Zaterdag 24 mei het eerst iets langere ritje gemaakt in de cabrio! Met de nieuwe RVS uitlaat, de nieuwe wielen eronder en de schroefset voor. Achter helaas nog niet op de gewenste stand, maar 2 zakken speelzand voor in de zandbak hebben een klein handje geholpen...
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc320/Golfje75/EBS%20GT%20turbo/10347086_10201657925561620_5621250748125732804_n_zps16c43b70.jpg[/img]
[img]http://i213.photobucket.com/albums/cc320/Golfje75/EBS%20GT%20turbo/Ohoh_zpsbdf71787.jpg[/img]
Helaas een klein beetje pech gehad onderweg. Het bellenvaatje van de koelvloeistof was een gerepareerd vaatje. De beide helften waren ooit los van elkaar gekomen en die heeft mijn pa met 2 componenten lijm gelijmd. Dat moest wel houden meende hij. Helaas heeft deze lijm niet gehouden. Vlak voor aankomst in Ommen liep de temperatuur heel snel op. Oorzaak: de onder- en bovenkant van het bellenvaatje waren weer volledig los van elkaar gekomen. Zo goed als alle vloeistof was uit het systeem! Gelukkig 2 flessen vloeistof en het nieuwe vaatje mee. Achteraf had ik dat vaatje beter direct kunnen monteren

.
Gelukkig met het nieuwe vaatje en de voorraad koelvloeistof gered tot op het meetingterrein.
Daar met hulp van Bart van Artvo het systeem verder gevuld met grotendeels water en ontlucht.
De terugreis ging gelukkig zonder problemen, hoewel de temperatuur nog aardig opliep. De fan slaat wel vrij snel, maar de meter gaat tot over het derde streepje. Dat ben ik niet gewend van de andere 5-jes.
Misschien het systeem maar eens goed doorspoelen? Er ligt wel wat gruis/zand in het koelvloeistofreservoir.