5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Nu wel wist niet dat het de oudste was
Is overigens coupe en helemaal origineel
Heeft bij bochane gestaan op verzoek voor de lancering van de nieuwe twingo.
Staat normaal naast de ST-80-VB. Op een schoonheidsfoutje na is ie nieuwstaat. Wordt nog aan gewerkt.
Gister per toeval de tweede eigenaar gesproken van de YG-87-BS (stond altijd in Gouda). Gekocht in 1993 (Demo van Kempenaar) met 16k op de klok en na een jaartje of drie verkocht. Deze persoon heeft nu een eigen garage en heeft de Bleu Sport nog steeds in onderhoud.
Nog leuker is dat mijn 5AT ook van hem is geweest.
Lang geleden dat ik iets gepost hebt op Renault-tuning forum, maar bij deze een kleine wijziging voor het register.
Ik heb mijn oude GTT de XX-46-RH in februari 2012 zelf geëxporteerd naar Zweden, naar een goede kennis van me.
We hebben eigenlijk een ruil gedaan, hij mijn GT Turbo en ik zijn origineel Nederlandse Renault 17 Gordini.
De Renault 17 Gordini is nooit officieel verkocht in Nederland, maar Renault Nederland heeft er in 1974 5 besteld in Frankrijk voor de Nederlandse markt.
Van deze 5 zijn er 3 bekend waarvan er nog 2 bestaan.
Heeft er iemand toevallig nog wat info over de PP-08-PP? En de JZ-ZG-50? Sprak mijn oud klasgenoot, die JZ- heeft ie al jaren. En die PP- is nu helemaal opnieuw gespoten en wordt weer mooi opgebouwd.
Heb gezegd dat ie zich hier maar eens moet melden!
De PP-08-PP is voor de wat oudere RTCers zeker een bekende auto. Er reed een jongen uit Noord-Holland mee. Zijn kameraad had een witte en ze hadden beide 5jes "Martini" bestikerd. Moeten vast nog ergens foto's rondzwerven in de gallery op www.5gt.nl.
Chris schreef:De PP-08-PP is voor de wat oudere RTCers zeker een bekende auto. Er reed een jongen uit Noord-Holland mee. Zijn kameraad had een witte en ze hadden beide 5jes "Martini" bestikerd. Moeten vast nog ergens foto's rondzwerven in de gallery op http://www.5gt.nl.
Chris schreef:De PP-08-PP is voor de wat oudere RTCers zeker een bekende auto. Er reed een jongen uit Noord-Holland mee. Zijn kameraad had een witte en ze hadden beide 5jes "Martini" bestikerd. Moeten vast nog ergens foto's rondzwerven in de gallery op http://www.5gt.nl.
Zeer benieuwd hoe die er nu bij staat!
Tnx Chris! Ik zal eens wat foto's vragen, dan zal ik ze hier ff plaatsen!
maar als ik naar de advertentie kijk zou ik eerst eens kijken waarom er al 10 jaar geen apk meer heeft.
en of het blok verder nog goed loopt of niet is ook een leuke.
maar goed. kijken horen en luisteren is denk ik een goeie in deze.