Interessante meuk op marktplaats
-
- Berichten: 1383
- Lid geworden op: wo 25 apr 2007 11:37
- Car: Clio V6, 5 AlpineT
- Locatie: Brouwershaven
- Contacteer:
Haha leuke drive by shooting 

Clio V6 -- 5 Alpine Turbo -- Clio II RS -- 4CV Grand Luxe -- 5 TR -- Clio II Ragnotti dCi "daily" -- Megané III estate dCi
-- ClioV6register.nl--
-- ClioV6register.nl--
-
- Berichten: 863
- Lid geworden op: vr 2 mei 2003 15:33
- Locatie: Tilburg
http://www.petrolicious.com/take-a-trip ... -sportscar
mensen met connecties in mexico? Een in licentie Mexicaans gebouwde A110.
mensen met connecties in mexico? Een in licentie Mexicaans gebouwde A110.
ik zie de voordelen niet echt
mijn bakkie schakelt perfect als je een origineel systeem hebt wat spelingsvrij is.
mijn bakkie schakelt perfect als je een origineel systeem hebt wat spelingsvrij is.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Vindt het een stoer ding die schakeltoren van Pure...ME LIKE
Mijn huidige pook/stang schakelt ook nog strak maar denk wel dat de hogere setup een voordeel wordt in mijn circuit bakkie!
Enige minpunt vind ik de messing kleur,heb hem liever helemaal zwart

Mijn huidige pook/stang schakelt ook nog strak maar denk wel dat de hogere setup een voordeel wordt in mijn circuit bakkie!
Enige minpunt vind ik de messing kleur,heb hem liever helemaal zwart

-
- Berichten: 1810
- Lid geworden op: wo 17 jul 2002 17:28
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Spuitbusje zwart halen bij de action halen en klaarBanjo RS schreef:Vindt het een stoer ding die schakeltoren van Pure...ME LIKE![]()
Mijn huidige pook/stang schakelt ook nog strak maar denk wel dat de hogere setup een voordeel wordt in mijn circuit bakkie!
Enige minpunt vind ik de messing kleur,heb hem liever helemaal zwart

Anything worth doing is worth doing right!.
Let wel op dat hij voor een clio2 is. De schakelstang moet je dus wel aanpassen. Misschien als we met genoeg clio1 lui zijn dat ze een aangepaste stang willen maken.
heb je gezien wat dat kost?
zelf je pook omhoog bouwen is echt geen rocketsience
zelf je pook omhoog bouwen is echt geen rocketsience
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Ik wou net zeggen, met een paar kogellagertjes en uniball kun je zo'n ding zelf ook wel in elkaar zetten.
ik niet. en met de standaard kunststof bussen krijg je het op die hoogte nooit spelings-vrij. Of je krijgt een enorm lange schakel slag.
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Een langere schakelpook hoeft voor mij niet zo, ik krijg 'm de bak met de originele ook wel stuk. 

yep dat gaat mij vast ook wel lukken
enkel net wat je zegt uniball en wat losse meuk en klaar ben je.
hoef je helemaal geen extreem lange slag te krijgen.
sterk afhankelijk hoe lang je de buis onder en boven de kogel maakt.
btw mijn originele plasic kogel is gewoon spelingsvrij.

enkel net wat je zegt uniball en wat losse meuk en klaar ben je.
hoef je helemaal geen extreem lange slag te krijgen.
sterk afhankelijk hoe lang je de buis onder en boven de kogel maakt.
btw mijn originele plasic kogel is gewoon spelingsvrij.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
mooi, wie zet er een voor mij in elkaar voor de helft?
helaas geen tijd steefie vroeg me ook al naar draagarmen met lagers.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
toch vind ik die prijs niet gek. als je het zelf moet maken en je hebt de materialen niet, is het de moeite niet om alles opnieuw uit te zoeken lijkt me.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
hey, de grootste veroorzaker van speling is dat plastic busje waar de schakel hevel in de bak zit! In extreme gevallen is de bak daar zelfs uitgesleten en krijg je die speling nooit weg.Martijn Kool schreef:toch vind ik die prijs niet gek. als je het zelf moet maken en je hebt de materialen niet, is het de moeite niet om alles opnieuw uit te zoeken lijkt me.
Dus heb je speling koop voor een paar euro nieuwe nylon busjes en de pook voelt als nieuw.
@ Martijn klopt maar ik ben een zuinige nederlander die liefst zelf knutselt
@ Abel vergeet dat metalen busje niet waar die M8 bout doorheen zit daar zit ook mega vaak speling op.
busje iets afslijpen moer iets vaster en klaar.

@ Abel vergeet dat metalen busje niet waar die M8 bout doorheen zit daar zit ook mega vaak speling op.
busje iets afslijpen moer iets vaster en klaar.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Alles is zelf te maken door de handige Harry
Maar ik heb de tijd en kennis daar niet voor!
Heb vanmiddag Jean-Paul gesproken en hij neemt morgen conact op met Pure ivm groupbuy voor geinteresseerden.......Wordt vervolgd!
http://imageshack.us/a/img585/8584/pure1j.jpg
http://imageshack.us/a/img12/9206/pureeu.jpg

Maar ik heb de tijd en kennis daar niet voor!
Heb vanmiddag Jean-Paul gesproken en hij neemt morgen conact op met Pure ivm groupbuy voor geinteresseerden.......Wordt vervolgd!
http://imageshack.us/a/img585/8584/pure1j.jpg
http://imageshack.us/a/img12/9206/pureeu.jpg
- Daan2D
- Berichten: 2250
- Lid geworden op: za 14 apr 2007 13:06
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
- Locatie: Limburg
Dit hele verhaal gaat niet over bak speling althans niet voor de geintresseerde.
Bij een clio 2 zit de pook gewoon niet oo de juiste plek als je kuipjes erin hebt.
Voor dat geld kun je zelf niet gaan passen meten ontwikkelen en materiaal aanschaffen. Laat staan de tijd wat het gaat kosten om het zo te krijgen als in de set van pure
En ja hier ook zuinige hollanders maar factor tijd is hier ook het grootste probleem
Groupsbuy ben ik voor in maar bij te weinig animo komt ie er toch
Bij een clio 2 zit de pook gewoon niet oo de juiste plek als je kuipjes erin hebt.
Voor dat geld kun je zelf niet gaan passen meten ontwikkelen en materiaal aanschaffen. Laat staan de tijd wat het gaat kosten om het zo te krijgen als in de set van pure

En ja hier ook zuinige hollanders maar factor tijd is hier ook het grootste probleem

Groupsbuy ben ik voor in maar bij te weinig animo komt ie er toch

Racing is the best way to convert money into noise
veel praat tegen de vaak hier...
Ben het volledig eens met Kooltje en Daan. Blijkbaar hebben jullie nog nooit uniballs gekocht van een goed merk ? Hetgeen renault sport aanleverde kwam/komt van schaublin. 130 € per lager is een normale prijs bij die heren. Dus de kit die Pure levert is in mijn ogen niks overdreven als je materiaal, ontwikkeling en tijd in acht neemt.
Ik hoor het graag zeggen, ga wat uniballs en los materiaal halen en beun het zelf in elkaar. Ben benieuwd in welk jaar dat gaat zijn en wie het gaat ontwikkelen ?
Ben het volledig eens met Kooltje en Daan. Blijkbaar hebben jullie nog nooit uniballs gekocht van een goed merk ? Hetgeen renault sport aanleverde kwam/komt van schaublin. 130 € per lager is een normale prijs bij die heren. Dus de kit die Pure levert is in mijn ogen niks overdreven als je materiaal, ontwikkeling en tijd in acht neemt.
Ik hoor het graag zeggen, ga wat uniballs en los materiaal halen en beun het zelf in elkaar. Ben benieuwd in welk jaar dat gaat zijn en wie het gaat ontwikkelen ?
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Contact loopt, snel meer



Vraag je ze ook over een clio1 versie?
@ Jo ik niet 

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Zal ik even meepakkenGeert schreef:Vraag je ze ook over een clio1 versie?

-
- Berichten: 260
- Lid geworden op: di 8 feb 2011 21:19
- Contacteer:
R19 16V versie ? 

In eigen belang; http://www.renault-tuning.com/markt/shwad.php?i=11484
-
- Berichten: 671
- Lid geworden op: wo 1 feb 2012 12:45
- Car: 95-PZ-KJ
- Contacteer:
voor diegenen die de pure wel mooi maar te hardcore vinden (zoals ik dus).....er is ook nog de stiffshift van yanoo....in de fast road versie 3.5cm langere pook, geen kunststof meer en ziet er oem uit.
http://www.dp-automotive.hu/dpa_developments.html#q2
http://www.dp-automotive.hu/dpa_developments.html#q2
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Erg mooie auto!marcel16v schreef:In eigen belang; http://www.renault-tuning.com/markt/shwad.php?i=11484
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi