Ondertussen weer wat dingetjes aan de 4cv gedaan.
Deurpanelen gemaakt en bekleed met zwart Alcantara.
Ik moet alleen de panelen van de 2 voorportieren nog op maat maken. Alleen gaat daar iets meer tijd in zitten.
Voorproefje:
[img]http://img546.imageshack.us/img546/3536/img3227w.jpg[/img]
Omdat ik met de 3 versnellingsbak op langere afstanden echt een versnelling te kort kom heb ik pas een triangel passend gemaakt op de 4cv. Dit werkt echt perfect! Het was even wat aanpas werk, maar heb er al heel veel voordeel me gehad! Hier een foto onderweg naar Bottrop Kustom Kulture. DE hotrod/custom meeting tot het jaar 1965
[img]http://img825.imageshack.us/img825/576/img3728i.jpg[/img]
80% van de auto's die er stonden lagen daar echt OP de grond...

Dus op de terugweg toch maar eens bedenken hoe ik dat ga aanpakken bij de 4cv

Heb nog naar airride gekeken, maar dit is bijna onmogelijk en heb er dan ook nog niet echt een voordeel mee aangezien de draagarmen voor nog maar 4cm vrij staan.
Dus dan maar die laatste 4cm naar beneden!
Dit is het resultaat, veren doet hij niet meer, enkel op de bandjes
[img]http://img805.imageshack.us/img805/3645/img3836qj.jpg[/img]
Nu ben ik helemaal tevreden

Heb me altijd gestoord dat de voorkant iets hoger stond dan achter. Nu staat hij mooi een tikkie voorover en dat maakt hem nog meer hotrod vind ik.
En ik heb nog nieuws betreft de Clio, deze komt te koop te staan.
Na 5 jaar wordt het nu tijd voor wat anders. Deze zal binnenkort in RTC markt te vinden zijn