en voor die paar knaken dat het kost echt een huge upgrade.
maar goed op is ook bij mij op dus snap het echt wel.
wordt een mooi ding hoor die gtt

ieder maakt zijn keuze voor mij is parfanbak en onderkant schutbord niet belangrijk dat dat in de kleur staat... onderkant schutbord zie je niets van en parfanbak komt een complete kap overheen om alle bedrading netjes weg te werken.jacob schreef:Daar zit dan het verschil in van compleet uitmekaar in jouw en mijn ogen. Als ik kijk naar het schutbord is die niet mee gespoten en de parafanbak ook niet.
Je maakt zo'n auto dan zo mooi want daar ziet het er wel naar uit maar dan doe je dat niet. Dat vind ik dan persoonlijk heel zonde. Maar dit is puur mijn mening.
In ieder geval super dat iemand weer eentje voor jaren conserveerd.
ik geloof best dat dat werkt als er nog budget was geweest had het er zeker ingekomen.mark 5t schreef:@ jochem dat ding heeft zich al bewezen![]()
en voor die paar knaken dat het kost echt een huge upgrade.
maar goed op is ook bij mij op dus snap het echt wel.
wordt een mooi ding hoor die gtt
beetje vertrouwen.....Jochem de Haas schreef:@ mark .....ik bedoelde joost zijn pk's....eerst zien dan geloven.
En waar haal je die plaat? En wat zijn de risico's als je die plaat niet hebt?MartijnG schreef:Extra plaat geplaatst om het uitlopen van de borgveer te voorkomen.
zal het van de week ff navragen..... en hoeveel die er nog overheeft en voor welke prijs.mark 5t schreef:volgende vraag is dan natuurlijk in welk type bak zitten die dingen?
Ik denk als je het direct bij een revisiebedrijf koopt, veel voordeliger is.Tom schreef:Als het in een huidige bak zit moet het ook gewoon los te bestellen zijn bij reno.
Vanaf een bepaald jaartal zitten ze er bij elke bak (die normaal een circlip had) erin. Niet persee snelle auto'sJoost van der Hammen schreef:ik dacht JC5-129 en/of139 maar morgen weet ik het zeker
Heb een 089 en gaat gewoon met een KMkabel op een GTE teller en toerental gaat via de ECUtutuur schreef:ik zie dat hier een tandronsel op het diff zit (jc5-129 zeker?) bouw je hem ook gelijk om naar electronische aandrijving?
Tarabusi als ik de fotos goed begrijpmark 5t schreef:wiseco`s?