[img]http://media.autoweek.nl/m/m1fycxtb63n0.jpg[/img]
http://www.autoweek.nl/autonieuws/19498 ... s-red-bull
Geinig ding wel

Is copy/paste van Autoweek, zo lijkt het.
had het nog niet gelezen. maar de link die er in staat is idd. de link naar Autoweek.Rik Hamberg schreef:Is copy/paste van Autoweek, zo lijkt het.
Ik zie geen schijfremmen, achter, toch?MartijnG schreef:Ook de remschijven achter, de dubbele uitlaat en de grotere opening aan de voorkant doen vermoeden dat er wat krachtigers in ligt.
Denk dat ze er eerder een GT naam aan hangen dan een echte RS.
Precies, ik snap niet waarom RSen achter schijven hebben...kunnen toch ook gewoon trommels op? Zouden ze bij Ferrari en Lambo ook moeten doen.Adinsx schreef:Waarom heb je dikke remschijven achter nodig dan? Niet voor handrembochies. En 70% o.i.d. van de remkracht is toch op de vooras nodig?
Meen je dit echt of maak je een grapje???MartijnG schreef:Precies, ik snap niet waarom RSen achter schijven hebben...kunnen toch ook gewoon trommels op? Zouden ze bij Ferrari en Lambo ook moeten doen.Adinsx schreef:Waarom heb je dikke remschijven achter nodig dan? Niet voor handrembochies. En 70% o.i.d. van de remkracht is toch op de vooras nodig?
(je weet ook wel dat het voordelen heeft bij 'sportievere' modellen)