Bedankt, Arco voor je uitgebreide reactie.
Heb ondertussen inderdaad al veel engelse en franse sites af lopen struinen voor info.
Deze is ook wel handig, uitgebreid en duidelijk:
http://renault5gtturbo.com/forum/index.php?topic=1471.0
Daarnaast kwam ik deze site tegen en was van plan hier mijn spullen te bestellen.
http://www.team-5gt-furious.com/base_Ca ... aspx#liste
Na alles wat ik heb gelezen hou ik het voorlopig gewoon even op de standaard sproeierbezetting.
Voorlopig ben ik toch niets geks van plan voor wat betreft de turbodruk. Wil die hele carb eerst gewoon even in optimale staat krijgen.
Daarnaast lees ik ook dat die standaard hoofdsproeier een heel eind komt. Er wordt inderdaad eerder een standaard 120 hoofdsproeier icm een kleinere correctiesproeier gebruikt met een eventueel uitgeboorde 2e stage.
Je zegt dat de correctiesproeier (air compensating jet. Die naast de venturi.
12 op de afbeelding) standaard 120 is. Maar in Haynes staat dat die 125 is...
En die link hierboven (renault5gtturbo.com) geeft dat ook aan.
Ik wil niet de verbeterende wijsneus uithangen..., maar ik wil gewoon zeker weten dat we het over hetzelfde hebben en dat ik het straks allemaal goed begrijp.
Ben al de hele dag bezig met carburatie, sproeierbezettingen en franse benamingen/termen te begrijpen/vertalen... en een foutje is zo gemaakt.