



http://www.autoweek.nl/nieuws/26922/gel ... ult-twingo
Ow... Fiat 500, Ford Ka, Peugeot 108, Kia Piacanto, VW Up ...AnthonyR schreef:5 deuren vraagt de markt gewoon. Ik vind hem wel geslaagd!
[img]http://www.leblogauto.com/wp-content/up ... ngo_31.jpg[/img]MartijnG schreef:En wat ligt er nu voorin? Een loze holle (opberg)ruimte?
Wat heb je aan die binnenruimte? Achterin kan je niet zitten of je moet een kind van 4 zijn. Misschien verkopen als klein bestelbusje. Het busje formaat heeft hij al en de achterbank is toch nutteloos. Komen die 5 deurs ook nog goed van pas.AnthonyR schreef:Door dat de motor achterin zit hebben ze de cabine langer kunnen maken. Resulteert in meer binnenruimte en zelfs meer bagageruimte. Bagageruimte in de oude Twingo was ook niet vele bijzonders
Oneens.AnthonyR schreef:Door dat de motor achterin zit hebben ze de cabine langer kunnen maken. Resulteert in meer binnenruimte en zelfs meer bagageruimte. Bagageruimte in de oude Twingo was ook niet vele bijzonders
Toen je nog fietste kwam er meer zinnigs uit, je kan merken dat je nu bij Renault werkt, komt steeds meer onzin uitAnthonyR schreef:Dat was alleen bij een Dynamique zo. Nu krijg je daar een in delen neerklapbare achterbank voor terug. En de meeste Twingo's zijn geen Dynamiques.
Ik fiets nog steedsLuco/Alpine-racer schreef:Toen je nog fietste kwam er meer zinnigs uit, je kan merken dat je nu bij Renault werkt, komt steeds meer onzin uitAnthonyR schreef:Dat was alleen bij een Dynamique zo. Nu krijg je daar een in delen neerklapbare achterbank voor terug. En de meeste Twingo's zijn geen Dynamiques.![]()
![]()