Twingo JK
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja toen ik goed keek zag ik dat tuur....
-
- Contacteer:
zal het niet heel simpel zijn iets meer druk het blok in dus meer kracht op de pakking dus doorgeslagen......
Heb het zelf ook wel eens gehad kop iets vaster zetten als standaard en geen last meer gehad.
Heb het zelf ook wel eens gehad kop iets vaster zetten als standaard en geen last meer gehad.
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Strakker is zeker niet altijd beter. En ik mag toch aannemen dat de opgegeven waardes de beste hechting geven, strakker is dus de bouten TE ver uitrekken.Joost van der Hammen schreef:zal het niet heel simpel zijn iets meer druk het blok in dus meer kracht op de pakking dus doorgeslagen......
-
- Contacteer:
Ik heb geen idee zitten er rekbouten in?
En wat zijn de specificatie?
En wat zijn de specificatie?
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Staan je inlaatkleppen nou nog een stukje open? Nokkenas ligt er af toch neem ik aan?
Inlaatkleppen cilinder 3 en 4 zien er ook wel schoon uit vergeleken met 1 en 2 of lijkt dat nou alleen maar op de foto?
Zelfde voor die pitjes aan de uitlaatzijde cilinder 2 en 3...foto is niet helemaal duidelijk. Maak eens wat meer foto's, per cilinder ofzo een mooie close-up
(sorry, wordt hier altijd nieuwsgierig van)
Inlaatkleppen cilinder 3 en 4 zien er ook wel schoon uit vergeleken met 1 en 2 of lijkt dat nou alleen maar op de foto?
Zelfde voor die pitjes aan de uitlaatzijde cilinder 2 en 3...foto is niet helemaal duidelijk. Maak eens wat meer foto's, per cilinder ofzo een mooie close-up

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
maak wat detailfoto's per cilinder en kop en zet ze online... krijg je genoeg reacties!
Een koppakking ploft nooit zomaar...
Een koppakking ploft nooit zomaar...

daar had ik het ook op.MartijnG schreef: Zelfde voor die pitjes aan de uitlaatzijde cilinder 2 en 3...foto is niet helemaal duidelijk. Maak eens wat meer foto's, per cilinder ofzo een mooie close-up(sorry, wordt hier altijd nieuwsgierig van)
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
evt als je een goeie tekening hebt kan ik hier bij mij in het dorp wel koperen pakking laten waterstraalsnijden.
heb ik ook al eens voor een gtt laten maken echt perfect resultaat.
kan je gelijk een iets dikkere nemen en dus je compressie verlagen.
verder kan je deze meerdere keren opnieuw gebruiken enkel effe heet stoken en dan ineens snel afkoelen wordt het koper weer zacht.
heb ik ook al eens voor een gtt laten maken echt perfect resultaat.
kan je gelijk een iets dikkere nemen en dus je compressie verlagen.
verder kan je deze meerdere keren opnieuw gebruiken enkel effe heet stoken en dan ineens snel afkoelen wordt het koper weer zacht.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
ja snap ik wel maar is maar een ideetje.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
zwarte pitjes zoals te zien kunnen trouwens ook duiden op olieverbranding, geen last van olieverbruik?
aan de eerste 2 foto's van de kleppen te zien is de technische controle van deze blokken ook niet super in orde.....
aan de eerste 2 foto's van de kleppen te zien is de technische controle van deze blokken ook niet super in orde.....
ik heb Martijn een bericht gestuurd met het verzoek mijn betaling uit te stellen omdat ik hier geen betalingen kan doen.
blijkbaar niet doorgekomen dus
edit: net berichtje van W-J gekregen, word geregeld
blijkbaar niet doorgekomen dus

edit: net berichtje van W-J gekregen, word geregeld

kool heeft zejankees schreef:Ben op zoek naar zo'n setje "cup" fusees
-
ik heb nog 1 setje houders. bedenk wel dat die pen zelfmaak is he, een pen van een cup fusee kun je niets mee tenzij je veel meer gaat aanpassen.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
jankees schreef:Khad even een momentje van verveling
[img]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-ZORJMQ3C.jpg[/img]
Moet je vaker hebben.
Erg leuk man!

Hey het bijft een twingo he, een frikandel op wielen.
Wat jij tekent lijkt wel een golfje
Vraag Jo eens want volgens mij is er ergens (Spanje?) een twingo cup geweest en misschien heeft hij nog wel ideen voor een serieus onderstel.
Wat jij tekent lijkt wel een golfje

Vraag Jo eens want volgens mij is er ergens (Spanje?) een twingo cup geweest en misschien heeft hij nog wel ideen voor een serieus onderstel.
-
een golfje? dan eerder een polo in mijn ogen....
Wat een onzin, is toch duidelijk een Twingo, doe het zelf eens zou ik zeggen...
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
ik vind het ook een twingo lijken ik bedoelde juist sarcastisch dat je zoiets een golf durft te noemen terwijl een polo er dan nog dichter bij komt..