Vertel hier alles over je project.
-jacco-
Über-Spammer
Berichten: 13268 Lid geworden op: za 8 nov 2003 1:59
Locatie: Heukelum-City
wo 28 okt 2009 18:42
jacques schreef: ramon16V schreef: vandaag papieren binne gehad .
morgen apk en afmelden
dan eindelijk lekker toeren
Ik verbaas me erover, als je door de RDW keuring gaat dat je dan toch nog een APK keuring moet doen. Hoe zit dat?
RDW doet niet altijd APK erbij, kan indien gewenst wel.
Zal hier gaan om hem legaal op de weg te krijgen denk ik?
Vermogen en dergelijke op het kenteken vermeld krijgen dus
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
ramon16V
Berichten: 340 Lid geworden op: zo 17 mar 2002 0:00
Contacteer:
wo 28 okt 2009 19:00
jacques schreef: ramon16V schreef: vandaag papieren binne gehad .
morgen apk en afmelden
dan eindelijk lekker toeren
Ik verbaas me erover, als je door de RDW keuring gaat dat je dan toch nog een APK keuring moet doen. Hoe zit dat?
rdw keuring was een geluidstest op testbaan lelystad.
apk doet er nie toe waar je dat doet
ramon16V
Berichten: 340 Lid geworden op: zo 17 mar 2002 0:00
Contacteer:
wo 28 okt 2009 19:02
-jacco- schreef: jacques schreef: ramon16V schreef: vandaag papieren binne gehad .
morgen apk en afmelden
dan eindelijk lekker toeren
Ik verbaas me erover, als je door de RDW keuring gaat dat je dan toch nog een APK keuring moet doen. Hoe zit dat?
RDW doet niet altijd APK erbij, kan indien gewenst wel.
Zal hier gaan om hem legaal op de weg te krijgen denk ik?
Vermogen en dergelijke op het kenteken vermeld krijgen dus
dat klopt jacco staat nu op kenteken
-jacco-
Über-Spammer
Berichten: 13268 Lid geworden op: za 8 nov 2003 1:59
Locatie: Heukelum-City
wo 28 okt 2009 19:28
Nice
Dat was het enige? Geluidstest op Lelystad?
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Tim
Berichten: 7604 Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3
wo 28 okt 2009 20:54
Volgens mij zijn die regels dit jaar aangepast. Het is er een stuk makkelijker op gevonden
ramon16V
Berichten: 340 Lid geworden op: zo 17 mar 2002 0:00
Contacteer:
wo 28 okt 2009 21:14
Moest eerst ook nog een weggedrag test doen volgens rdw telefoniste maar in lelystad zeiden ze dat dat vanaf mei 2009 van de lijst is geschrapt.
Weggedrag test komt waarschijnlijk wel weer terug maar wanneer konden ze mij niet vertellen.
Dus heb een beetje mazzel gehad want dat kost ook een hoop eurotjes
-jacco-
Über-Spammer
Berichten: 13268 Lid geworden op: za 8 nov 2003 1:59
Locatie: Heukelum-City
wo 28 okt 2009 21:30
Maar je hebt ook gelijk een nieuwnieuw kenteken gekregen of dat niet?
Anders moet ik ook ff haast gaan maken
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
ramon16V
Berichten: 340 Lid geworden op: zo 17 mar 2002 0:00
Contacteer:
wo 28 okt 2009 21:40
auto heeft origineel kenteken gehouden.
alleen de papieren zijn aangepast.
97-PJ-PZ
-jacco-
Über-Spammer
Berichten: 13268 Lid geworden op: za 8 nov 2003 1:59
Locatie: Heukelum-City
wo 28 okt 2009 21:45
Nice
Thanks voor de info
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
ramon16V
Berichten: 340 Lid geworden op: zo 17 mar 2002 0:00
Contacteer:
wo 28 okt 2009 21:48
nu alleen nog even remappen, toch leuk een family car met een beetje pit
ramon16V
Berichten: 340 Lid geworden op: zo 17 mar 2002 0:00
Contacteer:
do 29 okt 2009 16:50
Abel schreef: nu al volgens de rdw 165KW
dat is standaard
strax ietsi meer
ramon16V
Berichten: 340 Lid geworden op: zo 17 mar 2002 0:00
Contacteer:
DennisT
Moderator
Berichten: 4576 Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn
za 14 nov 2009 18:19
Gaaf man
Ik heb alleen het idee dat de achterbumper te laag zit. Of komen er nog skirts op?
ramon16V
Berichten: 340 Lid geworden op: zo 17 mar 2002 0:00
Contacteer:
za 14 nov 2009 18:38
DennisT schreef: Gaaf man
Ik heb alleen het idee dat de achterbumper te laag zit. Of komen er nog skirts op?
side skirts komen er zeker nog op, staat wat mooier
Johan Hogervorst
Berichten: 1743 Lid geworden op: wo 23 jul 2008 10:29
Locatie: Zuid Limburg
Contacteer:
za 14 nov 2009 19:42
Ziet er super uit, ook leuk detail die 1.6 logo's ja.
Maar achterbumper zit idd wat laag, ben je niet bang met de sideskirts dat je voorbumper te hoog lijkt?
ramon16V
Berichten: 340 Lid geworden op: zo 17 mar 2002 0:00
Contacteer:
za 14 nov 2009 20:49
dat zie ik wel als ze erop zitten, als het wel zo is dan zal er wel een oplossing voor komen
ramon16V
Berichten: 340 Lid geworden op: zo 17 mar 2002 0:00
Contacteer:
za 2 feb 2013 15:26
helaas is ff de turbo naar de goden, nu oplossing zoeken voorr een garrett GT2560RS of 1 van k-tec.
wat zal ik doen?
AnthonyR
Moderator
Berichten: 8899 Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
Locatie: Gorinchem
Contacteer:
za 2 feb 2013 16:20
ramon16V schreef: weet iemand waar ik turbo onderdelen kan halen want die van mij is helaas naar de goden.
heb hier nog een garrett gt2560rs liggen die ik er graag op wil zetten maar nu weet ik niet wat ik nog extra nodig heb om het passend te krijgen
In 1 topic is genoeg
ramon16V
Berichten: 340 Lid geworden op: zo 17 mar 2002 0:00
Contacteer:
roadkill
Berichten: 78 Lid geworden op: wo 8 aug 2012 15:21
ma 4 feb 2013 19:36
Zo nou zie ik er ook eens foto's van...
Dik project, maar hij zou imho nog wel een eindje kunnen zakken, enne kofferklepspoiler????
ramon16V
Berichten: 340 Lid geworden op: zo 17 mar 2002 0:00
Contacteer:
di 5 feb 2013 19:02
kofferklep spoiler heb ik liggen tevens de sideskirts,+ achterbumper opplak stuk moet alleen de tijd nog ff vinden om het te plaatsen,
stanaard bumper weer terug geplaats ivm met de heerlijke drempels overal.
shuurde elke keer over de grond heen.
roadkill
Berichten: 78 Lid geworden op: wo 8 aug 2012 15:21
di 5 feb 2013 20:49
standaard schokkers en veren zeker??? (sinds ik met een schroefset rijd,ligt ie lager en raak ik veel minder vaak drempels)
ramon16V
Berichten: 340 Lid geworden op: zo 17 mar 2002 0:00
Contacteer:
di 5 feb 2013 22:51
yup stanaard rs shocks en springs. wil er nog een schroefset onder zetten maar die vindt erug duur
roadkill
Berichten: 78 Lid geworden op: wo 8 aug 2012 15:21
wo 6 feb 2013 17:32
Onder mijn 1,4tje voldoet de V-maxx set prima, maar zou het ook niet onder een RS zetten
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004 Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen
wo 6 feb 2013 19:23
roadkill schreef: Onder mijn 1,4tje voldoet de V-maxx set prima, maar zou het ook niet onder een RS zetten
Hoe bevalt dat setje? Is de auto geen ontzettende stuiterbak geworden?
Heb een goedkoop setje onder mijn Clio gehad maar wil het liefst ook met de Megan eomlaag, alleen het liefst niet zó stug als de Clio destijds. Dus ben wel benieuwd naar ervaringen
ramon16V
Berichten: 340 Lid geworden op: zo 17 mar 2002 0:00
Contacteer:
do 7 feb 2013 18:31
geen idee of het al ergens vermeld is.
ik heb een probleem met turbo, op een 1 of andere manier geen druk ofzoiets,
ik heb de cat vervangen voor een open pijp gelijk gekeken of de turbo niet kapot is wat naar mijn mening niet het geval is draait en heeft geen speling
de motor reageerd stilstaan goe op het gas maar tijdens rijd houd het op bij 3000 toern.
iemand enig idee wat het zou kunnen zijn
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004 Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen
vr 8 feb 2013 6:55
Geen boost lek ergens? Slang los/lek, intercooler lek, dumpvalve die open blijft staan?
Stottert ie echt of houdt het gewoon op bij 3000 rpm? Geen motorstoringslampjes?
ramon16V
Berichten: 340 Lid geworden op: zo 17 mar 2002 0:00
Contacteer:
vr 8 feb 2013 16:38
houdt gewoon op bij 3000, stottert niet en geen lampjes
zou dan toch het asje van de turbo in 2n liggen?
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511 Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen
vr 8 feb 2013 16:45
luchtslang er af en kijken of je axiale speling hebt en of je de as ook naar binnen/buiten kunt bewegen.
niet mee door rijden, olie druk zou wegkunnen vallen als de turbo echt zo stuk is.