedrijf ze zijn er mee bezig. Zal het van de week wel horen als de motor loopt.

Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Zo. Afgelopen weekend m'n GT Turbo weer opgehaald bij het revisiebedrijf. Zoals ik vorige week al schreef stond de nokkenastiming niet goed. Die staat weer goed en ik heb de auto naar huis gereden met een hele grote
Die is er nu na 4 dagen nog steeds niet vanaf en een heel aantal kleine dingen zijn ondertussen ook al weer opgelost en afgesteld.
Blok nu ca. 1000km inrijden en dan de kop natrekken enz. Daarna de turbo druk een stukje omhoog en de carb afstellen. Ben benieuwd.

Die is er nu na 4 dagen nog steeds niet vanaf en een heel aantal kleine dingen zijn ondertussen ook al weer opgelost en afgesteld.
Blok nu ca. 1000km inrijden en dan de kop natrekken enz. Daarna de turbo druk een stukje omhoog en de carb afstellen. Ben benieuwd.

Laatst gewijzigd door Gerald op wo 6 mei 2020 9:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Project: GTT Blue Sport
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Lekker! Dat het toch zo simpel opgelost is.
Nu lekker van genieten na zoveel jaar opbouwen!

Nu lekker van genieten na zoveel jaar opbouwen!
- Geert Claes
- Berichten: 1214
- Lid geworden op: za 6 apr 2002 0:00
- Locatie: ALPINE GT + R5GTT + Talisman
Geniet er van.
Die lach die blijft elke keer je er mee rijd.

Die lach die blijft elke keer je er mee rijd.

Mooi dat het voor elkaar is, nu lekker genieten!
-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello
Mooi! En nu genieten
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Eindelijk. Klote dat 't in het begin niet goed was door zoiets klein/stoms...
Nu begint (hopelijk) het mooie rijden

Nu begint (hopelijk) het mooie rijden

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Totdat de versnellingsbak blijft lekken....
Maar goed. Blok is er weer uit geweest. Bak gereviseerd en versterkt. Blok weer ingebouwd,nu alleen nogafbouwen en naar de apk...
Maar goed. Blok is er weer uit geweest. Bak gereviseerd en versterkt. Blok weer ingebouwd,nu alleen nogafbouwen en naar de apk...

Project: GTT Blue Sport