MartijnG; Renault 5 GT Turbo (5-2021)
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Lady-boy
-
- Berichten: 1383
- Lid geworden op: wo 25 apr 2007 11:37
- Car: Clio V6, 5 AlpineT
- Locatie: Brouwershaven
- Contacteer:
Netjes Martijn! 

Clio V6 -- 5 Alpine Turbo -- Clio II RS -- 4CV Grand Luxe -- 5 TR -- Clio II Ragnotti dCi "daily" -- Megané III estate dCi
-- ClioV6register.nl--
-- ClioV6register.nl--
Vet
kan niet wachten tot je GTT klaar is

Mooi gedaan Martijn.
moet alles ook nog eens wegbrengen behalve de dash en dubbeldin .
die liggen al lang te wachten op montage in een r5.
dus laat maar iets weten scheelt weer in de kosten
maar wordt weer een aparte gtt zo als het hoort.
de oldskool way
moet alles ook nog eens wegbrengen behalve de dash en dubbeldin .
die liggen al lang te wachten op montage in een r5.
dus laat maar iets weten scheelt weer in de kosten
maar wordt weer een aparte gtt zo als het hoort.
de oldskool way

-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Inderdaad met alcantara laten bekledenMrtn schreef:Erg mooi hoor MartijnHemeltje bekleed met alcantara?
Waar heb je het nu laten flocken dan?

Overige delen van het interieur (A-stijlen en raamomlijstingen moeten in grijs waarvan hij nu een aantal samples gaat spuiten om de kleur in het echt te kunnen zien). Zal tegen die tijd de samples wel even op de foto zetten

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Weer een productief dagje achter de rug:
Verbreders heb ik voorzien van nieuwe tapeindjes en gelijk even gepast op de auto. Lekker strak aan de voorkant:
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
Rechtsachter helaas wat loze ruimte, andere verbreder gepast en hetzelfde verhaal. Dus de rand van het achterscherm moet even een paar millimeter naar buiten gebracht worden:
![Afbeelding]()
Verder nog het interieur opnieuw voorzien van dempingsmatten:
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
Daarna toch nog even snel de wieltjes getest
:
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
Binnenkort toch even een nieuwe remdrukbegrenzer aanschaffen (just to be sure) en dan kan het remsysteem gevuld en ontlucht worden waarna de handrem afgesteld kan worden. Verder nog wat panelen maken voor achter de achterste zijpanelen zodat daar in de toekomst speakers in verwerkt kunnen worden
Maandag maar weer verder 
Verbreders heb ik voorzien van nieuwe tapeindjes en gelijk even gepast op de auto. Lekker strak aan de voorkant:
Rechtsachter helaas wat loze ruimte, andere verbreder gepast en hetzelfde verhaal. Dus de rand van het achterscherm moet even een paar millimeter naar buiten gebracht worden:
Verder nog het interieur opnieuw voorzien van dempingsmatten:
Daarna toch nog even snel de wieltjes getest

Binnenkort toch even een nieuwe remdrukbegrenzer aanschaffen (just to be sure) en dan kan het remsysteem gevuld en ontlucht worden waarna de handrem afgesteld kan worden. Verder nog wat panelen maken voor achter de achterste zijpanelen zodat daar in de toekomst speakers in verwerkt kunnen worden


'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Aha, je hebt de juiste maat gevonden met je template
Bel je maandag nog wel ff

Bel je maandag nog wel ff

Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Kabelboom is nagekeken en uitgebreid, dus tijd om alles netjes af te werken en te testen;
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
Remmerij bijna compleet, wachten op de remdrukbegrenzer, dan is de bodem zo goed als klaar. Vandaag ook de knoop doorgekat bij de spuiter voor de kleuren van interieurdelen en de kooi, dus die gaat op korte termijn ook aan de gang zodat ik het interieur zo ver mogelijk op kan gaan bouwen
Remmerij bijna compleet, wachten op de remdrukbegrenzer, dan is de bodem zo goed als klaar. Vandaag ook de knoop doorgekat bij de spuiter voor de kleuren van interieurdelen en de kooi, dus die gaat op korte termijn ook aan de gang zodat ik het interieur zo ver mogelijk op kan gaan bouwen

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
+1turbo5 schreef:Je pakt het perfect aan dit project! werkelijk tot in de laatste puntjes, erg veel respect daarvoor .


Martijn, die rem druk begrenzer kun je demonteren en schoonmaken en dan weer opnieuw in elkaar zetten met rem vet. die oude als die niet goed is dan zie je dat ook meteen, het is gewoon een blokje ijzer met 2 plunjers
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Zal er morgen eens naar kijken Abel, ik kon alleen niet zo gauw zien hoe je dan de plunjer eruit krijgt. Moet daarvoor de grote hevel niet gedemonteerd worden? Dacht dat die geklonken zat?
Zoals gezegd, ik zal morgen eens een beter blik werpen
Nieuwe is overigens al onderweg, maar dan kan ik misschien de oude 'reviseren' en iemand anders blij mee maken 
Zoals gezegd, ik zal morgen eens een beter blik werpen


'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Weer wat pakketjes binnen
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
Remdrukbegrenzer wordt waarschijnlijk vrijdag geruild/bezorgd. De TRW versie heeft dus ook geen veer erbij geleverd zoals op MijnAutoOnderdelen.nl te vinden is. Ik krijg nu de goedkopere LPR opgestuurd en mijn geld terug voor de TRW
Dan binnenkort eindelijk eens mijn remmerij compleet maken, want dat duurt me nu echt té lang...


Remdrukbegrenzer wordt waarschijnlijk vrijdag geruild/bezorgd. De TRW versie heeft dus ook geen veer erbij geleverd zoals op MijnAutoOnderdelen.nl te vinden is. Ik krijg nu de goedkopere LPR opgestuurd en mijn geld terug voor de TRW

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Mocht er nog interesse zijn...
Ik kan de remdrukregelaar regelen met nieuwe veer
Echter is deze niet specifiek voor een GTT, maar zit wel onder bijvoorbeeld een GTX, iig een 1700 (C408)
Zit ook onder m'n eigen GTT en remt overigens prima
Maar dat heb je gisteren zelf wel gemerkt
Zal een advertentie zetten in de RTC markt, mijn leverancier heeft er nog 3, waarvan ik er sowieso al 1 zelf houd
Ik kan de remdrukregelaar regelen met nieuwe veer

Echter is deze niet specifiek voor een GTT, maar zit wel onder bijvoorbeeld een GTX, iig een 1700 (C408)
Zit ook onder m'n eigen GTT en remt overigens prima

Maar dat heb je gisteren zelf wel gemerkt

Zal een advertentie zetten in de RTC markt, mijn leverancier heeft er nog 3, waarvan ik er sowieso al 1 zelf houd

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Martijn, vraagje mbt de cilinderkoprevisie.
Heb jij nieuwe (hardere) klepzetelringen laten aanbrengen in de kop of alleen alles opnieuw ingeslepen ? (ivm alleen rijden op 98 bv ipv 98 met loodvervanger)
Heb jij nieuwe (hardere) klepzetelringen laten aanbrengen in de kop of alleen alles opnieuw ingeslepen ? (ivm alleen rijden op 98 bv ipv 98 met loodvervanger)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Om heel eerlijk te zijn, geen idee...ik heb deze cilinderkop al gereviseerd gekocht. Alleen andere klepveren erop laten zetten en laten vlakken / afpersen.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
En we zijn weer een stapje verder;
Auto voorbereid om op zn wielen te staan;
![Afbeelding]()
Touchdown! Voor het eerst weer op zn eigen wielen...sturen, rollend en remmend
;
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
Voorbereiden van de motoropbouw;
![Afbeelding]()
![Afbeelding]()
Viel me op dat bij één lagerschaal het gat in get blok niet goed overeen komt (hoofdlagerkap #5 distributiezijde);
![Afbeelding]()
Krukas ligt er momenteel al in, alleen even op mn werk een gecalibreerde momentsleutel meenemen i.p.v. mijn waarschijnlijk niet zo nauwkeurige Mannesmann momentsleutel
Auto voorbereid om op zn wielen te staan;
Touchdown! Voor het eerst weer op zn eigen wielen...sturen, rollend en remmend

Voorbereiden van de motoropbouw;
Viel me op dat bij één lagerschaal het gat in get blok niet goed overeen komt (hoofdlagerkap #5 distributiezijde);
Krukas ligt er momenteel al in, alleen even op mn werk een gecalibreerde momentsleutel meenemen i.p.v. mijn waarschijnlijk niet zo nauwkeurige Mannesmann momentsleutel

Laatst gewijzigd door MartijnG op zo 2 jun 2013 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda

Oke. Jammer. Ik ben wel benieuwd namelijk (ook als anderen het wel of niet gedaan hebben en of het wel noodzakelijk is)

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Ik zal het van de week ff navragen bij degene die mijn kop heeft laten reviceren.Arco schreef:![]()
Oke. Jammer. Ik ben wel benieuwd namelijk (ook als anderen het wel of niet gedaan hebben en of het wel noodzakelijk is)

Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Stomme vraag misschien, maar ik ben ff in de war.
Hoe moeten de drijfstanglagers nou ook alweer zitten? Met de lipjes aan dezelfde kant of tegenover elkaar? (hoofdlagerkappen zitten ze aan dezelfde kant (kan ook niet anders) maar of dit nu bij de drijfstanglagers ook zo is?)
Heeft iemand zo uit zn hoofd de aanhaalmomenten van de drijfstangkappen? Moet vandaag even een momentsleutel lenen maar ben vergeten wat het aanhaalmoment ook al weer was...
Hoe moeten de drijfstanglagers nou ook alweer zitten? Met de lipjes aan dezelfde kant of tegenover elkaar? (hoofdlagerkappen zitten ze aan dezelfde kant (kan ook niet anders) maar of dit nu bij de drijfstanglagers ook zo is?)
Heeft iemand zo uit zn hoofd de aanhaalmomenten van de drijfstangkappen? Moet vandaag even een momentsleutel lenen maar ben vergeten wat het aanhaalmoment ook al weer was...

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Ja, daar was ik al doorheen aan het neuzen;
[img]https://lh5.googleusercontent.com/-pB3M ... G_0335.jpg[/img]
Lijkt alsof dit klopt, dus lipjes aan dezelfde kant. Iemand bevestiging?
Heb deze motor los uit elkaar gekregen, dus weet ff niet meer hoe het hoorde te zitten. De andere motor zit ook nog in elkaar dus daar kan ik het ook niet aan zien.
[img]https://lh5.googleusercontent.com/-pB3M ... G_0335.jpg[/img]
Lijkt alsof dit klopt, dus lipjes aan dezelfde kant. Iemand bevestiging?

Heb deze motor los uit elkaar gekregen, dus weet ff niet meer hoe het hoorde te zitten. De andere motor zit ook nog in elkaar dus daar kan ik het ook niet aan zien.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Berichten: 2183
- Lid geworden op: wo 2 jan 2008 9:45
- Locatie: Waddinxveen ZH
- Contacteer:
Lekker bezig !
ik dacht idd de lagerschalen met de inkeping aan de zelfde kant, kun je het niet meer zien aan de bovenkant van de drijfstang? meestal zie je daar wel een spiegelbeeld op van de lagerkap.
en anders de drijfstang in elkaar, dan mag je geen randjes voelen aan de binnen en buiten zijde.
en anders de drijfstang in elkaar, dan mag je geen randjes voelen aan de binnen en buiten zijde.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Kom overal de lipjes aan dezelfde kant tegen ja, dus dat zal inderdaad wel de juiste montage zijn 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Heb net nog in mijn foto's zitten zoeken, maar daar kan ik t niet zo gedetailleerd op zien helaas. Uit mijn hoofd gezegd, moeten ze inderdaad aan dezelfde kant zitten, maar dat moet dan toch ook overeenkomen met je lagerkappen?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Ik heb ook geen idee... Heb namelijk als een blinde vink m'n blok uit elkaar getrokken ...
en geen foto's gemaakt
Volgens mij moeten de inkepingen / lipjes niet tegen elkaar komen. Dankzij de inkeping aan de ene kant en de ander aan de andere kant (van boven gezien, 1 links en 1 rechts), kan het lager namelijk niet helemaal rond gaan en blijft ie zitten op z'n plek.
Kijk maar bij Merijn ; (de meest rechtse)
https://picasaweb.google.com/Merizzle/O ... 4213441938


Volgens mij moeten de inkepingen / lipjes niet tegen elkaar komen. Dankzij de inkeping aan de ene kant en de ander aan de andere kant (van boven gezien, 1 links en 1 rechts), kan het lager namelijk niet helemaal rond gaan en blijft ie zitten op z'n plek.
Kijk maar bij Merijn ; (de meest rechtse)
https://picasaweb.google.com/Merizzle/O ... 4213441938
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
dat kan sowieso niet Arco, je hebt hierbij geen linker en rechter versie, dus de lipjes zitten altijd gespiegeld.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda




Maar dat bedoelde ik dus. 1 lipje links en de ander gespiegeld rechts. Dan kunnen ze i.i.g. niet ronddraaien.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"