Uiteraard kunnen wij het alleen maar toejuichen als er meer mensen donateur worden! Dus mocht je nog twijfelen, 54 mensen gingen je voor Donateur een mooi bedrag en steun de club zodat we ons in kunnen zetten voor het organiseren en faciliteren van meetings en overige zaken waar de club zich jaar in - jaar uit voor in weet te zetten!
Na jarenlang meegehobbelt te hebben, heb ik nu ook maar een donatie gedropt Ondanks dat ik geen enkele Reno heb gehad, heb ik me wel altijd vermaakt met de uitjes die vanuit hier worden georganiseerd
Graag verwelkomen wij Calavera (Quoc) en okido (Ido) als nieuwe donateurs van de Renault Tuning Club!
Welkom heren!
* Calavera (Quoc) is al langer een bekende onder een hoop RTCers. Hij is deel van het 'Beverwijk'-clubje en is een graag geziene gast bij Ring- en Ardennenweekenden
* okido (Ido) is sinds kort lid van het forum en heeft veel hoge ogen gegooid met zijn Renault Rodeo welke is uitgerust met een Renault 5 GT Turbo motor! Check zijn project >hier<
UPDATE: Vanaf nu is de website voor donateurs van Pack Initiale geheel advertentievrij (m.u.v. clubsponsors)! Nóg een goede reden om je club te steunen...
Sven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:Waar kan je je status bekijken ?
Profile > Usergroups
Ja maar daar staat niet welke optie je gekozen hebt..
Ik zie nog steeds reclames , als ik de goedkope optie had stort ik er een paar euro bij maar ik was in veronderstelling dat ik de duurdere had
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Er zijn inderdaad wat problemen met het uitschakelen van de ads. Ik ben iets te voortvarend geweest met het posten dat ads voor donateurs niet zichtbaar zouden moeten zijn. Er wordt aan gewerkt!
Geeft absoluut niet !
Weet niet of het makkelijk ik om aan te geven welk " pack " je hebt
Kan je met verlengen mooi de keuze maken of je zo door gaat , upgrade , of downgrade.
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
We zijn op de achtergrond bezig verschillende groepen te maken, waaraan je ook direct kunt zien welk donateur-pakket je hebt. Voor nu kun je het afleiden aan het bedrag dat je gedoneerd hebt. Vanaf €20,- heb je Pack Initiale. Daaronder is het Pack Authentique.
Ik zou even in de administratie moeten kijken in welke groep jij zit, als je wilt.