Joost GTTi Coupe

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

Is dat een -60 setje? Ik dacht dat die de auto toch wel verder naar de grond toe brachten :beer:
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

ja maar fase2 met topschotels komt die weer een paar cm omhoog dacht iets van 3 cm
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
DennisT
Moderator
Berichten: 4576
Lid geworden op: za 3 sep 2005 16:54
Locatie: Baarn

Je hebt phase 1 poten dus?
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

Fase 1 schokbrekers met fase 2 schotels...
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22029
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

:worship:
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

erg mooie foto.... (Y) ook al is het telefoon kwaliteit.
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Ja het asfalt staat er goed op :smile:
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

was er al een opmerking gemaakt ivm die lelijke wielen ? ;-)
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Nee ...komt omdat het nu niet zo opvalt :evil:
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

he, het klepje zit erin (Y)
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

hier nog niet ff beter kijken.... lag nog te drogen
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

euh, ik bedoelde vandaag :smile:
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Willeon de Zoete
Berichten: 7023
Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
Locatie: Ruinerwold

:lol:
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Joost van der Hammen schreef:homo tuning....

[img]http://img.photobucket.com/albums/v625/ ... G_0639.jpg[/img]
:beer:
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

Dr was iig koffie c_/ c_/

Nu goed afgesteld Joost?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

nog niet maar gaat wel goed komen eerdaags....

nog ff olie verversen kleppenstellen kop na trekken enz.....
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Gaat dat goed komen dat kleppen stellen....?
O nu is alles hetzelfde ivm de snelle nokkenstok....
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

klopt in en uitlaat op 0,25
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

-jo- schreef:
Joost van der Hammen schreef: Iemand nog ideeen?
F7PT met std kabelboom, custommetje en klaar ?
is een optie.... maar nog niet... massa punt is goed (ook al extra massa gelegd)
Geert schreef:44-2-2 renix vliegwiel? Daar lees je wel vaker gedonder mee. Heeft jan-kees zijn twingo niet het zelfde?
Zit een trigger weel 36-1 op met VR sensor (die staat op tijd)
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Teveel benzine ?
wilco blue
Berichten: 1083
Lid geworden op: za 27 jul 2002 15:19
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Nieuwstadt

Had hem gisteren eens goed bekeken .Ik ben jaloers ziet zeer gaaf uit (Y) .
Ps die intercooler heb je daar iets voor aan de bumper moeten aanpassen ?
Gr. Wilco
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Wat is precies hetgene wat je merk/waarneemt op het moment dat het voor jou gevoel niet goed gaat?

Er van uitgaande dat alle hardware in orde is, heb je de dwell settings op de disbobine aangepast?
Roy
Moderator
Berichten: 6618
Lid geworden op: wo 28 mar 2001 0:00
Locatie: Zuid-Holland

'Vol druk' over hoeveel praat je dan? Heb je het al geprobeerd met iets minder druk?
5 GT Turbo '88 GT5
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11129
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

Roy schreef:'Vol druk' over hoeveel praat je dan? Heb je het al geprobeerd met iets minder druk?
Tot hoever gaat je map sensor? Of zeg ik nu weer gekke dingen?
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

we hebben het maar over 1 bar overdruk onder de gasklep.

map sensor is oke en gaat to 1.6bar.

met jochem nog even over gehad en kan ook nog dat die veel steveel krijgt op de acceleratieverreiking waardoor die de vonk uit blaast.
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
MartijnG
Über-Spammer
Berichten: 10004
Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Vlaardingen

Dat moet je dan toch zien aan je AF? Loop je niet uit je ergens uit een map?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

acceleratie verrijking werk alleen op het moment dat je een tps transitie hebt.
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

alle map waardes zijn normaal

maar het kan dat die zoveel inspuit dat het inlaatsruitstuk vol benzine komt te staan
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

klinkt mij als teveel benzine.
maw bougies doven heel effe.

ik heb ook enigzins last hiervan met mijn gtt (carbs dat wel) echter denk ik de oplosssing gevonden te hebben door andere bougies te gaan monteren en een ontsteking te monteren van MSD.

let wel dit moet ooit nog eens heb het nog niet werkend maar als ik je verhaal lees klinkt het mij erg aannemelijk.

suc 7 en laat effe weten als je het gevonden hebt.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

bij zit er een DIS bobine op van de week maar weer een wat proberen.

Wat voor bougies? Bij mij zitten de NGK R BR9ES er in (deze werden door MB verkocht als bougies voor hogere turbodruk)
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

ik heb dezelfde bougies en ik denk dat het idd daar aan ligt.
zit er sterk over te denken om weer naar originele te gaan (lees heter)

kheb het idee dat de huidige die jij dus ook hebt niet genoeg op bedrijfstemp komen.

zijn bij mij ook bijna altijd zwart tenzij ik lang echt hard en op vol boost heb gereden.

tis een idee he Joost ik weet het ook niet zeker.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Zijn die niet juist te warm? Wat is een originele bougie?

En met welke reed je met de carb?
Plaats reactie