tutuur schreef:Koppelingshevel en extender van een clio rs/volvo 440,480 etc.
Druklager voor een helix set is dunner dan een gewone dus die moet anders idd.
Wat heb je nu?
Ik heb evt. Nog wel wat upgrade koppeling spul liggen, jong gebruikt
en wat maakt dat verschil in lagerdikte nu prcies uit .
dit is wat ik weet wat ik nu heb .
een helix (geveerde sinter)plaat en helix drukgroep in zit en welk lager geen idee.
heb vorige week de kabel kapot gehad deze toen vervangen wat bleek een express kabel te zijn die korter was .
de kabel was 2/3 cm korter dus met een koevoet de gaffel bewogen totdat de kabel erop ging .
.daarna nog wel gewoon 80 km kunnen rijden en toen ineens geen druk meer op de kabel.
dus denk ik de drukgroep of lager heb gesloopt
heb er nu weer de orginele gtt kabel inzitten .
nu ff alles vervangen en dan denk ik de conversie doen met de renault onderdelen van de clio ipv het volvo spul ga doen .
zal alles maar bestellen behalve de release bearing denk ik van de onderstaande delen
Part numbers were:
77 00 112 818 Clutch fork (Clio II 172)
77 00 875 163 Pivot bush (Clio II 172)
77 00 868 962 Cable plate (Clio II 172)
77 03 002 491 Special (Fat headed) Bolt (Clio II 172)
77 01 422 013 Nut (Clio II 172)
77 00 102 781 Release bearing (Clio II 172)
77 00 840 640 Pedal stop (Megane coupe)sieger everts
Posts: 1671
Joined: Tue Mar 29, 2005 3:42 pm
Location: Assen
Private messageWebsite