hehe ik ben ook de zak, bergaf 100 waar je 90 mochtArco schreef:![]()
![]()
Stond naar mij toe gericht... vlakbij Arras op A1 (onder Lille)

hehe ik ben ook de zak, bergaf 100 waar je 90 mochtArco schreef:![]()
![]()
Stond naar mij toe gericht... vlakbij Arras op A1 (onder Lille)
Dit was iets harder ....PaulM schreef:hehe ik ben ook de zak, bergaf 100 waar je 90 mochtArco schreef:![]()
![]()
Stond naar mij toe gericht... vlakbij Arras op A1 (onder Lille), maar waarschijnlijk komt die niet meer binnen
Gaaf hoor als je dat kan bouwentutuur schreef:En ik maar denken dat een Ka een vrouwen auto is:
http://www.cliosport.net/forum/showthre ... ost8922050
en een week lang de "hoogtepunten" van P.B. en haar fantastische, veelzijdige carrière op tv ter nagedachtenis...Tim schreef:Dan laat je het bad toch stiekem even wat leger lopen of zoals dat tegenwoordig zo mooi kan, de bodem even een metertje of twee hoger instellen.
Hebben we wel spectaculaire televisie
Tip, even kijken of ze hem in het Duits sturen -> zo ja -> briefje terug in het NL met verwijzing naar EVRM waarin je aangeeft dat je recht hebt op een brief in je eigen taal zodat je kan begrijpen waar het over gaat. Dan hopen dat het teveel moeite is om te vertalen of dat ze daar langer dan 3 mnd voor nodig hebben (is de verjaringstermijn). Op die wijze hebben we al een keer een gelukje gehad met 210 waar je 130 mochtmark 5t schreef:in duitsland waar je 80 mocht op de autobaan met 140 langsgereden.
geen idee wat dit geintje weer gaat kosten.
Nogsteeds beter dan de duw die je hier zou krijgen!Adinsx schreef:
Kosten? Was het bij werkzaamheden? Die zijn prijzig (kennis werd met 160 @ 90 geflitst en kreeg een voorstel á 800,-).
Succes met afwachten
Voor mensen met Duits rijbewijs betekent een dergelijke overtreding dat het rijbewijs direct voor een periode van ongeveer 4 tot 6 maanden kan worden ingeleverd en dat er een stevig aantal punten in Flensburg worden geregistreerd.tutuur schreef:Nogsteeds beter dan de duw die je hier zou krijgen!Adinsx schreef:
Kosten? Was het bij werkzaamheden? Die zijn prijzig (kennis werd met 160 @ 90 geflitst en kreeg een voorstel á 800,-).
Succes met afwachten
Die zit niet hier op het forumStimpy001 schreef:Wie is de gelukkige eigenaar geworden van de grijze Angels & Demon Clio welke gisteren afgeleverd ging worden bij VKV en waar blijven de foto's?
Ik was toevallig gisteren daar toen die naar buiten werd gezet voor aflevering. Echt een heel mooi ding en een mooi geluid met die Akrapovic
Iemand die z'n Witte Gordini heeft ingeruild?AnthonyR schreef:Die zit niet hier op het forumStimpy001 schreef:Wie is de gelukkige eigenaar geworden van de grijze Angels & Demon Clio welke gisteren afgeleverd ging worden bij VKV en waar blijven de foto's?
Ik was toevallig gisteren daar toen die naar buiten werd gezet voor aflevering. Echt een heel mooi ding en een mooi geluid met die Akrapovic
Zag deze auto regelmatig in Gouda / Waddinxveen omgeving.Rik Hamberg schreef:Iemand die z'n Witte Gordini heeft ingeruild?AnthonyR schreef:Die zit niet hier op het forumStimpy001 schreef:Wie is de gelukkige eigenaar geworden van de grijze Angels & Demon Clio welke gisteren afgeleverd ging worden bij VKV en waar blijven de foto's?
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... &sealid=89