Ff kijken waar ik ze heb...
Haas schreef:ff een algemene vraag; binnenkort ga ik met de Megane op pad naar zwitserland voor een week skiën. Nu ben ik met de Clio al vaker geweest, maar toen altijd gegokt om zonder sneeuwkettingen op pad te gaan en dat is tot nu toe altijd goed gegaan. Dit jaar wil ik ze wel nemen, alleen heb ik er geen ervaring mee.
Hebben jullie tips wat voor soort kettingen goed werken vooral eenvoudig zijn qua de/montage?
Daarbij ligt mijn Megane natuurlijk plat op zijn buik, zeker aan de voorkant moet die wel wat omhoog. Hebben jullie ervaring met praktijkwaarden? Kortom, hoeveel ruimte moet ik houden?
alle tips zijn welkom
Die sokken voldoen niet aan de wet maar functioneren wel prima in de sneeuwAdinsx schreef:Ruimte in de vorm van, wegdek tot voorlip?
En ik zag laatst ergens sneeuwkettingen langs komen die er wel goed uit zagen. Overigens zijn er ook een soort van sokken die eromheen trekt. Schijnt ook goed te werken, maar of het voor de wetgeving afdoende is?
vraag chris en jochem maar eens.Adinsx schreef:Hebben we hier een Ronald Brandenburg met een groene Clio 16V op het forum?![]()
Sla net de nieuwe Autoweek los en daar staat hij in met Klokje rond en ruim 3,5 ton op de klok.
Yep is een maatje van mij.....en Chris en tjabel en ivo en nils en lexAdinsx schreef:Hebben we hier een Ronald Brandenburg met een groene Clio 16V op het forum?![]()
Sla net de nieuwe Autoweek los en daar staat hij in met Klokje rond en ruim 3,5 ton op de klok.
Je hebt PMAdinsx schreef:Haha... nou ik heb de scan gemaakt als PDF, dus naar wie zijn e-mail deze moet, moet maar even PM'en.
Of iemand moet een locatie weten om neer te ploffen als download.
http://www.autoweek.nl/videoHD/3192/klo ... t-clio-16vChris schreef:Mooi artikel geworden! Was erg leuk om zo'n keuring mee te maken.![]()
Ik vind "Klokje Rond" persoonlijk een van de leukere rubrieken in Autoweek.
Staat het fimpje al online?!
Das iets van vingers wassen en vuil makenArco schreef:Wat is dat voor rare sticker op dat linker zijruitje .... ????
Kat zit er ook nog onderPaulM schreef:vind het brullen nog wel meevallen als ie gas geeft, beter originele luchtfilterhuis monteren ZONDER aanvoer slang