Ik kijk dit weekend even voor een foto van de kont.
Momenteel zit er wat modder op, en het weer zit me niet mee hier om eens de spons boven te halen

Roald schreef:Ik heb een JC5 van een diesel/DCI achter mijn F7R Turbo hangen (welke overigens ook bij tuur vandaan komt).
De versnellingen schuiven allemaal zeg maar een versnelling op ten opzichte van een originele JB3 bak op een 19 16v.
Bijvoorbeeld:
50 km/h in 3e versnelling is 2000 rpm ipv 4e versnelling
80 km/h in 4e versnelling is 2500 rpm ipv 5e versnelling
Kleine opsomming hoe het nu bij mijn 19 is:
1 is max geen idee, alles boven 3800 is wielspin bij vol gas.
2 is max 110 km/h bij 7000 rpm
3 is max 155 km/h bij 7000 rpm
4 is max 220 km/h bij 7000 rpm
5 is max 280 KM/h bij 7000 rpm
Wat erg lekker is dat bij 120 Km/h in 5e versnelling je maar ongeveer 2850 rpm draait en dus vrij stil, maar door het turbo koppel accelereert hij nog steeds makkelijk.
Tevens houd deze bak het nu al 3 jaar en 17.000 km probleemloos vol met alleen dif clip modificatie verder niks.
Ben alleen het exacte type JC5 vergeten
Ja dat klopt de aansluiting waar de tellerkabel aan vast moet is kleiner, bij mij is dat toen gedaan door de kabel zelf lichtelijk te molesteren en te fixeren met een stukje silicone slang+slangklem wat we over hadden.Maar even voor de duidelijkheid, een jc bak heeft een digitale uitvoering van het snelheids signaal niet?