mark 5t schreef:mijn kameraad ook langs geweest?
bij de SAAB man?
Ik had je reactie even gemist. ik heb inderdaad nog even met je kameraad staan praten toen bij de 25. Leuke dagelijks auto heeft hij trouwens, die Peugeot 305 Break
Ik was van plan de 20 te gaan verkopen, totdat ik vanavond dit tegen kwam. Nu begin ik toch weer te twijfelen.
Even weer een update over de groene vijf. Afgelopen jaar 40.000 km gereden en hij heeft het flink volgehouden. Gisteren laten voorkeuren voor de APK en bijna geen schokkende dingen.
Maarrr... het CO schommelt heel erg tussen de 1.0 en 6.0 en ik heb geen idee waar ik moet zoeken. Ik hoop dat jullie wat tips hebben.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Willem-Jan schreef:Ik heb zo'n potje onder de kap zitten. Volgens mij een koolstoffilter of zo. Kan dat een boosdoener zijn en kan dat ding er niet gewoon uit?
Die kan gewoon er uit, je moet alleen ff die slangetjes netjes maken (niet doorverbinden, dan trekt je tank vacuum).
Dat heeft iets met het milieu van doen, koolstoffilter van benzinedampen oid en het zorgt op termijn idd voor raar lopen.
Bij mijn 19 is die ook weg, heb de uiteindes gewoon verbonden d.m.v. een buisje met een paar gaatjes er in, geen problemen met apk en loopt als een trein
CO probleem is opgelost Het bleek een lekker carburateurvoetpakking te zijn. Even een nieuwe gemaakt die direct de gaten voor de EGR afdekt, dus dat is ook pleite. Afgelopen zondag al even even stuk in de dorpel gelast. Nu nog een stuurhuishoes en een remslangetje vervangen en dan mag hij weer een jaartje
Ik zal binnenkort eens foto's maken met de nieuwe Alfa Campagnolo wielen.
Bas schreef:Geinig ding om te zien, leuk laag ook zo
Kenteken viel mij ook direct op
dan plak ik mij er bij met LR 97 FP
edit: Ik zag net op pagina 1 dat de velgen voorheen oranje waren, dan is dit echt beter. Had je niet meer van die metalic grijs liggen? Dan had je nooit weer hoeven spuiten
Met de 'winter' achter de rug is het weer tijd voor de zomerbanden. Ik heb voor de winter even rond gereden op Magnesium Alfa Romeo Campagnolo's 14 inch, maar onder de cabrio had ik een set ATS wielen in 13 inch en die heb ik gisteren even gemonteerd.
Helaas liep dit toch wel heel erg aan in de wielkasten achter, dus heb ik de MartijnG truc maar toegepast en dit werkt perfect (dat gele is een potkrik ):
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"