Sinds de laatste update verhuisd naar de andere kant van het land (van Arnhem naar Vlaardingen) en 2x van baan gewisseld. Gelukkig ook onderdak weten te vinden voor de GTT in Vlaardingen, echter in een garagebox welke binnenkort gesloopt gaat worden. Afgelopen week gelukkig weer een nieuwe (nog grotere) garagebox weten te vinden waar de GTT momenteel is ondergebracht. Helaas zonder elektra, maar ach...hij staat mooi droog.
Oude box:

Nieuwe box:

De GTT is sinds de laatste update in dit topic nog een aantal keren goed gebruikt. Onder andere op de bank geweest, voor een 2e poging nadat er na de vorige keer 'maar' ~175pk uit kwam.
2016 :
(~175pk)

Nu (in 2017), na montage Gr.A venturi + andere sproeierbezetting en terug naar het standaard uitlaatspruitstuk (en een beetje extra boost):
(~190pk)

2018 staat ondertussen in het teken van wat updates. Vooral het gekloot met de carburateur ben ik spuugzat. Het loopt nu en het heeft een respectabel vermogen, maar het blijft verre van ideaal om een perfecte afstelling te vinden onder alle omstandigheden. Dus afgelopen jaar maar alvast geïnvesteerd in wat nieuws:

Doei carb...welkom injectie! Plan is om alles in 2018 (en het liefst z.s.m.) alles te verzamelen en op te bouwen, maar ga er geen exacte datum aanhangen.
Om het toekomstige extra vermogen tot stilstand te brengen (en het oog wil ook wat):

Uiteraard volledig gereviseerd:

En omdat ik er toevallig tegenaan liep via het forum, besloten de imitatie Devil einddemper te vervangen voor een K-Tec slash-cut. In mijn ogen dé einddemper voor een GTT:

Ondanks alle leuke updates die eraan zitten te komen, ook een 'kleine tegenslag

Om te janken natuurlijk, vooal gezien de tijd en moeite het me destijds heeft gekost om deze set sideskirts bij elkaar te vinden die nagenoeg geen beschadigingen had. Gezien het toen al lastig was om een skirt in fatsoenlijke staat te vinden, denk ik dat ik nu maar meteen de huidige skirt gaan proberen te repararen. De uitgebroken stukken zijn aanwezig, dus als iemand nog tips heeft voor het werken met glasvezel/polyester