Ga vandaag naar de autoshop voor een afspraak om te spuiten en monteren.
En dan kom ik misschien ook de 15e naar de renault meeting

(Als het nog mogelijk is).
M.v.g
Darki.
I knowjacques schreef:15 juli is de Franse auto dag. De 22 juli is de RTC meeting in Fort by Vechten.
Kenne ze ook monteren ?.... wa kost da ???jacques schreef:Eerst monteren, dan loshalen en laten spuiten. Als je niemand kunt vinden om te spuiten, dan heb ik nog wel een adres hier in de buurt waar het kan.
Hum nee, ik wilde persee witte acsenten erin hebben.... echter heb ik wel weer een update fotoRoyDH schreef:Netjes hoor, kan je niet de onderdelen zo laten en de rest wit maken
Of eventueel wrappen heel de auto, zal niet heel veel schelen met alleen spuiten qua geld.
Vind je het gek met die ongespoten handel op de auto?turbo5 schreef:aan het einde van het filmpje lacht iemand je uit ??
Je moet die dingen toch ook altijd eerst inrijden voordat je ze laat spuiten? Tenminste.. Ik zie al die Honda sjonnies ook allemaal maanden rondrijden met ongespoten spulGerald schreef:Vind je het gek met die ongespoten handel op de auto?turbo5 schreef:aan het einde van het filmpje lacht iemand je uit ??
Is hij niet gewoon wit gespoten?Darkangelnl schreef:Hijs binnen gekomen op 07-07-2012...
Ga vandaag naar de autoshop voor een afspraak om te spuiten en monteren.
En dan kom ik misschien ook de 15e naar de renault meeting.
(Als het nog mogelijk is).
M.v.g
Darki.
ik schuur velgen ook altijd met een spuitbusjacques schreef:Het hoeft niet eens zo veel te kosten. Ik heb ook wel eens velgen met banden gepoten. Ik had nog lamellen liggen van luxaflex. Die heb ik in stukken geknip en tussen de velg en de band gedaan. De rest afgeplakt. Velg geschuurd met scotchbride en een spuitbus. Het resultaat zie je links bij mijn avatar.