Steven schreef:Die is allang over datumArco schreef:@ Steven : waar is dat kratje met Juupkes ?![]()
![]()
Mooi resultaat! Is dit ook nog met originele nokkenas?

Steven schreef:Die is allang over datumArco schreef:@ Steven : waar is dat kratje met Juupkes ?![]()
![]()
Mooi resultaat! Is dit ook nog met originele nokkenas?
m1n1 (Jasper) schreef:of anders de a/c naar 110 Martijn?
Maar ziet er goed uit Arco! mooi koppel van ruim 220![]()
Ik ben benieuwd of het koppel rond de 5500 rpm daalt vanwege het formaat turbo, of komt dat door de hoge AFR?
Steven schreef:Nou vooruit als je me nog eens ziet, trek me maar een supermarkt in, dan krijg je er nog 1 van mij
En dit is de laatste die ik weggeef dan
Ik heb nog een doosje met assortiment kleine friemel boortjes, die mag je wel lenen als je wil (heb ze zelf ooit bij conrad besteld)Na wat tipjes her en der, zal ik toch maar eens de 2e stage uitboren naar 130 en de a/c verkleinen naar 100 of 95
Hoofd laat ik nog even zo op 125 / 126 en wellicht dat deze kleiner kan. Proberen is weten in dit geval.
MartijnG schreef:Zitten in dezelfde pakketje als je sproeiers
Weinig tot geen vergelijkingsmateriaal qua uitdraaien van andere 5 GT Turbo's helaas, maar heb het idee dat het wel goed zit ja.Abel schreef:Erg mooie curve Arco, dat ziet er erg mooi rijdbaar uit. Echt goed uitgevogeld deze turbo
Dacht ik al, maar had dat niet verwacht.Joost van der Hammen schreef:Komt door de 300graden nokkenas....
Dat is naast het punt, ik maak een vergelijk van injectie en een carburateur. De carburateur loopt gewoon super. En ik denk dat tjabel max uit een T2 haaltJochem de Haas schreef:Goed vergelijk.....op hoeveel turbo druk draait die van Tjabel?
Stop maar met denken ...Abel schreef:Dat is naast het punt, ik maak een vergelijk van injectie en een carburateur. De carburateur loopt gewoon super. En ik denk dat tjabel max uit een T2 haaltJochem de Haas schreef:Goed vergelijk.....op hoeveel turbo druk draait die van Tjabel?
Edit: Jasper wow
Lezen joost, "Denk"Joost van der Hammen schreef:Abel hoe kom jij aan de wijsheid dat er bij Tjabel zijn 5 een T2 opstaat?