Maartenlientje - 5 GT Turbo
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
Gaaaaaf! Lekker bezig Maarten!!

-
Kampen? daar was ik gister nog
Maar ik kijk wel ff. Maybe... Met welke auto weet ik nog niet.

Hoezo haat - liefde verhouding?!
Neem die Beamer maar mee, Schuurman heeft z'n E36 en ik kom dan helaas met m'n E46 daily, maar we kunnen zo mooi de 6-in-lijn-hoek claimen
En ik wil wel even een rondje mee met jullie E46, gezien ik ook op zo'n motor zit te azen voor m'n E34 lijkkist.

En ik wil wel even een rondje mee met jullie E46, gezien ik ook op zo'n motor zit te azen voor m'n E34 lijkkist.
-
Kben zoals iedereen erg druk helaas... Dus het wordt even afwachten. Rijden in de 5 vind ik leuker 

-
hahaha. Ik zal het doorgeven 

Mooi om te zien.

hmmm Zal ik m'n kamperbak ook meenemen...?!Steven schreef:Neem die Beamer maar mee, Schuurman heeft z'n E36 en ik kom dan helaas met m'n E46 daily, maar we kunnen zo mooi de 6-in-lijn-hoek claimen![]()

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
De motor hangt erin en loopt erg mooi! toch altijd spannend, in de zin van: je weet niet echt wat je koopt zeg maar. Maar echt, perfect! Icm de nieuwe koppeling, en kabel, een genot om in te rijden! alles is weer fris en functioneert zoals het moet. Echter nog 1 klein puntje van aandacht, wellicht kunnen jullie nuttige tips geven.
bij constante snelheid, houdt hij een beetje in zeg maar. hij rijdt een beetje twijfelachtig. Ook bij het gas geven voel je dat hij even op gang moet komen. Het CO stond veel te laag, dus deze heb ik voor het inrijden bijgesteld, zodat hij rijk loopt. Wellicht te rijk? Iemand tips?
thx!
bij constante snelheid, houdt hij een beetje in zeg maar. hij rijdt een beetje twijfelachtig. Ook bij het gas geven voel je dat hij even op gang moet komen. Het CO stond veel te laag, dus deze heb ik voor het inrijden bijgesteld, zodat hij rijk loopt. Wellicht te rijk? Iemand tips?
thx!
-
Naar Kampen kom je met de Renault natuurlijk, volgens mij is het een Renaultdag tochmaartenlientje schreef:Kampen? daar was ik gister nogMaar ik kijk wel ff. Maybe... Met welke auto weet ik nog niet.

Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
-
Helaas.. het was zakelijk, dus met de auto van de zaak. 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Geen lekkage via je dumpvalve?maartenlientje schreef:De motor hangt erin en loopt erg mooi! toch altijd spannend, in de zin van: je weet niet echt wat je koopt zeg maar. Maar echt, perfect! Icm de nieuwe koppeling, en kabel, een genot om in te rijden! alles is weer fris en functioneert zoals het moet. Echter nog 1 klein puntje van aandacht, wellicht kunnen jullie nuttige tips geven.
thx!
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
nog niet gechecked! ga ik vanavond ff doen! thx
Arm is witte bougie's en rijk zijn zwarte bougies. Koffie kleur is wat je wilt. Dus ga een lekkere stuk rijden en zorg dat de motor goed warm is geweest en check de bougies dan. Controleer op bougie 2 en 3. de 1 en 4 rijden sowieso armer. Daar kun je niets aan doen, behalve injectie maken.
-
Dank je abel. Ik heb hem aan de CO-meter gehad. Maar dat is onbelast natuurlijk. Ik wou van het weekend bezig, maar ik was vergeten dat ik een weekend weg zou... 

-
Tussendoor nog ff: weet iemand de diameter van de koelventilator uit zijn hoofd? Dan kan ik die even van de zaak meenemen namelijk. Die oude vertrouw ik niet meer echt...
-
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Contacteer:
Een radiateur is 310mm breed, dus de ventilator iets kleiner dan dat
(Afmetingen rad: 310x400x36)
[img]http://i1310.photobucket.com/albums/s65 ... cepmzp.jpg[/img]

(Afmetingen rad: 310x400x36)
[img]http://i1310.photobucket.com/albums/s65 ... cepmzp.jpg[/img]
-