
ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Ik doe niet moeilijk hoor, jij maakt jezelf belachelijk als je echt denkt dat een espace sneller is dan een F11 525d.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Heb ik dat ooit gezegd dan? Wie weet gaf diegene wel geen vol gas, dat kan ik niet ruiken of wel soms? Ik vond het wel een grappig gezicht en ik dacht dat andere mensen het misschien ook wel humor vonden. Schijnbaar had ik het mis.
Maar zoals jij het interpreteert is het redelijk belachelijk. Maar laat ik duidelijk zijn, ik heb nooit beweerd dat die Espace sneller was. Je komt zelf aanzetten met 0-100 tijden
Maar zoals jij het interpreteert is het redelijk belachelijk. Maar laat ik duidelijk zijn, ik heb nooit beweerd dat die Espace sneller was. Je komt zelf aanzetten met 0-100 tijden

-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
NiceRoald schreef:Oud model Audi TT met irritant stereo type audi bestuurder vs 19 16v 0-1

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Wouter zijn rs standaard....clio 4 iets gekieteld.Ivo schreef:Net terug even de Clio RS edc naast Wouter in z'n megane RS..., aardig gelijk alleen zaten wij met z'n 3en
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Ik moest van de rotonde af inhouden omdat ik net niet genoeg powernhad om in te halen.
Al had ik dr Clio wel sneller verwacht, al zatten er wel wat passagiers bij
Al had ik dr Clio wel sneller verwacht, al zatten er wel wat passagiers bij
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Smoesjes....Wouter schreef:Ik moest van de rotonde af inhouden omdat ik net niet genoeg powernhad om in te halen.
Al had ik dr Clio wel sneller verwacht, al zatten er wel wat passagiers bij

Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Ik had em wel iets vlotter verwacht
Trouwens, zo hard reed ik daar ook niet (al is die dubbele N207 wel echt een weg daarvoor geworden....)
Ik had niet door dat jij het wasMarcel B. schreef:Gistermiddag op de N207, Megane RS F1 Team tegen mn A3... helaas zat ik niet op te letten (lees: de auto ff te bewonderen)... Misschien maar goed ook

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: wo 17 jul 2002 17:28
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
19 16v vs BMW 530D (modeljaar 2000 tot 2003) 0-1
Het scheelde niet veel, pas vanaf de 3e versnelling kwam ie langzaam voorbij
Kennelijk gaf mijn oude renaultje meer strijd dan ie verwacht had, hij vroeg wat ik er in godsnaam in had liggen, ding ging toch wel hard, droge antwoord was een 20 jaar oude 1.8 met 250.000 km op de klok
Heb hem maar niet gezegd dat ik ook nog last heb van een aanlopende remklauw rechts achter
Tijd voor de 2.0 16v en de verse remmerij rondom dan had ik hem gehad

Het scheelde niet veel, pas vanaf de 3e versnelling kwam ie langzaam voorbij

Kennelijk gaf mijn oude renaultje meer strijd dan ie verwacht had, hij vroeg wat ik er in godsnaam in had liggen, ding ging toch wel hard, droge antwoord was een 20 jaar oude 1.8 met 250.000 km op de klok

Heb hem maar niet gezegd dat ik ook nog last heb van een aanlopende remklauw rechts achter

Tijd voor de 2.0 16v en de verse remmerij rondom dan had ik hem gehad

Anything worth doing is worth doing right!.
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Leuk is dat, die eerste 530d's zijn helemaal niet zo snel al denken de meeste dat wel
Gister op de autobahn nog even een golf 7 2.0 tdi het leven zuur gemaakt van 110 naar 180, ging exact gelijk op, dus 0-0 (of 1-1) maar de duitser achter het stuur was duidelijk gepikeerd
Ik niet met een 13 jaar oude laguna I met 301000 km op de klok

Gister op de autobahn nog even een golf 7 2.0 tdi het leven zuur gemaakt van 110 naar 180, ging exact gelijk op, dus 0-0 (of 1-1) maar de duitser achter het stuur was duidelijk gepikeerd

Ik niet met een 13 jaar oude laguna I met 301000 km op de klok

Erg leuk inderdaad, recent kwam ik bij hooipolder een recente mb E240 tegen met de 5 alpine turbo, kwam links naast me staan en stonden me nog net niet uit te lachen, toen ik rechts naast hem bleef hangen verging hem het lachen. Helemaal toen ik echt gas begon te geven 

-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Inderdaad, voor hedendaagse begrippen is een AT niet super snel naar de 100, daarom des te leuker 

-
- Berichten: 89
- Lid geworden op: zo 26 feb 2012 11:25
- Locatie: voorschoten
- Contacteer:
Megane rs 3 stage 2 VS Cla 220 diesel.
Gister kwam ik van de A 4 af richting leiden. Toen ik bij de stoplicht stil stond toen zag ik die Mercedes CLA 220 diesel, En toen die op groen ging gas erop we sloegen links af hij de binnen bocht en ik de buiten bocht ik was toch wel stuk rapper had ook niet anders verwacht
met ongeveer 330 a 335 pk ;)en 470 a 480 nm 
maar zijn wel aardig rap die dieseltjes ik had de vermogen op gezocht van die Mercedes 170 pk met 350 nm koppel als ik het goed heb.Even later duimpje omhoog
.
Gister kwam ik van de A 4 af richting leiden. Toen ik bij de stoplicht stil stond toen zag ik die Mercedes CLA 220 diesel, En toen die op groen ging gas erop we sloegen links af hij de binnen bocht en ik de buiten bocht ik was toch wel stuk rapper had ook niet anders verwacht


maar zijn wel aardig rap die dieseltjes ik had de vermogen op gezocht van die Mercedes 170 pk met 350 nm koppel als ik het goed heb.Even later duimpje omhoog

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Vanochtend een ritje met een GTR gedaan, das echt niet normaal, weinig auto's die sneller accelereren




Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Toen die net uit was de 'machine', want zo mag je het wel noemen, als testauto gehad. Wat een briljante sportauto. Die wegligging. Pfff...Luco/Alpine-racer schreef:Vanochtend een ritje met een GTR gedaan, das echt niet normaal, weinig auto's die sneller accelereren![]()
![]()
Ok het is dan 'voor de buren' slechts een Nissan waardoor denk ik vermogende sportauto liefhebbers sneller voor een Porsche oid kiezen maar ik zou het wel weten

Kom geregeld de GTR van Jos Herwers tegen. Met de R26 destijds nog wel eens stoer volgas proberen weg te rijden. Vrooaaarrrr... en alsof je stilstond.

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Deze was standaard, zijn maatje heeft er een die heeft meer dan 800pk, dat schijnt echt helemaal van een andere planeet af te komen. 
Maar ik vond dit al een beest, bij voluit accelereren vanuit stilstand voel je gewoon dat je echt op de gripgrens zit, veel sneller naar de 100 kan echt niet.

Maar ik vond dit al een beest, bij voluit accelereren vanuit stilstand voel je gewoon dat je echt op de gripgrens zit, veel sneller naar de 100 kan echt niet.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
zoiets, wilde een nieuw klokkie, maar heb geen cc meer en hij heeft klokkie besteld en dus ff geld brengen vanochtend en dacht dat ik mee ging rijden, maar ik mocht rijden



Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
luxe problemen! 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: wo 17 jul 2002 17:28
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Met een GTR (mee) rijden altijd vervelend
Maat van mij heeft R33 GTR vspec uit 1995 met ongeveer 680 pk onder de kap en zelfs dan zal 'de nieuwe GTR' in zijn standaard uitrusting nog steeds harder accelereren dan de R33 GTR vspec.
En die van die maat van me is echt al een super beest! weg race motoren moeten er aan geloven als hij dat ding open trekt op hi boost setting (1.6 bar) we hebben ook al veel
van motor rijders gehad 
Zoals anderen al aan geven, als ik de keuze had tussen een porsche of een GTR zou ik het wel weten doe mij de GTR maar!

Maat van mij heeft R33 GTR vspec uit 1995 met ongeveer 680 pk onder de kap en zelfs dan zal 'de nieuwe GTR' in zijn standaard uitrusting nog steeds harder accelereren dan de R33 GTR vspec.
En die van die maat van me is echt al een super beest! weg race motoren moeten er aan geloven als hij dat ding open trekt op hi boost setting (1.6 bar) we hebben ook al veel


Zoals anderen al aan geven, als ik de keuze had tussen een porsche of een GTR zou ik het wel weten doe mij de GTR maar!
Anything worth doing is worth doing right!.
- Triggerhappy
- Berichten: 159
- Lid geworden op: do 18 apr 2013 17:38
- Car: Meg 3 Trophy + 4 GT
Net een snelwegopritje tegen wat volgens mij een BMW 530I touring (NK71) moest zijn. (3L 6 cyl 270PK 320 Nm)
1-1 moest m laten gaan omdat ik de volgende afrit alweer moest hebben.
Ging echt als een touwtje gelijk aan elkaar op. Valt me niet tegen als ik de specs er naast pak tegen m'n Megane GT TCE180 a la Fastchip. 205pk 340Nm. Het gewicht zal het hem doen.
1-1 moest m laten gaan omdat ik de volgende afrit alweer moest hebben.
Ging echt als een touwtje gelijk aan elkaar op. Valt me niet tegen als ik de specs er naast pak tegen m'n Megane GT TCE180 a la Fastchip. 205pk 340Nm. Het gewicht zal het hem doen.
-
- Berichten: 3934
- Lid geworden op: wo 9 jan 2002 0:00
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Locatie: Middelburg (zeeland,NL)
- Contacteer:
gisteren een sprintje getrokken tegen een Xara vtr,we stonden voor een
stoplicht naast elkaar,om de snelweg op te gaan,echter ging het
van 2 naar 1 baans,die gast zat zenuwachtig gas te geven,ik dacht
nooit geschoten is altijd mis,en met optrekken ging ik hem voorbij.
op de snelweg aangekomen zat die in mn kont te duwen omdat ik
al rustiger reedt,vervolgens komt die naast me gereden en wilde
er vandoor gaan,ook die illisie heb ik hem ontnomen,want na 2
tandjes terug te hebben geschakeld,ging ik hem voor alsnog voorbij.
bij thuiskomst ff specs opgezocht.
het is een 2.0 16v met 160pk en 190nm op de krukas
en weegt 1170kg
al met al zou enkel mn vermogen het zelfde zijn,mn gewicht is minder
en heb meer koppel,wat hij op de krukas heeft,heb ik op de wielen.
stoplicht naast elkaar,om de snelweg op te gaan,echter ging het
van 2 naar 1 baans,die gast zat zenuwachtig gas te geven,ik dacht
nooit geschoten is altijd mis,en met optrekken ging ik hem voorbij.
op de snelweg aangekomen zat die in mn kont te duwen omdat ik
al rustiger reedt,vervolgens komt die naast me gereden en wilde
er vandoor gaan,ook die illisie heb ik hem ontnomen,want na 2
tandjes terug te hebben geschakeld,ging ik hem voor alsnog voorbij.
bij thuiskomst ff specs opgezocht.
het is een 2.0 16v met 160pk en 190nm op de krukas
en weegt 1170kg
al met al zou enkel mn vermogen het zelfde zijn,mn gewicht is minder
en heb meer koppel,wat hij op de krukas heeft,heb ik op de wielen.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Berichten: 3934
- Lid geworden op: wo 9 jan 2002 0:00
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Locatie: Middelburg (zeeland,NL)
- Contacteer:
dan ben ik mis met de uitvoering,na een kenteken check kwam ik
op een 2.0 16v
op een 2.0 16v
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!