Zo gaat dat met verkopen Rik, bijna alles wordt net iets mooier gemaakt dan het is
Het gaat zich hier om de auto en al is het import en heeft die (lichte) schade gehad dat wil nog niet zeggen dat het een slechte auto is en potentiële kopers lezen hier en op facebook mee en nu wordt de eigenaar en de auto naar mijn mening teveel afgekraakt waardoor kopers gaan afhaken en dat vind ik een beetje te ver gaan.
Precies Rik dus laat we mensen aub zelf bepalen, zonder deze negativiteit of het een goede auto is.
Wat de vraagprijs betreft; ik hoop dat er mensen zijn die dat willen betalen want dat wil zeggen dat zo'n RS goed in de markt ligt en ik zelf dus ook meer kan vragen indien ik 'm wil verkopen
Je tip was ook wel kinderachtig dus die paste wel erbij.
Maakt niet uit wie of wat iets aanbied, als er iets te melden is over het verleden zal dat vast wel gebeuren ook.
Of het positief of negatief is zal degene bepalen die het leest.
Racing is the best way to convert money into noise
achja negatieve uitlatingen is helaas iets wat bij het internet hoort, het zegt mss meer wat over de mensen die het doen dan over het gene waarover ze zich uitlaten.
nadeel is wel dat als jij de auto nu koopt en later wil verkopen er wel weer een extra eigenaar bij staat die de auto heel kort heeft gehad. Als je dan na een jaar de auto weer verkoopt maakt het voor kopers wel weer meer verdacht na onderzoek.
PaulM wrote:nadeel is wel dat als jij de auto nu koopt en later wil verkopen er wel weer een extra eigenaar bij staat die de auto heel kort heeft gehad. Als je dan na een jaar de auto weer verkoopt maakt het voor kopers wel weer meer verdacht na onderzoek.
Hij heeft hem zakelijk, dus staat niet op een 'natuurlijk' persoon. Dus valt mee.
Dat is niet helemaal waar, eenmanszaak wordt gewoon privé geregistreerd. Mogelijk dat er nog BTW verrekenbaar is voor de ondernemer, maar de registratie staat toch echt privé dan.
Indruk is op basis van de foto's inderdaad al niet al te best, rare velgen, geen radio, dikke naden tussen voorscherm/voorbumper/motorkap (voorschade? of gewoon slordig gemonteerd nadat het los geweest is?). Vind het niet raar dat die zo blijft staan, geen moeite ingestoken om hem verkoop klaar te maken.
Ben een beetje terughoudend vanwege de Franse herkomst en nu nog niet aan de bpm herleiden of het een schade auto is geweest. Bestaat deze uitvoering wel op een 2010 model?
Ben een beetje terughoudend vanwege de Franse herkomst en nu nog niet aan de bpm herleiden of het een schade auto is geweest. Bestaat deze uitvoering wel op een 2010 model?
Dit is wel een raar ding. Ze geven bouwjaar 2010 op. Dan zou het een ph1 moeten zijn. Echter deze heeft een ph2 interieur, ph2 spoiler en de velgen zijn eigenlijk ook alleen bij een ph2 geleverd (niet in deze kleurstelling overigens). Wat ook raar is dat deze geen ledjes heeft. Ik heb eigenlijk nog nooit een ph2 gezien zonder ledjes in de voorspoiler. (Het is geen echte RBR7. Ze hebben hem een beetje een rbr7 look gegeven.)
Het kan dus dat het bouwjaar verkeerd neergezet is of dat het een ph1 is met allemaal ph2 spullen.... Hij heeft in ieder geval niet het cup onderstel dus ook geen mechanisch sper. (Mocht je dat van belang vinden).
Zal er gewoon langsgaan en ze vragen wat het verhaal achter de auto is. Ik ben het wel met Patrick eens, het lijkt op het eerste oog een beetje een samenraapsel van onderdelen.
Een R27 F1 voor weinig (bij Jet Cars maar met kloppende NAP :bag: ).
Renault Clio Sport 2.0 16V F1 Team
€ 5.990,00 http://link.marktplaats.nl/m1246065774? ...
Je moet het wel aandurven want auto lag in 2013 zo langs het spoor in België......
R4 Plein Air replica. Ik ken de auto, de maatvoering is geheel volgens de juiste specificaties gedaan en er zit een passende kap bij. De handelaar waar de auto nu staat ken ik overigens niet.