ACT: Algemeen Chat Topic
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Zit er in Zandvoort ofzo niets? Je zou zeggen dat daar wel eens vaker wat sportiefs uitgelijnd moet worden. Of die Erik met die subaru, komt die niet uit de buurt bij jou? Daar zag ik ook nog al eens foto's van.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Berichten: 1530
- Lid geworden op: di 6 dec 2005 10:40
- Locatie: r`dam
http://www.prins-techniek.nl/uitlijnen.phpSteven schreef:Ik ben op zoek naar een goeie uitlijnboer in de buurt van Noord-Holland, of een beetje rondom Amsterdam.
Liefst een uitlijner die sport/racewagens doet en ook een beetje kan troubleshooten en juist een duim opsteekt als ik over meer negatief camber praat ipv meer bandenslijtage (Het bekende zucht momentje bij de Zeuromaster hier).
Steverink bandenservice klinkt goed, maar is wel in fokking Deventer voor mij, zoiets moet toch meer in het land zitten?
Wie weet wat?
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Afgelopen weekend bij de Saker Challenge final gesproken met eigenaar van Vakgarage de Wit. Ze doen ondermeer het onderhoud aan verschillende Sakers en rijden zelf ook DNRT.
Hij had speciale uitlijnequipment mee, veelal gebruikt bij raceauto's.
Ik denk 99.9% zeker deze: vakgaragedewit.nl/?steID=129&catID=11296
Maar zal morgen het visitekaartje even checken. Ze zitten in
Nieuwerkerk a/d ijsel.
Hij had speciale uitlijnequipment mee, veelal gebruikt bij raceauto's.
Ik denk 99.9% zeker deze: vakgaragedewit.nl/?steID=129&catID=11296
Maar zal morgen het visitekaartje even checken. Ze zitten in
Nieuwerkerk a/d ijsel.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Er zit ook een Steverink in ApeldoornSteven(stk) schreef:http://www.prins-techniek.nl/uitlijnen.phpSteven schreef:Ik ben op zoek naar een goeie uitlijnboer in de buurt van Noord-Holland, of een beetje rondom Amsterdam.
Liefst een uitlijner die sport/racewagens doet en ook een beetje kan troubleshooten en juist een duim opsteekt als ik over meer negatief camber praat ipv meer bandenslijtage (Het bekende zucht momentje bij de Zeuromaster hier).
Steverink bandenservice klinkt goed, maar is wel in fokking Deventer voor mij, zoiets moet toch meer in het land zitten?
Wie weet wat?

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Dat zijn Laurens en zijn vader.Adinsx schreef:Afgelopen weekend bij de Saker Challenge final gesproken met eigenaar van Vakgarage de Wit. Ze doen ondermeer het onderhoud aan verschillende Sakers en rijden zelf ook DNRT.
Hij had speciale uitlijnequipment mee, veelal gebruikt bij raceauto's.
Ik denk 99.9% zeker deze: vakgaragedewit.nl/?steID=129&catID=11296
Maar zal morgen het visitekaartje even checken. Ze zitten in
Nieuwerkerk a/d ijsel.
Jongen kan ook een potje sturen

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Klopt. Laurens was een van de bestuurders van de IDRT Saker auto waar ik een reportage van maak. Aardige gozer die Laurens, en zijn broer Rogier en vader (Jan?) reden zelf ook mee.
Weet niet of je er zondag ook was Luco, maar het was verdomd spannend. Tweede bestuurder Melroy Heemskerk reed drie seconden per ronde sneller dan Gerrit Meijer. Geweldige race was het
Weet niet of je er zondag ook was Luco, maar het was verdomd spannend. Tweede bestuurder Melroy Heemskerk reed drie seconden per ronde sneller dan Gerrit Meijer. Geweldige race was het

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Nee ik was er niet, maar Laurens zou in mijn eerste jaar met de seat bij mij meedoen, maar hij kreeg het toen niet rond helaas.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Heeft een van jullie ervaring met bestellen van onderdelen op deze site?
http://www.mister-auto.nl/fl/
Ik vind het best aantrekkelijke prijzen (een uitzondering daargelaten..)
http://www.mister-auto.nl/fl/
Ik vind het best aantrekkelijke prijzen (een uitzondering daargelaten..)

heb er ooit een setje schokbrekers besteld, ging prima.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ik ook, ging gewoon goed.
En het paste ook nog
En het paste ook nog

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
mooi, dan gaan we straks eens n mooie order plaatsen 

SPOEDJE:
Wie kan er voor me opzoeken/nameten hoe lang de bout moet zijn die onderin de dynamo zit van een Clio16V?
(Het is dus die lange bout met aan het eind een vierkante kop met zelfzoekend/borgend gezet hoekje)
Als beloning : eeuwige dank en hulde!
Wie kan er voor me opzoeken/nameten hoe lang de bout moet zijn die onderin de dynamo zit van een Clio16V?
(Het is dus die lange bout met aan het eind een vierkante kop met zelfzoekend/borgend gezet hoekje)
Als beloning : eeuwige dank en hulde!

heb je dat dialogys niet meer op je pc? of staan daar de maten niet bij 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
denk dat haas gewoon aan het werk is.PaulM schreef:heb je dat dialogys niet meer op je pc? of staan daar de maten niet bij


Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Zal 'm eens ff opengooien ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
ej waar denk je dat ik zit? 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
77 00 744 976 - Bout M.10 150-135
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
mm iemand een virtual machine met dialogys erop geinstalleerd die je op je usb kan proppen? dat zou wel handy zijn
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
150 steellengte, 135 borst?
Godnondedju..... heb hier 120 max.....
Godnondedju..... heb hier 120 max.....
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Haas schreef:150 steellengte, 135 borst?
Godnondedju..... heb hier 120 max.....

Ff oprekken ...

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Bout kost geen drol bij Renault zelf ... Nadeel is dat als je 'm maandag besteld, dinsdag past hebt ... Heeft Ronald niet ergens nog zo'n bout liggen als erkend 16V-sloper ? 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Heb de dude bij de plaatselijke wurth maar ff met mijn droopy eyes aangekeken, dus ik heb er al 1. Weliswaar n zeskanttap maar verder hetzelfde!
Nu de oude er nog uit krijgen....
Nu de oude er nog uit krijgen....
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Heng heng met die slijptol, net wat Tommie zei.Haas schreef:Heb de dude bij de plaatselijke wurth maar ff met mijn droopy eyes aangekeken, dus ik heb er al 1. Weliswaar n zeskanttap maar verder hetzelfde!
Nu de oude er nog uit krijgen....

Vergeet niet de tijd een uur terug te zetten in je profiel 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Gebeurt nog steeds niet automatisch he ... 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
zou in php niet zo heel moeilijk moeten zijn...
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Daar gaat m'n aankoop van een oude LandRover Defender, Jeep Wrangler of MB G-Klasse ...
"De vrijstelling in de motorrijtuigenbelasting voor oldtimers wordt vanuit milieuoverwegingen afgeschaft."
http://www.kabinetsformatie2012.nl/



"De vrijstelling in de motorrijtuigenbelasting voor oldtimers wordt vanuit milieuoverwegingen afgeschaft."
http://www.kabinetsformatie2012.nl/
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ik begreep wel dat er voor liefhebbers/verzamelaars gekeken wordt naar mogelijkheden om een auto een paar maanden per jaar aan te melden... Of zal dit gewoon schorssen net als nu zijn?!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ik dacht ze er na de verhoging van de leeftijd af gingen blijven, of is dit nu ipv de kilometerheffing?
Joepie, daar gaat de fun van een oldtimer
Joepie, daar gaat de fun van een oldtimer
