Okey, bij deze dan de final planning:
Verzamelen bij knooppunt Hazeldonk, uiterlijk vertrek om 8:30
Adres:
Hazeldonk 5002, 4836 LZ Breda
Van hier af vertrekken we dan in colonne richting het volgende punt, dit is het grootste snelweg service station in Frankrijk.
Adres(is wat lastig):
A1 - Aire Assevillers Ouest, 80200 Assevillers, Frankrijk (Dit moet je navi wel kunnen vinden mocht je de rest kwijt raken).
Naar schatting zullen we hier dan om 11:30 aankomen.
De Duitsers zetten ook in op deze tijd en zullen met een auto of 5-6 komen.
Tevens komen er twee Engelsen om 10:15 van de trein in Calais, deze zullen na een rit van +-1,5 uur ook aankomen op het voorgenoemde adres. Hier zal ik ook de kaarten uitdelen waarmee met het meeting terrein op komt.
Nadat ook deze de auto hebben volgetankt kunnen we onze route vervolgen naar het zuiden, naar verwachting zullen we ergens rond 12:15-12:30 vertrekken vanaf D'assevillers.
De eerst volgende stop ligt op ongeveer 3 uur rijden vanaf D'assevillers, net een stukje boven Vierzon.
Adres:
La Loge, 41300 Theillay, Frankrijk
Nu we de grootste rit er op hebben zitten kunnen we nadat iedereen weer compleet en bijgetankt is onze route vervolgen richting La Chatre. Dit is vanaf hier nog ongeveer 5 kwartier rijden dus dan kunnen we mooi de rit gezamelijk afsluiten.
Adres van de meeting/circuit:
Route de Bourges, 36400 La Châtre, Frankrijk (het circuit)
Ik verwacht/hoop dat we hier in de stad gezellig gezamenlijk wat kunnen eten waarna ieder zijn weg richting hotel/camping kan vervolgen.
Adres van de hoofdstraat in La chatre:
123 Rue nationale, 36400 La Châtre, Frankrijk
Dan zullen we even een leuke entree maken!
Voor de campinggangers hier het adres van de camping:
2 rue du pont, 36400 Montgivray, Frankrijk
Voor de volledigheid druk ik een ieder op het hart dat bij het rijden in de colonne een ieder zelf kan bedenken hoe hier mee om te gaan. Ik sluit niet uit dat op een open rustig stukje mensen af en toe eens het gas open trappen

maar laten we het verder gewoon netjes houden.
Ik zal er voor zorgen dat degene die de colonne gaat leiden een contante snelheid aanhoudt en ruim van tevoren aangeeft waar we er af moeten oid.
Dan rest mij alleen nog een ieder een voorspoedige voorbereiding te wensen, ik zie jullie graag bij Hazeldonk!