Met de Gordini, dat is me gevraagd. De 8 is ook nog niet helemaal naar m'n zin.Jochem de Haas schreef:Met de 8 of met de Gordini?

Met de Gordini, dat is me gevraagd. De 8 is ook nog niet helemaal naar m'n zin.Jochem de Haas schreef:Met de 8 of met de Gordini?
Zeg de Haas, kan je wel een stukkie voordoen hoor maar dan zelf afmakenJochem de Haas schreef:Kunnen jullie poetsers. .je spullen niet mee nemen en mijn T2 ff doen live in de showroom?![]()
![]()
![]()
Ik heb zelf de spullen
Maar echt nooit de zin .....
Ik ook Jacques, maar als je binnen mag dan moet je wel hejacques schreef:Ziet er mooi uit. Maar ik ben het eens met Jochem. Ik ben ook meer een sleutelaar. Tot morgen Roald.
Victor-J schreef:Gave foto's! Alleen van deze wordt ik dus niet zo blij.. Tegen andermans auto aanleunen is toch sowieso een no-go.
[img]https://farm6.staticflickr.com/5779/21324597663_cb4524f9b9_c.jpg[/img]Renault Alpine & Sports Car Collection Show 2015 by GreG, on Flickr
It's for that reason I posted that picture... Once I met you victor, I said, hum the old guy on the car was not the owner, so it's a stupid guy...Victor-J schreef:Gave foto's! Alleen van deze wordt ik dus niet zo blij.. Tegen andermans auto aanleunen is toch sowieso een no-go.