Altijd...beetje blabla en ik vermaak meWouter schreef:[img]http://5.media.hyves-static.net/1522033 ... 33180.jpeg[/img]
Jochem had het ook naar zn zin zo te zien![]()

Altijd...beetje blabla en ik vermaak meWouter schreef:[img]http://5.media.hyves-static.net/1522033 ... 33180.jpeg[/img]
Jochem had het ook naar zn zin zo te zien![]()
Juist, ik had hem nog nergens te koop zien staan. Zojuist ingeruild dan?AnthonyR schreef:Ja
Ik was van plan om te gaan, maar toen ik om 13u aan wilde rijden zag het zo donker dat ik buienradar ff heb bekeken en daar werd ik helaas weinig enthousiast van....Merijn schreef:... en waar Haas uitgehangen heeft weet ik niet.
Ja is lichamelijk te zwaar zon stuiterbakMerijn schreef:En wij ouwe lullen hebben altijd wel een 'goede' reden om niet te komen...
Dacht ik eerlijk gezegd ook aan.Tom schreef:Ik heb ook een keer over geslagen (en was aan het werk). Wil je wat meer 5jes en meuk uit die periode trekken dan zullen de data's denk ik toch wat dichter op elkaar moeten komen. Dus een meeting in mei ofzo en dan eentje in september. Mooi weer is toch wel een stuk lekkerder
Ja was wat min maar verder heeft men z'n best gedaan.mark 5t schreef:kheb net effe in 10 seconden die fotos gezien.
hierbij een oproep
tijd voor een oldskool meeting ergens in 2013??
ach ik zal wel oud worden maar daar stond met toch echt te weinig oud spul zeg.
alles tot aan de clio 1 welkom en de rest niet hahahaha![]()
(ok op de parkeerplaats dan)
mark 5t schreef:hehehehe oud roest die houden we er in!!!![]()
ik moet gvd ook weer eens aan de gang gaan met die oude meuk kan ik ook proberen er weer eens met iets rijdens bij te zijn.
kheb tegenwoordig ook enkel schuurrado autos.
jankees schreef:Ik weet niet of ik het goed begrijp maar een aantal mensen die dus "zeuren" over een slechte opkomst van oude glorie
zijn er ook zelf meer als verantwoordelijk voor!!
Hilarisch
+1Haas schreef:tsja Chris, hoe jammer het ook is, times change, people change....
Banksaldo en verplichtingen ook trouwens...
Ja daar werd om geschreeuwd, er zijn mogelijkheden zat geweest, en hoeveel waren er die daadwerkelijk in hebben geschreven, misschien driePatrickG schreef:Tsja, we kunnen ook een circuit afhuren.
Precies dat is dan ook weer niet goed.Luco/Alpine-racer schreef:Ja daar werd om geschreeuwd, er zijn mogelijkheden zat geweest, en hoeveel waren er die daadwerkelijk in hebben geschreven, misschien driePatrickG schreef:Tsja, we kunnen ook een circuit afhuren.