Voor degenen die nog niet op de hoogte waren; hebben we in de familie nu wéér een GTT erbij, maar nu een echte:
[img]
http://members.home.nl/dmwilmink/images ... 403451.JPG[/img]
[img]
http://members.home.nl/dmwilmink/images ... 403452.JPG[/img]
Standaard ph2 uit '87, gekocht zonder dat ie liep (zou een brandstof probleem moeten zijn). Getrailerd vanuit Woerden helemaal naar Friesland toe

Inmiddels het volgende aan gedaan:
-startmotor gedemonteerd, uit elkaar gehaald, alles schoongemaakt en gesmeerd; zag er verder gewoon goed uit. Tevens een nieuwe startmotor hitteschild gemonteerd (die dus ontbrak

). Kabelbreuk gerepareerd van de signaalkabel (de reden dat ie niet liep)
-ontsteking verplaatst naar de goeie kant van het schutbord
-Magnecor 80's+verdeelkap+rotor vervangen
-nog wat kleinigheden; nieuwe parafaanplastic, olie ververst, moet nog even het luchtfilter reinigen (K&N vervangings filter).
-snelheidsmeter werkend gemaakt, evenals de oliepeil+oliedrukmeter
Kwam erachter dat er bij 2 bougies lucht lekte; 1 omdat het er scheef in was geramd, 1 omdat de bus die erin was gedraaid niet strak sluit. Met dat laatste zijn we nog bezig; de eerste kon nog gered worden met een tap.
In ieder geval, de auto staat nu bij de garage voor dus die bougie, en nog even de dynamo doormeten (laadt niet bij, waarschijnlijk de spanningsregelaar) +APK. Oók mist het element uit het luchtfilterhuis (dat klepje met thermostaat), en nog wat kleinigheidjes. Wél heeft ie nieuwe remmen+lagers rondom, nieuwe Apex dempers rondom, nieuwe accu, turbo heeft zo'n 45dkm gelopen, vrij nieuwe uitlaat met praktisch nieuwe sebring auspuff. Interieur is erg netjes, afgezien van het welbekende instapschade. Van buiten hier en daar plekjes, heeft nog een nieuwe voorruit nodig t.z.t., en een bak tectyl

Ooit voorschade gehad, dus ding heeft een nieuwe voorbumper+koplampen+grill etc. Cosmetisch gezien kan er nog wel wat aan gebeuren; laatstgenoemde bumper is ook maar overgeblazen...komt nog wel! Eerst technisch in orde maken.
Na het pinksteren komt mijn auto weer aan de beurt; achterremklauwen reviseren, nieuw potje op het hoofdremcilinder monteren, cup stand, kijken of we de achteras kunnen verlagen, mogelijk gelijk een aparte oliekoeler, het is nog even afwegen wat er eerst gaat komen (schokdempers wil ik binnenkort ook vervangen). Ook ga ik met het interieur bezig, voor de afwisseling
Nog een plaatje om het af te sluiten:
[img]
http://members.home.nl/dmwilmink/images ... TT/3x5.JPG[/img]
