ACT: Algemeen Chat Topic
-
- Car: R19.R
Nou ja, de kwaliteit is alvast niet beter dus helemaal onzin is het nietLuco/Alpine-racer schreef:Het is natuurlijk onzin om een Beamer te vergelijken met een renault qua prijs.
Elke auto wordt beter van een sper, dus dat is geen argument, ze zullen er bij bmw echt wel over nagedacht hebben wat met krijgt voor de prijs, 95% van de mensen zal het sper nooit nodig hebben.
Wat ik al eerder zei, de ene verwacht voor 50k een sper en een ander weer wat anders.
Ik krijg bij renault ook niet altijd wat ik verwacht![]()
De 1m zal geen verkooptopper zijn nee, maar als ze de m135i er te dicht op zetten qua uitrusting zijn er misschien meer mensen die wel de overstap maken wat bmw misschien juist niet wil zoals jij al aangaf.
Of dat juist de mensen er helemaal niet meer voor kiezen wat ze ook weer niet willen.

Maar even zonder gekheid:
Die 95% zal ook geen M135i kopen of een RS 265, die kopen een Kia picanto

Vanuit sportief oogpunt wordt elke auto beter van een sper, dat is zo, maar niet iedereen koopt een auto vanuit sportief oogpunt dus om te zeggen dat het wel of niet toevoegen van een sper geen argument is vind ik niet helemaal waar.
Maar goed, zoals je zegt je eigen klanten voor de gek houden met marketing geneuzel werkt blijkbaar erg goed bij bmw rijders

- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Uiteindelijk uitslag: BMW wint als meer allrounder. Mégane het beste qua weggedrag etc. etc.
Oftewel, lekkere test weer in 'op zoek naar Koning Hothatch'.
Zal het straks even inscannen / foto van maken.
Oftewel, lekkere test weer in 'op zoek naar Koning Hothatch'.

Zal het straks even inscannen / foto van maken.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
- Adinsx
Artikel gescand als PDF. PM maar even het e-mailadres dan mail ik hem. (6Mb)
Edit:
Graag even snel je mail doorgeven per PM, dan stuur ik hem tegelijk naar wat meer mensen ipv mail voor mail...
Edit:
Graag even snel je mail doorgeven per PM, dan stuur ik hem tegelijk naar wat meer mensen ipv mail voor mail...
welke overheids instantie gaat er over onveilige snelweg situaties? Had net weer een idioot die achter mij in de file op afrit wou tussenvoegen en dus stil stond op de rechterbaan van de snelweg, in het donker, in de spits. De noodstop makende vrachtwagen chauffeur erachter was er ook erg blij mee.
Zie dit regelmatig gebeuren (dagelijkse file op afrit Malden/Groesbeek A73 in spits) waar ik insta. Misschien kan ik het melden ergens?

Zie dit regelmatig gebeuren (dagelijkse file op afrit Malden/Groesbeek A73 in spits) waar ik insta. Misschien kan ik het melden ergens?
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
dat snap ik, maar ik en waarschijnlijk nog een aantal waren wel collateral damage geweest door die ongein.Merijn schreef:Domheid roeit zichzelf wel uit...

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Ik snap het, ja... Ik zie het ook regelmatig op de wisselstrook bij Ekkerrijt. Ik denk dat je daarvoor bij rijkswaterstaat moet zijn, of zo.
Ik vind dat ze zulke mensen hun rijbewijs direct af moeten nemen en opnieuw moeten halen. Of een rijontzegging krijgen voor minimaal een half jaar. Als men maar snapt wat ze fout gedaan hebben.
Kun je nagaan dat je hier nog een rijbewijs voor moet halen... Zulke mensen zetten ook kinderen op de wereld!
Ik vind dat ze zulke mensen hun rijbewijs direct af moeten nemen en opnieuw moeten halen. Of een rijontzegging krijgen voor minimaal een half jaar. Als men maar snapt wat ze fout gedaan hebben.
Kun je nagaan dat je hier nog een rijbewijs voor moet halen... Zulke mensen zetten ook kinderen op de wereld!

ja helaas is de politie dan net niet in de buurt. Vind ook dat ze dat soort mensen rijbewijs moeten innemen. Zal eens kijken op website van rijkswaterstaat.
- Adinsx
Altijd 0900-8844 bellen. Door laten schakelen naar de KLPD en melding maken.
Heb ooit eens melding gemaakt van een malloot die me van de weg af sneed. Via de vluchtstrook anderen voorbij ging om mij weer klem te rijden en eenmaal naast me z'n complete asbakzooi toe gooide.
KLPD gebeld, schoonvader die achter me reed eveneens. Kerel heeft een bezoekje thuis gehad.
Heb ooit eens melding gemaakt van een malloot die me van de weg af sneed. Via de vluchtstrook anderen voorbij ging om mij weer klem te rijden en eenmaal naast me z'n complete asbakzooi toe gooide.
KLPD gebeld, schoonvader die achter me reed eveneens. Kerel heeft een bezoekje thuis gehad.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Haha ik heb er ooit een achter me gehad die deed een blauw zwaailicht aan omdat die ervoorbij wilde, ook even gebeld, dan zijn ze er binnen 5 minuten, en geloof me die gozer heeft een behoorlijke duw gehad, houden ze niet zo van met blauwe zwaailichtjes spelenAdinsx schreef:Altijd 0900-8844 bellen. Door laten schakelen naar de KLPD en melding maken.

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
thanks Jo ik had de link ook al van een andere forummer 

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Trouwens zie je overal die zogenaamde brandstofbesparende systemen die je tussen je auto moet bouwen of allerlei andere dingen.
Iedereen is hier natuurlijk uiterst kritisch over, zeker terecht natuurlijk want klopt het allemaal wel en is het geen geldklopperij?
Nou binnenkort kan ik over 1 van deze systemen een eerlijk antwoord geven omdat ik in overleg met een importeur dit systeem ga testen, agfgelopen maanden hebben we het verbruik bijgehouden en zitten we met de clio op 7,9 liter brandstof gemiddeld per 100km.
Vandaag is het systeem in/op de clio gekomen (welk systeem het is blijft nog even geheim) dus over een paar maanden weten we of het werkt en significant zuiniger is.
Ik zal zeer kritisch zijn

Iedereen is hier natuurlijk uiterst kritisch over, zeker terecht natuurlijk want klopt het allemaal wel en is het geen geldklopperij?
Nou binnenkort kan ik over 1 van deze systemen een eerlijk antwoord geven omdat ik in overleg met een importeur dit systeem ga testen, agfgelopen maanden hebben we het verbruik bijgehouden en zitten we met de clio op 7,9 liter brandstof gemiddeld per 100km.
Vandaag is het systeem in/op de clio gekomen (welk systeem het is blijft nog even geheim) dus over een paar maanden weten we of het werkt en significant zuiniger is.
Ik zal zeer kritisch zijn

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
lol, ben gewoon benieuwd, ze geven op dat je tot 25% kan besparen, als dat echt zo is heb je het er binnen 10 tankbeurten uit, dus de moeite om een eerlijk oordeel te geven.
waterstof toevoegen dus das nogal hot op het moment
ik geloof er geen moer van.
ik geloof er geen moer van.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het is een eenmalige actie die je moet doen Mark.
Ik ben ook sceptisch, maar de enige manier om te kijken of het werkt is het proberen
Ik ben ook sceptisch, maar de enige manier om te kijken of het werkt is het proberen

ben ik met je eens.
gewoon testen.

gewoon testen.
het gaat lekker in Macau..... 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja al twee doden zeg pffffffffffHaas schreef:het gaat lekker in Macau.....
-
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
- Contacteer:

-
- Car: Clio V6, 5 AlpineT
- Contacteer:

Clio V6 -- 5 Alpine Turbo -- Clio II RS -- 4CV Grand Luxe -- 5 TR -- Clio II Ragnotti dCi "daily" -- Megané III estate dCi
-- ClioV6register.nl--
-- ClioV6register.nl--
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nope