Hoog tijd voor een update...
De laatste maanden is de 5 volledig uit elkaar gehaald en gestript.
Daarna is de carrosserie naar de straler gegaan en is voorzichtig alles met soda kaal gemaakt.
[img]
https://lh3.googleusercontent.com/Rt9P4 ... 00-h600-no[/img]
[img]
https://lh3.googleusercontent.com/Vpowp ... 00-h600-no[/img]
[img]
https://lh3.googleusercontent.com/OTp9U ... 50-h600-no[/img]
[img]
https://lh3.googleusercontent.com/AwBuY ... 00-h600-no[/img]
[img]
https://lh3.googleusercontent.com/xGa5U ... 50-h600-no[/img]
[img]
https://lh3.googleusercontent.com/SFKQM ... 00-h600-no[/img]
[img]
https://lh3.googleusercontent.com/N31uk ... 00-h600-no[/img]
[img]
https://lh3.googleusercontent.com/vTfCq ... 00-h600-no[/img]
[img]
https://lh3.googleusercontent.com/2BS5Q ... 00-h600-no[/img]
[img]
https://lh3.googleusercontent.com/lIu56 ... 00-h600-no[/img]
[img]
https://lh3.googleusercontent.com/Sncy7 ... 00-h600-no[/img]
[img]
https://lh3.googleusercontent.com/HKUzx ... 00-h600-no[/img]
Ik zat erg te twijfelen of ik hem wel volledig wilde laten stralen aangezien hij er erg goed uit zag en vanwege het prijskaartje dat er aan hing....
Maar ben erg blij dat ik het toch gedaan heb.
Komen toch altijd plekken naar boven die je eerst niet zag.
Deuk in het portier was al duidelijk toen de lak er nog op zat.
Maar hier en daar zijn toch wat plekjes/gaatjes naar voren gekomen.
Binnenzijde dorpels, accubak, bodem en krikpunten, binnenzijde achterschermen, etc, etc...
Allemaal zaken die je niet goed kon beoordelen omdat er van alles overheen gesmeerd zat en waarschijnlijk pas na enkele jaren zichtbaar zouden zijn geworden....door de nieuwe laklaag heen......
Maar goed, uiteindelijk is het echt best wel een harde kas. Ik heb ze vele malen erger gezien... Toch altijd even billen knijpen wat er uiteindelijk van je auto overblijft na zo'n behandeling....
Dus de hoeveelheid plaatwerk valt op zich heel erg mee.
Hier en daar wat gaten dichten en meteen wat nieuwe krikpunten erin.
Dat gaat helemaal goed komen.
Motor en bak gaan straks onder handen genomen worden voor een volledige revisie.
Als het plaatwerk klaar is kan de boel gespoten worden en dan kan het grote opbouwen gaan beginnen.
Heb ondertussen zo goed als alle onderdelen bij elkaar gesprokkeld dus ik kan niet wachten tot alles weer in elkaar zit.
Heb alleen de grootste moeite om de raamrubbers te vinden van de portieren...(twee stuks per portier (binnen/buiten)).
Degene die erin zaten waren niet erg mooi meer... en Renault heeft ze niet meer.... dus mocht iemand iets weten dan hoor ik dat graag!
Ik heb nog VEEL meer foto's, maar die ga ik hier niet allemaal plaatsen.
Voor degene die het leuk vinden....
Hier kan je ze allemaal vinden (vanaf hoe hij er ooit bij stond na een aanrijding tot nu):
Foto's GTT rebuild