
was aangekocht in 2006 in orginele staat en in de loop vd jaren door de vorige eigenaar Bart GTT enigsins aangepast (gelukkig voor mij)
dit is Bart
[img]http://i277.photobucket.com/albums/kk55 ... ers002.jpg[/img]
Bart gebruikte de GTTI al weer enge tijd bijna niet en wilde eigenlijk een auto met meer comfort had dat al vaker gezegt .
ik had toen al eens gezegt tegen Bart ,mocht je em willen verkopen eerst mijn persoon bellen .
dus kreeg ik begin sept 2013 op een donderdag het aanbod om em over te kopen YESSSSSSSSS.
wist precies wat er in de loop vd jaren was aangepast/verandert (bijna het zelfde als de mijn zwarte gtt) was en dus meteen positief op gereageert.
zo zag hij er uit bij de overname .:
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a399/marcelgtt/5%20GTTI%20bleu%20sport/renault5gtti_0126.jpg[/img]
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a399/marcelgtt/5%20GTTI%20bleu%20sport/renault5gtti_0121.jpg[/img]
de 2 injectoren
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a399/marcelgtt/5%20GTTI%20bleu%20sport/Renault5gtti021.jpg[/img]
De MBE300pro turbo
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a399/marcelgtt/5%20GTTI%20bleu%20sport/renault5gtti_0138.jpg[/img]
verder weinig verandert/ aangepast in de tijd dat ik hem nu heb .
alleeen die velgen pffff zie zie ik toch echt te vaak,die maar gewisselt voor jawel de oude Zender turbos.

[img]http://i15.photobucket.com/albums/a399/marcelgtt/5%20GTTI%20bleu%20sport/IMG_8819.jpg[/img]
[img]http://turborenault.co.uk/data/MetaMirr ... 7f5d_c.jpg[/img]
zo de Renault wat ie er aan verandert tov het orgineel.
auto rijdt op clio velgen /en of een van de vele andere aparte sets velgen die ik heb .
remmen :
bigbrake conversie 285 mm schijven met spacers en orginele remklauwen met ds 2500 blokken en goodridge leidingen .
verlagingsveren met rondom Koni dempers .
motor:
stage 2 MB Carperformance revisie set.
270 graden nokkenas.
lage compressie zuigers .
MBE 300 turbo .
externe oliekoeler set.
r 5 diezel rad
vanaf de turbo 2,5"' rvs uitlaat
uitlaat K tec 2,5" slash cut
Helix
4 padle clutch met soft pedal conversie.
clio 1 1.8 16v computer aangepast voor turbo gebruik met aangepaste kabelboom.
en dat levert allemaal samen :
op 1,6 Bar druk een WIELvermogen van 192,9 en 259 N/m
en rijdt zo al rond vanaf eind 2008 met deze setup ,eigenlijk best betrouwbaar .

[img]http://i15.photobucket.com/albums/a399/marcelgtt/5%20GTTI%20bleu%20sport/080320093881.jpg[/img]
wat er nu voor seizoen 2015 nog aan gedaan gaat worden is :
de orgineel remklauwen vervangen voor 4 pots Hi Spec.(remde nog niet hard genoeg )
xrd display monteren in het dubbeldin midden console
gehele interieur zwart gefoflocked
Gaz schroefset eronder .(kan veel lager natuurlijk ){oldskool style]
velgen voor 2015 :
denk de gepolijste 15 " P slots welk type weet ik nog niet (heb 2 verschillende sets)
of toch de Speedline Monte Carlo ,of toch.................ik zie wel tegen die tijd .
en wisselen is ook wel leuk van velgen set.