Voorstellen: Max / Renault Laguna 1.9 DCI

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Belithraldir NL
Car: Renault Laguna 2001

Dag mensen,

Mijn naam is Max, 20 jaartjes jong. Werkzaam als All-round Manager bij een kleine onderneming (Pompstation, Oliehandel en Transport bedrijf). Tevens distributeur van Gulf producten! (Brandstoffen & Smeermiddelen)

[img]http://www.gulfracing.com/wp-content/up ... 95x334.jpg[/img]
Ook wel bekent van de 24 uurs LeMans race! :)

Graag wil ik mijn Laguna (2001) een beetje meer die look geven die ik wil, alleen vind ik helaas te weinig op het internet hiervoor.

... Tot dat ik jullie tegen kwam!

Gaarne zou ik gebruik willen maken van jullie expertise in het tunen van dit merk / type auto :).

Mvg,

Max,
Belithraldir NL
Renault Laguna 1.9 DCI
Rik Hamberg
Car: Clio IV R.S. (JS)

Welkom!!

Veel succes met het opleuken van je Laguna. We zien de foto's graag verschijnen :foto: .
<>RenaultSport<>--------------------------Projectpagina
Willem-Jan
Bestuurslid
Car: Megane RS Grand Tour

Welkom bij de RTC Max. Veel plezier met het tunen van je Laguna.
Adrian
Car: Clio V6, 5 AlpineT
Contacteer:

Welkom :beer:
Belithraldir NL

Bedankt voor nu al deze leuke reacties!

Is er een specifieke tak waar ik mijn Topic met vragen over het tunen van de Laguna moet openen? Of kan ik dat ook gewoon hier doen?

mvg,

Max
Renault Laguna 1.9 DCI
JDclio

Belithraldir NL schreef:Bedankt voor nu al deze leuke reacties!

Is er een specifieke tak waar ik mijn Topic met vragen over het tunen van de Laguna moet openen? Of kan ik dat ook gewoon hier doen?

mvg,

Max
Je kunt een projecttopic aanmaken voor je eigen auto, waar je alle vorderingen aan je auto bijhoud en kleine vragen stelt.
Dit kun je aanmaken onder het kopje hierboven bij "Forum", dan scroll je naar beneden naar "Techniek" en zie je het linkje "NL Techniek Projecten" of iets in die zin.
Daar kun je een projecttopic aanmaken.

Ook kun je voor dringende vragen over jouw specifieke auto onder het kopje "forum" in de lijst van forumtakken zoeken naar "Renault Modellen" waar je de Laguna ook tussen ziet staan.

Misschien kun je hier alvast wel een foto uploaden van hoe je auto er nu uit ziet? :foto: :foto: :foto:

Ben benieuwd!
Belithraldir NL

Dit is mijn Renault Laguna (volgens het register HATCHBACK type 1.9 DCI EURO 2000 uit het jaar 2001. 88kW (120pk).

[img]https://imagizer.imageshack.us/v2/485x3 ... 7/wjfj.jpg[/img]

[img]https://imagizer.imageshack.us/v2/485x3 ... 1/04dr.jpg[/img]

Alleen andere wieldoppen en voorderest is die helemaal standaard, 228.xxx op de teller.

Alleen zijn er wel wat kwaaltjes... De rechter ramen voor en achter willen niet meer open. Ik hoor geen motortje aanslaan, dus waarschijnlijk ligt het aan het stroomcircuitje in de deur. (Naast m'n werk zit een garage, waar ook een werknemer van de ANWB bijklust, diezelfde meneer zie ik elke dag en helpt mij dat soort dingen op te zoeken en hopen te fixen / voorkomen.) Niet zoals ik elders op het forum las van een haperend geluid, of dat je raam los zit.. (Betwijfel ik)

Dit was even de korte intro, ik zal morgen een topic openen waar het hoort om verder over mijn auto te lullen!

Gezellig jongens! Bedankt.
:worship:
Renault Laguna 1.9 DCI
JDclio

Als in de openslaande achterklep de raam zit, is het een hatchback...
Is het alleen een klep, zonder raam, dan wordt het pas een sedan genoemd ;)

Ziet er goed uit trouwens! Ben benieuwd naar je projecttopic! (D)
Belithraldir NL

Trouwens met nog respect voor Gabri van der Veen, gecondoleert.

Hij had/heeft echt een hele mooie laguna!

Ja sorry! Haha ik ben echt nieuw in de autowereld, laat staan tuning. Net als met Audio kan ik nog wel een beetje bijleren van jullie!
Renault Laguna 1.9 DCI
PaulM

Welkom! :)
Plaats reactie