Assen neemt hij netjes terug en ik krijg me geld terug en daarmee is het klaar

Er stond een man van de TüV die al een tijdje mijn auto in de gaten hield (denk door het onregelmatige lopen van de 286 nokkenassen) na 25,5 rondje had hij me eindelijk te pakken. Heel de auto binnenste buiten gekeerd en niks gevonden veder alleen dat ik voor op draadeindes reed en achter gewoon met bouten.Daan2D schreef:![]()
Mooi lekker verder met de 16v marcel.
Wat was er nou miss met je tapeinders laatst op de ring?
Vraag had ik elders al ergens in een topic gesteld maar denk dat je hem nog niet gelezen hebt
Weet jij welke modellen en/of onderdeel nummer?Daan2D schreef:Aah op die fiets![]()
Achternaven zitten op diverse renault modellen alleen dan zonder draad eindes, lagers kun je niet los vervangen dus word altijd een complete naaf dan.
Hoop dat die kerel zijn mapje kwijt is geraakt ergens.
Op naar de volgende
Als je dat wil doen graag!Steven schreef:Die dynamo komt mede doordat deze teveel toeren draait en bij warme dagen is dat gewoon funest., ik heb met een kleinere poelie tot nog toe geen problemen,
Zou nog eens uitzoeken welke poelie en riem 't nu is, komt er iig op neer dat ie 30% minder toeren draait als normaal.
En dat is een Isuzu 3 cilinder?-jo- schreef:kubota graafmachine !
Ja staan 1 of 2 pagina's terugSareno schreef:Heb je ook foto's van de camber aanpassing? Ik vind dat juist leuke info om bij projecten te zien
[img]http://i1268.photobucket.com/albums/jj5 ... 03f997.jpg[/img]derbimarcel schreef:En dat is een Isuzu 3 cilinder?-jo- schreef:kubota graafmachine !
Goeie herinneringenSteven schreef:Ghehe toch als ik dit zo lees krijg ik een beetje flashbacks naar het jaar 2009 dat we met EJ en GJ van NBR en uiteraard nog een zooitje RTC'ers in de partyzelt van de jugendverein Altenahr terecht kwamen, vlak naast Victoria Station.
Het mooiste was nog wel dat we die avond rond 12u in onze tentjes lagen en met die herrie van die partyzelttent er met 5 mins later weer naast stonden in het kader if you can't beat them, join them, hup die partytent in!
Was ook een aparte avond, ook de avond erna dat we oa Martijn Baccara in 't daargelegen hotelletje zaten met ook een aparte dames-avond
Goodlife in the Eifel
die lagers met naaf zitten volgens mij op een scenic 1 en megane 1 breakderbimarcel schreef:Weet jij welke modellen en/of onderdeel nummer?Daan2D schreef:Aah op die fiets![]()
Achternaven zitten op diverse renault modellen alleen dan zonder draad eindes, lagers kun je niet los vervangen dus word altijd een complete naaf dan.
Hoop dat die kerel zijn mapje kwijt is geraakt ergens.
Op naar de volgende
@Luco, als ze weer zeuren doe ik dat inderdaad
Ik vond het wel meevallen. Was gezellig druk, was veel te zien. Ik moest telkens ongeveer 5 min wachten totdat ik de baan op kon omdat de parkeerplaats druk was.paratroeper schreef:Ik vond wel het wel druk op de Ring Zaterdag.. of ligt dat aan mij?