Mijn naam is Remco Aka PowerBoy, ik ben 19 jaar en woonachtig in Winterswijk. Ik ben behulpzaam, beschermend, romantisch en sociaal, maar ook wel recht voor z'n raap! Dus als ik je niet mag dan zeg ik dat gelijk tegen je! Simpel toch? Tevens ben ik een van de harde werkende lui op deze wereld, want voor een goeie boterham moet je er immers zelf voor zorgen! In m'n dagelijkse leven ben ik vestigingsleverancier voor 4 fastfood/grill restaurants (Ik breng bestellingen rond, bijv: 10 x tray cola ect) en ik ben veel op kermissen te vinden, m'n kameraden zijn trouwens kermisexploitanten, dus meestal in het weekend ben ik wel op een kermis te vinden om te hobbyen. Verder ben ik niet op zoek naar liefde want liefde zoekt mij nog vast wel! Meer info? No problemo!

Anyways.......Waar waren we ook alweer gebleven? Oh já.....Toen ik nog een klein jochie was, was ik al helemaal in de ban van auto's. Vroeger had ik namelijk een tik, ik kon vanaf de achterkant van de auto al zien wat voor'n merk het was (Op sommige zaten dus ook geen merk/logo op) Later ben ik meer racespelletjes gaan spelen en toen begon het mij al te klinken, ik wilde geen standaard auto maar juist een mooie tuningwagen. Op 24 Oktober 2014 heb ik een standaard Renault Megane Coupé 1.6 16V Sport gekocht uit bouwjaar van 2000......Op het eerste gezicht niks mis mee, alleen er moest toen nog een hoop aan gebeuren! Hier en daar had de auto wat schade plekken, en sommige stukken van de auto zat er toen niet mooi uit. Samen met m'n kameraad's bedrijf (Autoschadebedrijf) hebben wij de auto weer helemaal vernieuwd, nieuwe voorscherm, nieuwe achterscherm en een nieuwe deur. Alles werd netjes op kleur gespoten en de auto zag er weer netjes uit.....Tenminste, daar leekt het op uiteraard! Na deze onderhandeling te hebben genomen, wilde ik een mooie achtervleugel/spoiler inbouwen, (Hiervoor zat er nog geen op) en na een kleine tijd begon de auto al een heel stuk mooier uit te zien!
Een paar maanden later heb ik per ongeluk schade gereden met m'n auto, en de complete bestuurderskant moest weer worden vernieuwd, paalschade ook wel te noemen (Kleine Amsterdammertjes in nieuwbouw wijken) Na een flinke tijd wilde ik de auto toch weer mooier laten uitzien en besloot kort daarna om de binnenkant te stylen in een mooie rode kleur, dat is immers gedaan en deze week is er begonnen om een geheel nieuwe RVS Einddemper te monteren van het merk ''Type X' Bullet Right & Strigt ofzoiets? In ieder geval genoeg te doen dacht ik zo!

Hieronder de foto van m'n wagen, ik doe trouwens niet aan verlagingen, want in onze wijk hebben wij vele irritante drempels, op m'n lijstje staat nog wel dat m'n voor+achter remklauwen nog gekleurd moeten gaan worden in de kleur van m'n bekleding, en zeer waarschijnlijk wil ik nog een gehele boddykit eronder zetten.
[img]http://uploadenfoto.nl/pictures/a1fc425 ... f8194f.jpg[/img]
Toedeloe!