[img]http://i94.photobucket.com/albums/l94/M ... tMeter.gif[/img]
ACT: Algemeen Chat Topic
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Nu ben ik een absolute nitwit wat betreft elektronika, maar is het niet zo om juist die verschillen te nivelleren de fabrikanten canbus hebben toegepast?
Zodat spanningsfluctuaties geen invloed meer hebben op het functioneren van ontsteking en inspuiting?
Zodat spanningsfluctuaties geen invloed meer hebben op het functioneren van ontsteking en inspuiting?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als ik nu eerst deze bestel;
[img]http://www.carkitstunter.nl/contents/me ... 0poort.jpg[/img]
en dan 4 van die dingen

Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Die maak ik zelf alXabre schreef:Luco, ik verkoop geneeskrachtige halshettingen tegen nitwitheid, koop deze eerst en daarna de Sixth Elemant Power Bar (is een vriend van me), daarna snap je 't helemaal.

-
- Car: Clio V6, 5 AlpineT
- Contacteer:

Clio V6 -- 5 Alpine Turbo -- Clio II RS -- 4CV Grand Luxe -- 5 TR -- Clio II Ragnotti dCi "daily" -- Megané III estate dCi
-- ClioV6register.nl--
-- ClioV6register.nl--
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Damn.. zelden zoveel kwantumonzin op een pagina gezien. Binnenkort die gasten eens bellen voor uitleg. Leuk voor in de nieuwsbrief
Geloof er geen *** van.

Geloof er geen *** van.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
is ergens toch ook nog zo'n pc ventilator te koop die je tussen de luchttoevoer buis kon vrotten voor meer pk's? 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer

Als die allemaal monteerd, verbruik je toch al zo'n 2 liter per 100km minder met een toegenomen vermogen van 15 pk

- Adinsx
Dodelijk saai, maar 110 op de CC vanaf A12 Ede t/m A9 Zwanenburg helpt ook. Niks geen trucjes nodig voor een besparing van 3,1L/100 gemiddeld.

Vanavond / vannacht vanaf Alkmaar weer richting Arnhem en dan gaan we maar weer gewoon ons eigen tempo rijden.
Slaapverwekkend 100 is niks

-
- Car: Clio V6, 5 AlpineT
- Contacteer:
Gewoon 1 op 17.8 met de sjonnie vijf is pas genieten in de portemonnee 

Clio V6 -- 5 Alpine Turbo -- Clio II RS -- 4CV Grand Luxe -- 5 TR -- Clio II Ragnotti dCi "daily" -- Megané III estate dCi
-- ClioV6register.nl--
-- ClioV6register.nl--
-
- Über-Spammer
Hoho .. GT by RS. 

- Adinsx
*uch * uch * iets te enthousiast hier.
Maar geen verkeerd nieuws, want ik begin teveel zakelijke kilometers te maken waardoor een leaseauto aantrekkelijker wordt. Zo'n 220pk Estate verzacht de mogelijke pijn wat meer.

Maar geen verkeerd nieuws, want ik begin teveel zakelijke kilometers te maken waardoor een leaseauto aantrekkelijker wordt. Zo'n 220pk Estate verzacht de mogelijke pijn wat meer.

-
- Über-Spammer
Zal alleen geen 14% bijtelling hebben vrees ik ...
Al ben ik van mening dat die 180 TCe ook niet verkeerd zal rijden
Al ben ik van mening dat die 180 TCe ook niet verkeerd zal rijden

Een lease auto is altijd aantrekkelijker... 
Edit: als je alleen bijtelling moet betalen tenminste. Eigen bijdrage en evt. km-beperking maken het soms een stuk minder interessant. Maar waarschijnlijk ben je dan nog steeds voordeliger uit dan prive rijden.

Edit: als je alleen bijtelling moet betalen tenminste. Eigen bijdrage en evt. km-beperking maken het soms een stuk minder interessant. Maar waarschijnlijk ben je dan nog steeds voordeliger uit dan prive rijden.
Een tijd geleden werden er een aantal maserati's gepost, en ik dacht dat de 84-LV-KG daar ook tussen stond ? Toevallig iemand van hier ? Was gewoon even om te melden dat die op de website van Compomotive staat.
http://www.comp.co.uk/wheels/wheels.asp ... eels-18-13#
http://www.comp.co.uk/wheels/wheels.asp ... eels-18-13#
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
- Adinsx
85,- eigen bijdrage hier, maar die halveert bij een 20 of 14% auto, en wordt nog wat lager als je onder het leasebudget blijft. (10% eronder = eigen bijdrage - 10%)Merijn schreef:Een lease auto is altijd aantrekkelijker...
Enig probleem, 25% over 34k wat zo'n GT220 kost is nog steeds veel. 14% hok rijden kan ook, maar dan ga ik sowieso spijt krijgen van het missen van vermogen.
Lease alleen zakelijk zonder bijtelling is nog een andere optie. Ergens eind van het jaar alles maar eens op een rij zetten en eens kijken of HR al van plan is akkoord te geven. De norm van 20k zakelijk haal ik namelijk nog niet.
Zelfs de volledige bijtelling over 34K is interessant, ten opzichte van een privé-auto, als je alles meerekent. Dus afschrijving, onderhoud, banden, etc.
Maar ja, je gaat er wel minder lol aa beleven dan aan je RS. Maar je kunt toch ook een Megane 3 RS leasen?
Maar ja, je gaat er wel minder lol aa beleven dan aan je RS. Maar je kunt toch ook een Megane 3 RS leasen?

-
- Moderator
- Car: Megane
Damnz dat heb ik nog nooit gehaald met de rs. Het beste was denk 8.4 op 100 en dat vond ik al heel watAdinsx schreef:
Dodelijk saai, maar 110 op de CC vanaf A12 Ede t/m A9 Zwanenburg helpt ook. Niks geen trucjes nodig voor een besparing van 3,1L/100 gemiddeld.
Vanavond / vannacht vanaf Alkmaar weer richting Arnhem en dan gaan we maar weer gewoon ons eigen tempo rijden.
Slaapverwekkend 100 is niksJe hoeft niet eens op flitsers te letten met 110 op de CC. Saai gewoon.

- Adinsx
Probeer het eens zou ik zeggen. Een kilometer of 90 alleen maar 110 op de CC. Pff...
Gister op en neer naar Eindhoven 8,4 L/100 met gewoon 100 tot 130.
Bij een normale werkweek, dus alleen woon-werk ligt het tegenwoordig rond de 9,5L/100 tot 10,5 L/100.
@Merijn
Klopt, alleen zie je die afschrijvings, onderhoud kosten niet direct in het maandbedrag terug. Met lease wel.
Dikke III RS, hmm... dat blijft ook wel binnen de leasenorm denk ik. Alleen is een coupé niet toegestaan dacht ik.
Achja, zoeken, twijfelen, maar voorlopig rij ik 15k zakelijk bovenop privé en nog niet de 20k die ze bij personeelszaken willen zien.
Gister op en neer naar Eindhoven 8,4 L/100 met gewoon 100 tot 130.
Bij een normale werkweek, dus alleen woon-werk ligt het tegenwoordig rond de 9,5L/100 tot 10,5 L/100.
@Merijn
Klopt, alleen zie je die afschrijvings, onderhoud kosten niet direct in het maandbedrag terug. Met lease wel.
Dikke III RS, hmm... dat blijft ook wel binnen de leasenorm denk ik. Alleen is een coupé niet toegestaan dacht ik.
Achja, zoeken, twijfelen, maar voorlopig rij ik 15k zakelijk bovenop privé en nog niet de 20k die ze bij personeelszaken willen zien.

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Megane achteras is breder en de schokdemperbevestiging is anders.
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
UPDATE: het is op dit moment niet exact bekend om hoeveel doden en/of gewonden het gaat. Verschillende bronnen hebben het over verschillende aantallen, oplopend tot 1 dode, 2 zwaargewonden en 4 gewonden. Ooggetuigen zaten in een derde auto, bekenden van de Mercedes en Porsche hier op de foto.
Update 2, 26-11: Geen zuivere koffie. Alle vijf betrokkenen hadden een strafblad, en in de Cayenne werd 40.000 euro aan cash gevonden. De mannen zijn allemaal twintigers, en aan de crash schijnt een ruzie in een discotheek vooraf te zijn gegaan. Inmiddels is een tweede betrokkene overleden, de bestuurder van de Cayenne is gearresteerd. Er wordt over snelheden van 200 km/u gesproken.
dope-monkeys, beetje fout gelopen deal. De achtergrond/strafblad van die apen is indrukwekkend. Eentje heeft in 2009 een bank overvallen, bediende neergestoken maar kreeg een lichte straf "omdat hij op het rechte pad was".
De jongere broer van de overleden bestuurder heeft vorig jaar een bejaarde overvallen die iets struiser uit de hoek kwam dan verwacht. De beste man verdedigde zijn hebben en houden en stak de overvaller in de nek waarbij deze overleed.
Alle betrokkenen deugen voor geen meter. Heel sterk gezegd...er zullen er weinig zijn die ze gaan missen, en daar ben ik blij om. Mijn excuus voor de uitspraak.
De jongere broer van de overleden bestuurder heeft vorig jaar een bejaarde overvallen die iets struiser uit de hoek kwam dan verwacht. De beste man verdedigde zijn hebben en houden en stak de overvaller in de nek waarbij deze overleed.
Alle betrokkenen deugen voor geen meter. Heel sterk gezegd...er zullen er weinig zijn die ze gaan missen, en daar ben ik blij om. Mijn excuus voor de uitspraak.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
- Daan2D
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Zeker niks mis meeTom schreef:Zo'n C30 in nette staat mogen ze hier best neerzetten. Leuke dingen

Racing is the best way to convert money into noise
-
- Moderator
- Car: MB
Dat is al een aardige stand. De meesten van die dingen zijn overigens aardig "gebruikt" zeg maar. Maar vooruit, er is ook een 320CDI geleverd die ook niet bepaald sloom te noemen is in een "c-tje".
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams