Ga je ook nog wat doen met de poly plaatwerk delen?
19 16V stabistang monteren doet wonderen.Steven schreef:Oei sparen voor n huis? Nu nog n vriendin ver weg en je kan m net zo goed in de wilgen hangen
Kep laatst wel de rubbers met origineel vervangen op de buitenzijde, maar dat deed weinig.
bedanktHaas schreef:Leuk filmpje!
Ik kan wel meteen mooi zien waar een 16v het aflegt tegen een Williams motor op gebied van trekkracht onderin. Je rijdt ook erg veel in 3 en 4 valt me op, ik zit toch zeker een keer of 4 in de 2... Dat zal zeker met baankennis te maken hebben en het onderstel van je auto, want een paar punten die jij gewoon doorrost, lift/rem ik toch echt wel ff.
Goed inspiratiemateriaal!
Weer een uitdaging dus, meer in 3 dan in 2. Bergwerk neem ik vaak nog in 2, maar das meer een gevoelskwestie, je moet daar dan al weer heel snel door naar 3 idd. Carrousel neem ik wel in 2, als ik dat in 3 doe, kom ik die bocht echt voor geen meter uit.. maar misschien spaar ik het materiaal wel teveel in de Carrousel door een lagere snelheid te houden.derbimarcel schreef: bedankt![]()
Je hoeft ook met een 16v nooit terug naar 2.
Ik hou hem inderdaad veel in 4 op plekken waar je in zijn 3 sneller ben maar gewoon omdat het wat rustiger rijd en het materiaal blijft gespaard.
+ qua tijd scheeld het misschien 5-10 sec. maar het is toch geen wedstrijd.