Goededag beste mensen,
Ik heb niet echt grote plannen op stapel staan,hou niet van tunen ed.
Maar mijn velgen gaan er eind deze week ervanaf en worden helemaal opgeknapt en dan laat ik ze zo donker mogelijk poedercoaten.
Verder ga ik mijn voorbumper laten spuiten en er komt een nieuw stuurtje in(opnieuw bekleden).
Als de velgen terug zijn en ze zitten eronder dan post ik fotoos.
Tunen kan mooi zijn e.d,maar ik hou zelf van standaardfabrieks autoos,dus origineel mogelijk.
P.s als iemand een goede spuiter weet hou ik me aanbevolen.
Remco rs
Zo zijn ze geworden met dank aan wheelcare,helemaal opgeknapt.
Mijn velgen hadden flinke stoeprandschade,blanke lak liet los en 1 velg was licht krom.
Ben heel superblij mee en moet zeggen dat ze prachtig staan onder mijn auto in deze kleur.
Mijn velgen hadden flinke stoeprandschade,blanke lak liet los en 1 velg was licht krom.
Ben heel superblij mee en moet zeggen dat ze prachtig staan onder mijn auto in deze kleur.
-
- Moderator
- Car: Megane
Mooie update 

Ziet er inderdaad heel strak uit!
Ik was 315euro kwijt incl btw,4 velgen hadden stoeprand schade,1 liet blanke lak los en 1 velg was krom.
Ik ben eigenlijk gewoon gaan zoeken op google,paar bedrijven opgeschreven die mij interessant leken ook na het zien van hun website.
Vervolgens reviews en ervaringen gelezen en deze beste man kwam in mijn ogen het beste uit de bus.
Ik had enkele bedrijven gevonden waar ik dik 280 a 300 euro kwijt was met enkel poedercoaten dus niet compeet alle 4 restylen.
Deze man werkt in zijn eentje,heb hem gebeld en kreeg een goed gevoel dus toen ik heb ze daarheen gebracht.
Ik ben eigenlijk gewoon gaan zoeken op google,paar bedrijven opgeschreven die mij interessant leken ook na het zien van hun website.
Vervolgens reviews en ervaringen gelezen en deze beste man kwam in mijn ogen het beste uit de bus.
Ik had enkele bedrijven gevonden waar ik dik 280 a 300 euro kwijt was met enkel poedercoaten dus niet compeet alle 4 restylen.
Deze man werkt in zijn eentje,heb hem gebeld en kreeg een goed gevoel dus toen ik heb ze daarheen gebracht.
-
- Car: Megane 1.5 Navi
- Contacteer:
Best een prima prijs, nieuwe velgen is ook weer zowat natuurlijk. Waarom wil je de remklauwen laten doen? En welke kleur?
Ik vind zelf dat de remklauw gewoon functioneel moet zijn, en niet gekleurd hoeft te worden, maar het is uiteraard jouw keuze
Ik vind zelf dat de remklauw gewoon functioneel moet zijn, en niet gekleurd hoeft te worden, maar het is uiteraard jouw keuze

Megane 1.5 DCI Coupe Cruise Navi - Eibach kenner voor Extreme-Carstyling - "I love lamp."
Zoals aangeraden ga ik verder met mijn updates ipv steeds nieuwe topics openen:
Mijn auto staat dus vandaag bij de garage,ze hebben alles gecontroleerd en toen kwamen ze erachter dat er speling op de spoorstang staat.
Deze wordt dus vervangen,de kogellagers,rubbers,stuurkogels e.d waren allemaal in goede conditie.
Ze hebben het onderdeel besteld,en hopelijk mag hij morgen weer mee met een nieuwe spoorstang en nieuwe condensator.
Wat er tot nu toe aangedaan is:
-wielen gecoat
-1 nieuwe achterband
-linker toplager vervangen
-spoorstang vervangen
-condensator vervangen
-nieuwe bakolie
-nieuwe buitenhandgreep
-nieuwe display boordcomputer
Dingen wat er nog moet gebeuren:
-nieuwe voorruit
-nieuwe ruitenwissers
-bumper laten spuiten
Mijn auto staat dus vandaag bij de garage,ze hebben alles gecontroleerd en toen kwamen ze erachter dat er speling op de spoorstang staat.
Deze wordt dus vervangen,de kogellagers,rubbers,stuurkogels e.d waren allemaal in goede conditie.
Ze hebben het onderdeel besteld,en hopelijk mag hij morgen weer mee met een nieuwe spoorstang en nieuwe condensator.
Wat er tot nu toe aangedaan is:
-wielen gecoat
-1 nieuwe achterband
-linker toplager vervangen
-spoorstang vervangen
-condensator vervangen
-nieuwe bakolie
-nieuwe buitenhandgreep
-nieuwe display boordcomputer
Dingen wat er nog moet gebeuren:
-nieuwe voorruit
-nieuwe ruitenwissers
-bumper laten spuiten
Hallo mensen,na de reparaties die mijn auto achter de rug heeft het volgende misschien bekende euvel?
Vanaf het beging tikt het stuur heel lichtjes als je draait,dit is zowel bij stilstaan als onder het rijden en je moet draaien voor een scherpe bocht.
Dit getik lijkt zich het best te omschrijven als een licht getik van een wekker.
Stuurkogels e.d en wielophanging is nogmaals nagelopen,maar verder geen gebreken geconstateerd,ook het rijgedrag is wat het weer moet zijn,dus geen rare dingen.
Weten jullie wat dit is,en of ik er toch iets aan moet laat doen?
Alvas bedankt.
Vanaf het beging tikt het stuur heel lichtjes als je draait,dit is zowel bij stilstaan als onder het rijden en je moet draaien voor een scherpe bocht.
Dit getik lijkt zich het best te omschrijven als een licht getik van een wekker.
Stuurkogels e.d en wielophanging is nogmaals nagelopen,maar verder geen gebreken geconstateerd,ook het rijgedrag is wat het weer moet zijn,dus geen rare dingen.
Weten jullie wat dit is,en of ik er toch iets aan moet laat doen?
Alvas bedankt.
tikken als in geluid tikken of tikken in de draai bewing? (niet dat ik het weet maar is wat onduidelijk
)

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Het stuurhuis is gemonteerd in rubber bussen. Als die uitdrogen gaat het stuurhuis wat schuiven in die bussen. Je merkt dat je stuur bij rechtuit rijden niet iedere keer in dezelfde stand staat. (Dit is mijn ervaring het Clio's 1, megane 1 en R19's)
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
al dit stuurhuis er uitziet als een Megane 2 dan zit die gewoon met 2 bouten vast op het subframe. dus ik denk dat het niet uitgedroogde rubbers zijn. En bij die andere Clio's en R19's en Megane 1 zijn die auto's vaak ook al zo'n minimaal 15 jaar geweest al die rubbers gaan vervelend doen. 

Laatst gewijzigd door Abel op ma 20 jul 2015 20:20, 1 keer totaal gewijzigd.