
Jackels GTT Phase 2 1989
Koppelingssetje van clio 1, R19 en vijf zijn volgens mij hetzelfde http://www.winparts.nl/861/motor/koppelingen
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
Clio 1 en R19 ben ik zeker van. Of dit hetzelfde is als van een R5 GTT weet ik niet zeker. Misschien dat iemand met ervaring met een %GTT en Clio dit kan zeggen.
Een setje van een 19 heb ik hier thuis liggen. Dat mag je komen vergelijken.
Een setje van een 19 heb ik hier thuis liggen. Dat mag je komen vergelijken.
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
kwa pasvorm wel inderdaad. Maar kan een gtt koppeling niet meer koppel aan? Ik zie een gtt koppeling vaak als upgrade op een 16 klepper.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
en een Volvo 480 1,7 Turbo als upgrade voor de 5 GTT
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Nou, Renaultje rijdt best wel goed weer (op een lekkende turbo na..) wat me wel irriteert is een continue gesis in mn interieur. Volgens mij komt dit van mn bleedvalve, ik heb zo'n ding nog nooit gehad maar is dit normaal en kan je het ook wegkrijgen??
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Is dat zo'n bleedvalve met 3 aansluitingen? M.a.w. er is één opening open nu? Dan lekt ie inderdaad lucht naar buiten, je interieur in. Zal ook wel lekker stinken of niet?
Bete rmonteer je die bleedvalve gewoon onder de kap. Eén keer fatsoenlijk afstellen en afblijven
Of je moet weer een slangetje van de bleedvalve terug de motorruimte in leggen oid.
Bete rmonteer je die bleedvalve gewoon onder de kap. Eén keer fatsoenlijk afstellen en afblijven

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Nog een vraagje voor de specialisten
. Als het mn bakkie stationair loopt en ik druk het gaspedaal in dan hikt hij heel even. (heel irritant met overschakelen..). Na zijn hikkie draait ie weer heel mooi en zijn er geen problemen. Het lijkt me dat hij even geen benzine krijgt oid.. iemand een idee? 


Te veel benzine kan ook.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl