Mijn naam is Johan en op dit moment nog woonachtig in Noord-Scharwoude (dorpje in de buurt van Alkmaar).
Ondanks mijn leeftijd van 52 jaar ben en blijf ik gek op auto's en dan met name kleine auto's die vooral snel zijn.
Ooit in een ver verleden

Destijds kon je voor de Renault 5 een ombouwkit kopen zodat hij qua uiterlijk op de Renault 5 turbo2 leek.
Deze klus heb ik destijds dan ook gedaan.
Helaas heb ik er daarna weinig plezier meer van kunnen hebben doordat ik hem op een ochtend voor de deur zag staan met een total los gereden achterzijde.
De dader had geen gegevens achtergelaten dus einde verhaal.
Nadien vrijwel altijd BMW 3-serie en BMW 5 serie gereden met als "bijwagen" een simca 1000 rally 2 waarin een Renault 8 rallymotor was geplaatst.
Nu jaren later rijdt ik in een Mazda 323 (4 deurs) van 1998 en ben op zich tevreden over deze wagen.
Toch blijft het gevoel spelen weer een Renault 5 te bezitten en hier lekker mee aan de gang te gaan.
Wanneer ik iemand zou treffen die een Renault 5 te (in)ruil heeft is dat helemaal gauw geregeld want dan gaat de Mazda er direct uit (scheelt weer wegenbelasting en verzekering).
De afgelopen week heb ik al aardig deze site doorgelezen om toch weer wat meer op de hoogte te zijn wat de mogelijkheden zijn met betrekking tot de Renault 5 zoals het overzetten van "zwaardere" blokken en andere aanpassingen.
Zelf heb ik jaren in diverse garage's gewerkt dus enige kennis is zeker aanwezig.
Nu alleen nog de Renault 5, maar die gaat er 100% zeker komen.