Ik ben al enige tijd bezig om het Ardennenweekend voor 2014 van de grond te krijgen. Het geplande weekend is 20 en 21 september. De route heb ik al liggen (oude CRS rally). Maar ik loop tegen het volgende probleem aan.
De camping heb ik al een paar maanden geleden gecontact. Deze reageerde eerst niet en als je belt krijg je een slecht Nederlands (goed Frans) sprekende mevrouw aan de telefoon die je eigenlijk niet kan helpen. TIjdens mijn zomervakantie eind juni/begin juli ben ik met Arno maar naar de camping gelopen omdat wij toch in La Roche waren.
Op dat moment was het geen probleem en waren er wel 8 caravans vrij voor het desbetreffende weekend. Ik heb binnen een paar dagen een bevestiging gestuurd per mail. Na deze mail bleef het weer stil.... ook na de rappel totdat ik opeens een mail kreeg dat er 2 caravans vrij zijn......
Dit zijn er natuurlijk veels te weinig. De camping zegt "Ja sorry" maar daar schieten wij niets mee op. Ik heb het nog geprobeerd bij ze maar begin vorige week hebben ze aangegeven dat er toch echt maar 2 beschikbaar zijn. Ik heb overleg gehad met Daniel en WJ hierover maar een echte oplossing is er nog niet.
De mooiste oplossing zou zijn als we uiteindelijk wel op deze camping terecht kunnen (met wel genoeg caravans) en dat iemand anders een andere camping aldaar in de omgeving weet (Luxemburg mag ook).
Bij deze vraag ik jullie om positief mee te denken aan een oplossing zodat dit onwijs gezellige weekend wel door kan gaan

Alvast bedankt!