AnthonyR schreef:2 Witte R26's verkocht binnen een week dan
Ja, alleen stond die bij jullie al iets langer te koop toch?
De witte R26 van m'n kameraad wordt een dezer dagen eerst nog even voorzien van een nieuwe distributieriem e.d.
Daarmee wel verkocht voor 100,- onder de vraagprijs.
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Brandschade is inderdaad een klusje, mechanisch valt het wel te doen, maar elektronisch is het een ander verhaal. Aan de andere kant moeten er ook uitdagingen zijn toch?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
een uitdaging is leuk, maar de kostprijs van die uitdaging is een drama. We hebben voor de gekkigheid eens gekeken hoeveel een nieuwe kabelboom voor een 21 moest opbrengen. Denkelijk heb ik nog nooit zo snel een pagina weggeklikt als toen.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
De Safrane BiTurbo werd via Renault gedaan, maar volgens mij kon je je Laguna ook brengen. Ik heb daar alleen maar een folder van gezien, maar een Laguna BiTurbo lijkt me helemaal snel
dat van die laguna's is volgens mij altijd een fabeltje geweest, ik denk dat ze er zo 1 of 2 gemaakt hebben... terwijl, als je echt een safrane biturbo wil hebben, je er gewoon maar hoeft om te rijden in frankrijk, er staan er altijd wel een 6-tal ofzo te koop op leboncoin
-jo- schreef:beide auto's zijn toch van Marcel's broer, of waren van Marcel's broer. (Jan-Piet)
edit: ik zou het niet over men hart krijgen om 1 te slopen om een andere rijwaardig te maken. Beter beiden restaureren.
Beide restaureren is beter, het heeft weinig zin om 1 van de 2 te demonteren om een paar 'kleine' dingen. Het hangt echt van de kabelboom af of deze vervangen moet worden, met goed herstelwerk is het ook mogelijk. En na het vervangen/repareren van de kabelboom kunnen er trouwens nog genoeg aapjes uit de mouw komen, gefrituurde printplaten etc... kunnen voor een nieuwe uitdaging zorgen.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Bij Gramsbergen staat er ook eentje te koop. Bij Auto Hamhuis in Ane, hij wil hem eerst zelf aanpakken volgens mij, maar als er een goede prijs wordt geboden is ie van jou, denk ik.
Stond deze niet te koop op MP voor 750e paar maanden geleden?
Koop ik volgens mij liever die witte die hier op RTC Markt staat ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Diep van binnen twijfel ik... Ziet er op het oog toch wel mooi en compleet uit
dat is wat laag, maar het is natuurlijk ook niet veel waard in deze staat. En Zoals Jo eigenlijk al aangeeft. Als zo'n ding niet kompleet is dan loop je kompleet leeg op onderdelen. Dat gaat je echt een klein vermogen kosten (als je het al kunt vinden/kopen).