Afgelopen week autotje afgemeld, klein beetje laswerk LV:
http://farm9.staticflickr.com/8374/8579 ... c874_z.jpg[/img]
Volgend voorjaar de gehele dorpel + koker vervangen, is al aardig krokant aan het worden..
Tevens is de auto vanmorgen in Heerenveen bij de RDW goedgekeurd met de gewijzigde motor

. Aangepaste kenteken ontvang ik volgende week pas, maar ik was met een half uur alweer klaar...er is naar het volgende gekeken:
- chassisnummer/typeplaatje
- motorcode
- dimlicht afstelling
- geluidsmeting
- kort rondje onder de auto door
Daarna is de auto op een weegbank gezet en kon ik mijn weg vervolgen na €55,- te hebben afgerekend.
Nu was de auto net APK goedgekeurd, maar ik stond er versteld van hoe snel ik klaar was!
Ik moet er wel bij vermelden dat het een probleem kan zijn als je geen papieren hebt van de donor auto (die ik dus niet had..). Nu was het voor dit oud autotje en ditto motor geen groot probleem, maar officieel zegt de RDW dat het niet kan zonder bewijs van herkomst. Na overleg in de werkplaats kon mijn auto dus wel gekeurd worden, echt heel blij mee
Schroefset zit er ook onder, maar daar ben ik minder blij mee...auto kan slechts 3cm omlaag voordat de veren los in de schotels gaan zitten (met de wielen los van de grond), met als gevolg dat de auto voorlopig zo'n 1-2cm hoger staat dan voorheen

Hiervan krijg ik nog terugkoppeling van K-Tec, ik vermoed dat de verkeerde veren meegeleverd zijn...heel jammer op t moment, want die set kan echt serieus laag (ph2 poten op ph2 schotels).
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship