de oude auto van Pierre, die heeft geprobeerd zijn auto in nieuw staat te houden. Wat ik ook echt haast zo vond. Zeker er zijn met een auto van zo oud ook wel min punten te vinden, maar voor dat geld vind je geen 2de die zo waanzinnig is onderhouden..
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Arno was gisteren even bij ons en we zaten wat op internet te kijken en kwamen deze tegen. Het is dat we beiden echt niet zo'n ding nodig hebben maar anders...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ik vind het ontzettend leuke auto's. Achter de schermen ben ik aan het denken voor een Juva project. Ik zit Leboincoin wat in de gaten te houden voor een goede basis. Voor het geld wat nu op deze wordt geboden, kun je in frankrijk een netter exemplaar krijgen.
Mijn idee is om er een F-motor turbodiesel in te lepelen, het zal niet eenvoudig zijn, maar volgens mij moet het mogelijk zijn.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Hang er wat vets in als een Rover V8 ofzo, tikkie verlagen, beetje mooi vullende wielen erin, beetje zoals Niels van Dijk z'n 4CV had gedaan hier, subtiel hotrodden
Of gewoon full hot rod:
En dit is ook gewoon gaaf, klinkt ook heerlijk met R12 Gordini motor erin: