bdp vervangen?
edit-
laat maar ik lees weer half
ACT: Clio I
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
verkeerde topic, dit is de clio 1 topic en je vraagt naar clio 2.pvtoorn schreef:Weet iemand of de voorveren van een clio uit 2000-2002 hetzelfde zijn als voor een 1998er?
maar antwoord weet ik haast wel zeker, dat gaat passen. In de clio 2 is er nooit een ander onderstel onder gekomen zo als bij de R5 gt.
suc6
Ja zag het te laat dat het het verkeerde topic was.Abel schreef:verkeerde topic, dit is de clio 1 topic en je vraagt naar clio 2.pvtoorn schreef:Weet iemand of de voorveren van een clio uit 2000-2002 hetzelfde zijn als voor een 1998er?
maar antwoord weet ik haast wel zeker, dat gaat passen. In de clio 2 is er nooit een ander onderstel onder gekomen zo als bij de R5 gt.
suc6
Maar dan weet ik waar ik allemaal op kan zoeken bij Marktplaats

Wie zoekt er nog onderdelen van een Baccara uitvoering
Ik was vandaag op de sloop en kwam die clio tegen.
de interieur was nog netjes en velgen zitten er nog onder
Staat in Wezep op de sloop.
die zit op het industrie terrein
even googlen op demontagebedrijf te wezep
die auto staat er net op dus wees snel voordat het te laat is
Ik was vandaag op de sloop en kwam die clio tegen.
de interieur was nog netjes en velgen zitten er nog onder
Staat in Wezep op de sloop.
die zit op het industrie terrein
even googlen op demontagebedrijf te wezep
die auto staat er net op dus wees snel voordat het te laat is
Renault 16 (1965), R 5 GTS Cabriolet No 114 (1987),R5 GTS Cabriolet no 197 ( 1990) , R5 GTX Cabriolet No 348 (1987), Clio 1.6 16V (2002), Caravan de Reu Casba (1965),Kip Caravan Eurokip1000 ( 1965)
EDIT : never mind
Heeft iemand het onderdeelnummer voor me van het toplager van een clio1?
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
Niemand??Alpine schreef:Heeft iemand het onderdeelnummer voor me van het toplager van een clio1?
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Dat zou de 77 01 470 089 moeten zijn volgens mij (reparatieset incl. toprubber).
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Thanx Martijn 

Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
[img]http://i9.photobucket.com/albums/a87/fo ... zpv9mw.jpg[/img]
motor clio 1 rsi
[img]http://i9.photobucket.com/albums/a87/fo ... sxbjbk.jpg[/img]
motor clio 1 baccara
beiden zijn dus de 1800 met multipoint injectie, de rsi heeft doch 110pk en de baccara maar 90 pk, zoals de normale 1800 monopoint... iemand enig idee waar het verschil zit tussen de baccara en de rsi, de baccara heeft hier wel originele airco bij op zitten, maar dat speelt geen rol toch?
motor clio 1 rsi
[img]http://i9.photobucket.com/albums/a87/fo ... sxbjbk.jpg[/img]
motor clio 1 baccara
beiden zijn dus de 1800 met multipoint injectie, de rsi heeft doch 110pk en de baccara maar 90 pk, zoals de normale 1800 monopoint... iemand enig idee waar het verschil zit tussen de baccara en de rsi, de baccara heeft hier wel originele airco bij op zitten, maar dat speelt geen rol toch?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Voor zover het mij bij staat was de baccarat een singlepoint, zelfde als een 1.8 rt motor. Dus geen rsi.
Wat geeft de motor code aan? F3p?
Wat geeft de motor code aan? F3p?
Project: GTT Blue Sport
Multipoint 90pk bestaat, maar wat precies het verschil is? Kun je zien aan het luchtfilter huis iirc. RSi met airco bestaat overigens ook, gewoon met 110pk.
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
beide foto's tonen dezelfde motor toch met boven de motor het inlaatspruitstuk van de multipoint?Gerald schreef:Voor zover het mij bij staat was de baccarat een singlepoint, zelfde als een 1.8 rt motor. Dus geen rsi.
op die zwarte clio z'n papieren staat dus effectief "maar" 90pk, ik vroeg me dus af wat het verschil is en of dat dan makkelijk aan te passen zou zijn, maar het is blijkbaar niet zo bekend..?
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Laguna 1.8 (F3P) is ook multipoint met 90 pk, de RSi heeft een grotere gasklep en andere nokkenas (de beste nokkenas schijnt trouwens 1 of andere volvo variant van de F3P te hebben).
Ok, even op te weten, wat ik met bij verschillende benzine motoren is dan als ik de in en uitlaat gesloten staat en je geeft druk langs het bougie gat is dat de lucht ontsnapt minimaal volgens mij door de speling van zuigerveren. Ik vroeg me af of dit normaal was. Maar zoals gezegt ik hen dit even op verschillende motoren nagekeken, zelfs op de grasmaaier
altijd leuk om bij te leren.
Ik vind dit nogal bizar aangezien je kleppen moet inslijpen om alles gasdicht te krijgen en dan gaat er iets ontsnappen langs de speling tussen de veren.

Ik vind dit nogal bizar aangezien je kleppen moet inslijpen om alles gasdicht te krijgen en dan gaat er iets ontsnappen langs de speling tussen de veren.