Heb ik weer,ik rij sinds een half jaar met een express met gtt motor.
Maar nu heb ik sinds een week of zo dat de motor slecht aan gaat en op de gekste momenten er mee stopt en dan duurt het weer een poos totdat hij na lang starten weer aan springt.
Heb al twee keer voor het stoplicht gestaan met uitgevallen motor.
Brandstof pomp loopt,komt zat bij de carburateur uit de leiding
Bougies zijn nog goed.
Zit al het een en ander nieuw op zoals bougie kabels, rotor,verdelerkap,gereviseerde carburateur.
Ik heb ook al geprobeerd als hij dan uitgevallen is om remmen reiniger te starten maar dan wil hij ook niet aan springen, lijkt wel of dat er op dat moment geen vonk komt.
Maar na een tijdje start en loopt hij dan weer perfect op benzine.
Wie o wie heeft de oplossing?
GTT valt uit.
-
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Klinkt ernstig hetzelfde als de problemen waar Spir@l mee te kampen heeft (zie ander topic).
Als je zegt dat je genoeg brandstof krijgt, dan zou ik eerst alles wat met de ontsteking te maken heeft nalopen. Ontsteking zelf, connectors, relais, BDP sensor etc. Contacten even schoonmaken/insprayen met contactspray. En hopelijk kom je iets tegen wat helpt...
Als je zegt dat je genoeg brandstof krijgt, dan zou ik eerst alles wat met de ontsteking te maken heeft nalopen. Ontsteking zelf, connectors, relais, BDP sensor etc. Contacten even schoonmaken/insprayen met contactspray. En hopelijk kom je iets tegen wat helpt...
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
Yup...klinkt bekend.....
Lees even de laatste anderhalve pagina's van mn topic (link in signature hier onder...) na om te zien wat er allemaal voor advies in staat.
Bij mij was het uiteindelijk een rotte kabel van ontsteking naar verdeler.

Lees even de laatste anderhalve pagina's van mn topic (link in signature hier onder...) na om te zien wat er allemaal voor advies in staat.
Bij mij was het uiteindelijk een rotte kabel van ontsteking naar verdeler.