Ik heb er zelfs mee gereden dus hij moet echt goed zijn nu.Geert schreef:Heb sinds de problemen inderdaad al best veel kilometers gereden, alles zonder problemen dus heb er nu echt wel vertrouwen in.

Ik heb er zelfs mee gereden dus hij moet echt goed zijn nu.Geert schreef:Heb sinds de problemen inderdaad al best veel kilometers gereden, alles zonder problemen dus heb er nu echt wel vertrouwen in.
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 2#p2339302Haas schreef:Naaais!
heb t niet helemaal teruggelezen, maar wat is het nou geweest in Mei? De koppakking, maar waardoor?
Ja die originele verbinding is prut, ik denk dat ik t ook wat ga modificeren en straktrekken met een staalplaat ertussen om het geheel beter op te sluiten.derbimarcel schreef:Mooi. Ook leuk met die stabistang zie je ook vaak op de wat serieuzere auto's
Dan moet ik die maar eens bestellen. Dit moet het worden.Steven schreef:Ja die originele verbinding is prut, ik denk dat ik t ook wat ga modificeren en straktrekken met een staalplaat ertussen om het geheel beter op te sluiten.derbimarcel schreef:Mooi. Ook leuk met die stabistang zie je ook vaak op de wat serieuzere auto's
Overigens Geert, een stabstang 25mm kun je niet monteren zonder je subframe bus ernstig te modificeren of van Treico straks de stalen bus, met imbusbout te nemen.
Zal voor jou geen ramp wezen, maar ik gooi de waarschuwing er vast uit
Je bedoeld dat de montage punten op de draagarmen meer naar het midden zit? De ingekorte stabi lijkt mij geen probleem, hoe korten hoe stijver, al wordt dat weer ongedaan gemaakt voor de montage plek op de draagarm. Doel is ook niet om stijven te worden dan nu. Met de huidige stabi en bredere armen zou het wel softer worden, dit wil ik dus compenseren.Steven schreef:Alleen is de krachtarm van de draagarm wel korter, zo doe je wel n deel van de 25mm stang winst weg...
UP!Wouter schreef:Geert schreef:Goedzal binnenkort even een project topicje maken.
Er zijn hier meer mensen in geïntresseerd