
5 TR-T [400K!!!]
Dat is alleen een kwestie van slijpen en gaten boren. De skirts zal het meeste werk zijn om knap te monteren 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Je moet ze ook niet geheel afkitten he..
Gewoon een prop op de plek van de klemmen.
Das ook zo weg te halen als je ze moet demonteren.
Uiteraard zou ik het gewoon op de originele manier doen, met de klemmen.
En omdat je niet die popnagels hebt gewoon met zelftappers, uiteraard wel goed behandelen.
Achterschermen kan je zo bepalen waar je hem uitmoet slijpen.
Ff de skirt op de juiste plek aftekenen en hoppa.
hou wel ff rekening met t feit dat je nog wel plaatmateriaal nodig hebt om de skirt vast te zetten
Gewoon een prop op de plek van de klemmen.
Das ook zo weg te halen als je ze moet demonteren.
Uiteraard zou ik het gewoon op de originele manier doen, met de klemmen.
En omdat je niet die popnagels hebt gewoon met zelftappers, uiteraard wel goed behandelen.
Achterschermen kan je zo bepalen waar je hem uitmoet slijpen.
Ff de skirt op de juiste plek aftekenen en hoppa.
hou wel ff rekening met t feit dat je nog wel plaatmateriaal nodig hebt om de skirt vast te zetten
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Rij nu een jaar rond als een standaard TR. Dus zonder verbredingsstukken.
Hartstikke leuk. Omdat niemand verwacht dat het nog rap van zn plek gaat ook.
En de achterzijde ziet er extreem laag uit....
Maar ik wil toch echt het gtt-spul er weer op.
In mijn ogen gewoon echt veel mooier/dikker.
Geeft 'm gewoon dat beetje extra.
Achterschermen moeten (nog verder) uitgesneden worden. Daar ben ik me van bewust.
Voor en achter spatbordverbreders zie ik dan ook wel lukken.
Maar die skirts geven me nachtmerries....
Met parkertjes en klemmetjes lijkt me inderdaad de beste optie.
Zie ik al beter voor me dan die popnagels/pinnetjes plaatsen...
Jochem, wat bedoel je met plaatmateriaal voor de skirts?
Dat randje onderaan de dorpel?
Er gaat toch binnenkort weer wat gelast worden op het karretje, dus dan kan ik dat soort dingen meteen mee nemen.
Hartstikke leuk. Omdat niemand verwacht dat het nog rap van zn plek gaat ook.
En de achterzijde ziet er extreem laag uit....
Maar ik wil toch echt het gtt-spul er weer op.
In mijn ogen gewoon echt veel mooier/dikker.
Geeft 'm gewoon dat beetje extra.
Achterschermen moeten (nog verder) uitgesneden worden. Daar ben ik me van bewust.
Voor en achter spatbordverbreders zie ik dan ook wel lukken.
Maar die skirts geven me nachtmerries....
Met parkertjes en klemmetjes lijkt me inderdaad de beste optie.
Zie ik al beter voor me dan die popnagels/pinnetjes plaatsen...
Jochem, wat bedoel je met plaatmateriaal voor de skirts?
Dat randje onderaan de dorpel?
Er gaat toch binnenkort weer wat gelast worden op het karretje, dus dan kan ik dat soort dingen meteen mee nemen.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Nee ik bedoelde bij je achterschermen, dat je niet te veel wegslijpt.
Dorpelskirts zijn juist het gemakkelijkst.
Dorpelskirts zijn juist het gemakkelijkst.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Te slap zal wel mee vallen.
Hou gewoon de achterskirt er voor en je ziet het van zelf.
Hou er alleen rekening mee dat je gaatjes waar de boutjes van de achterskirt door heen gaan er zitten.
Hou gewoon de achterskirt er voor en je ziet het van zelf.
Hou er alleen rekening mee dat je gaatjes waar de boutjes van de achterskirt door heen gaan er zitten.
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
BWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!
Dat moest ik gewoon effe kwijt.
Verder niks zinnigs te melden.
Vandaag eindelijk, na lang voor me uit te hebben geschoven..., de kachel gewisseld....
Wat een godskolere klus blijft het toch.
Heb nu al eens eerder het dashboard eruit gehaald, maar het blijft gewoon echt een takkewerk.
Hopelijk voorlopig ook weer even de laatste keer....

Dat moest ik gewoon effe kwijt.
Verder niks zinnigs te melden.

Vandaag eindelijk, na lang voor me uit te hebben geschoven..., de kachel gewisseld....
Wat een godskolere klus blijft het toch.
Heb nu al eens eerder het dashboard eruit gehaald, maar het blijft gewoon echt een takkewerk.
Hopelijk voorlopig ook weer even de laatste keer....
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
en voor de verandering maar weer eens een probleem met de radiator-fan.....
Dat is echt een soort van jaarlijks terugkomend probleem.
Om gestoord van te worden.
Dacht juist dat het nu allemaal goed zat.
Originele aansluiting via de thermostaat-schakelaar deed het weer na vervanging van het relais... en de schakelaar binnen deed het ook.
Maar vanmorgen deden ze het allebei ineens dus niet meer...
Precies op de eerste echt warme dag van het jaar...
Dat was dus weer effe lekker zweten in de auto... (en niet alleen vanwege het warme weer...!)
Net weer even lopen checken.
Als ik het relais doorverbind met de externe schakelaar (interieur) dan gaat de fan aan. (fan werkt dus nog. externe schakelaar zit ook nog goed aangesloten)
Als ik de thermoschakelaar-aansluitingen doorverbindt dan hoor ik het relais wel klikken, maar de fan slaat niet aan.
???
Als het relais wel klikt, dan werkt die toch gewoon nog???
Of is-ie toch weer naar de klote? (dat zou dan alweer mn tweede kapotte relais zijn....vreemd...)
Aargh, elektra........
Wat kan ik verder nog testen?
Als iemand nog ideeën/suggesties heeft dan hoor ik het graag.

Dat is echt een soort van jaarlijks terugkomend probleem.
Om gestoord van te worden.
Dacht juist dat het nu allemaal goed zat.
Originele aansluiting via de thermostaat-schakelaar deed het weer na vervanging van het relais... en de schakelaar binnen deed het ook.
Maar vanmorgen deden ze het allebei ineens dus niet meer...
Precies op de eerste echt warme dag van het jaar...

Dat was dus weer effe lekker zweten in de auto... (en niet alleen vanwege het warme weer...!)
Net weer even lopen checken.
Als ik het relais doorverbind met de externe schakelaar (interieur) dan gaat de fan aan. (fan werkt dus nog. externe schakelaar zit ook nog goed aangesloten)
Als ik de thermoschakelaar-aansluitingen doorverbindt dan hoor ik het relais wel klikken, maar de fan slaat niet aan.
???
Als het relais wel klikt, dan werkt die toch gewoon nog???
Of is-ie toch weer naar de klote? (dat zou dan alweer mn tweede kapotte relais zijn....vreemd...)
Aargh, elektra........
Wat kan ik verder nog testen?
Als iemand nog ideeën/suggesties heeft dan hoor ik het graag.
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Iemand nog voorstoelen GTT/phase II (zwart met rode accenten) liggen??!?!?
De achterbank heb ik, maar de originele voorstoelen heb ik nooit bij mijn auto gekregen.....
En ik zou graag de opa-stoelen (TR) die er nu inzitten willen vervangen voor de originele GTT-stoelen.
Als ik ze van je over kan nemen dan hoor ik het wel (via PM).
De achterbank heb ik, maar de originele voorstoelen heb ik nooit bij mijn auto gekregen.....
En ik zou graag de opa-stoelen (TR) die er nu inzitten willen vervangen voor de originele GTT-stoelen.
Als ik ze van je over kan nemen dan hoor ik het wel (via PM).
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Aargh.
Is dit nog op één of andere manier te fixxen?!
Valt hier nieuw schroefdraad op te lassen bijvoorbeeld?
Of is het handiger om het uit te boren en boutjes te gebruiken?
[het is de beugel waar het luchtfilterhuis op gemonteerd zit. En die stukjes schroefdraad horen daar dus aan vast te zitten.....]
Als iemand een tip heeft dan hoor ik het graag.
[img]https://lh3.googleusercontent.com/-Js0i ... C00881.JPG[/img]
Ps) ben ook nog steeds opzoek naar een set originele GTT voorstoelen (Phase2/Zwart met rode accenten)

Is dit nog op één of andere manier te fixxen?!
Valt hier nieuw schroefdraad op te lassen bijvoorbeeld?
Of is het handiger om het uit te boren en boutjes te gebruiken?
[het is de beugel waar het luchtfilterhuis op gemonteerd zit. En die stukjes schroefdraad horen daar dus aan vast te zitten.....]
Als iemand een tip heeft dan hoor ik het graag.
[img]https://lh3.googleusercontent.com/-Js0i ... C00881.JPG[/img]
Ps) ben ook nog steeds opzoek naar een set originele GTT voorstoelen (Phase2/Zwart met rode accenten)
Die draadeinden uitboren en dan een boutje er door heen steken 

-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Na een lange zoektocht eindelijk twee redelijke Phase 2 voorstoelen gevonden.
Samen met het tapijtje dat ik nog had even grondig onder handen genomen met de trapijtreiniger...
En het zag er weer netjes uit!
[img]https://lh3.googleusercontent.com/-YJg_ ... AG0019.jpg[/img]
Beetje jammer dat het zo verschrikkelijk benauwd was tijdens het monteren....
baden in mn eigen zweet......
Maar het zit allemaal weer op zn plek.
[img]https://lh6.googleusercontent.com/-bx07 ... AG0023.jpg[/img]
Interieur is nu eindelijk weer een beetje zoals ik het wil.
Nu de buitenkant nog.
Ben al het verbredingsspul wat aan het opknappen waar nodig en dan gaan we het allemaal weer monteren.
Maken we dr eindelijk weer een "echte" gtt van.....
Samen met het tapijtje dat ik nog had even grondig onder handen genomen met de trapijtreiniger...
En het zag er weer netjes uit!
[img]https://lh3.googleusercontent.com/-YJg_ ... AG0019.jpg[/img]
Beetje jammer dat het zo verschrikkelijk benauwd was tijdens het monteren....
baden in mn eigen zweet......
Maar het zit allemaal weer op zn plek.
[img]https://lh6.googleusercontent.com/-bx07 ... AG0023.jpg[/img]
Interieur is nu eindelijk weer een beetje zoals ik het wil.
Nu de buitenkant nog.
Ben al het verbredingsspul wat aan het opknappen waar nodig en dan gaan we het allemaal weer monteren.
Maken we dr eindelijk weer een "echte" gtt van.....
Stoelen zien er aardig netjes uit! Die bolsters kun je ook vervangen door nieuwe exemplaren 

-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Is inderdaad 1 wang een beetje ingezakt.
Maar het is zo minimaal dat ik dat voorlopig maar even zo laat.
Zag inderdaad dat ze bij cgb nog de onderdelen hebben om ze op te knappen.
Kan ik altijd nog eens mee aan de slag.
Voorlopig ben ik dik tevreden aangezien de keuze in gt-stoelen nou niet bepaald reuze is.....
Nu eerst maar eens de buitenkant goed aanpakken.
Maar het is zo minimaal dat ik dat voorlopig maar even zo laat.
Zag inderdaad dat ze bij cgb nog de onderdelen hebben om ze op te knappen.
Kan ik altijd nog eens mee aan de slag.
Voorlopig ben ik dik tevreden aangezien de keuze in gt-stoelen nou niet bepaald reuze is.....
Nu eerst maar eens de buitenkant goed aanpakken.
of een willekeurige ander gt stoel slopen om deze op te knappen.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
CGB zou ik niet meer doen...bij mij zijn ze geen favoriet meer in elk geval. Zit al een half jaar op mn delen te wachten en reactie krijgen, ho maar 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Martijn,
Heb een paar maanden terug nog wat spulletjes besteld bij ze.
Was toen ook een probleem. Duurde maanden. Maar dat bleek uiteindelijk een fout van de NL koeriersdienst te zijn geweest. (dit kon ik ook zien via de track&trace)
En cgb reageerde gewoon elke keer snel op mijn mails.
Uiteindelijk de koerier aan de lijn gekregen met een bullshit verhaal van hun kant. Volgende dag was het bezorgt.
Al met al dus niet vlekkeloos, maar ik ben nog steeds wel positief over cgb vanwege de snelle reacties op mijn mails en het feit dat het niet hun schuld was dat het zo lang duurde.
Vreemd dat het bij jou dan zo moeizaam gaat allemaal.
Alhoewel...ik hoor/lees hier en daar wel meer van dat soort verhalen over cgb....
Maar zoals ik al zei, ben voorlopig wel even klaar met het interieur.
Toch bedankt voor de waarschuwing.
Heb een paar maanden terug nog wat spulletjes besteld bij ze.
Was toen ook een probleem. Duurde maanden. Maar dat bleek uiteindelijk een fout van de NL koeriersdienst te zijn geweest. (dit kon ik ook zien via de track&trace)
En cgb reageerde gewoon elke keer snel op mijn mails.
Uiteindelijk de koerier aan de lijn gekregen met een bullshit verhaal van hun kant. Volgende dag was het bezorgt.
Al met al dus niet vlekkeloos, maar ik ben nog steeds wel positief over cgb vanwege de snelle reacties op mijn mails en het feit dat het niet hun schuld was dat het zo lang duurde.
Vreemd dat het bij jou dan zo moeizaam gaat allemaal.
Alhoewel...ik hoor/lees hier en daar wel meer van dat soort verhalen over cgb....
Maar zoals ik al zei, ben voorlopig wel even klaar met het interieur.
Toch bedankt voor de waarschuwing.
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Heeft er iemand ervaring met het verlengen van de stuurnaaf in een 5je?
Lijkt mij toch dat ik niet de enige ben die niet optimaal achter het stuur zit.
Ik zit altijd te dicht op de pedalen. En als ik de stoel verder naar achter zet dan zit ik weer te ver van het stuur af.
Vroeg me dus af of iemand een verlengde stuurnaaf gebruikt of iets om het stuur verder naar zich toe te krijgen.
Ik zie bij Biesheuvel een stuurnaaf voor een 5 van Sparco. Maar eerlijk gezegd heb ik geen idee of deze de boel verlengd (eventueel met extra spacers???) of dat dit gewoon de standaard afmeting is.
http://www.biesheuvel.nl/store/product/ ... r5_super_5
Dit lijkt wel een beetje op wat ik zoek.
http://www.biesheuvel.nl/store/product/ ... apter_50mm
Lijkt mij toch dat ik niet de enige ben die niet optimaal achter het stuur zit.
Ik zit altijd te dicht op de pedalen. En als ik de stoel verder naar achter zet dan zit ik weer te ver van het stuur af.
Vroeg me dus af of iemand een verlengde stuurnaaf gebruikt of iets om het stuur verder naar zich toe te krijgen.
Ik zie bij Biesheuvel een stuurnaaf voor een 5 van Sparco. Maar eerlijk gezegd heb ik geen idee of deze de boel verlengd (eventueel met extra spacers???) of dat dit gewoon de standaard afmeting is.
http://www.biesheuvel.nl/store/product/ ... r5_super_5
Dit lijkt wel een beetje op wat ik zoek.
http://www.biesheuvel.nl/store/product/ ... apter_50mm
Laatst gewijzigd door spir@l op ma 2 jul 2012 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
ja, I know...
Maar ik wil dus toch wel graag dit stuurtje houden.
Mooie stuurtjes hoor, maar ik wil daar nu eigenlijk even geen geld aan uitgeven.
Heb dit stuurtje nog niet zo lang en ben hier goed tevreden mee.
Het verlengen van de naaf lijkt mij dan de betere/goedkopere optie.
Maar als iemand hier negatieve ervaringen mee heeft op een 5 dan hoor ik het graag.
Of...moet je een racestuurtje hebben voor zo'n naafverlenging????
zoals Biesheuvel dus aangeeft...
Maar ik wil dus toch wel graag dit stuurtje houden.
Mooie stuurtjes hoor, maar ik wil daar nu eigenlijk even geen geld aan uitgeven.
Heb dit stuurtje nog niet zo lang en ben hier goed tevreden mee.
Het verlengen van de naaf lijkt mij dan de betere/goedkopere optie.
Maar als iemand hier negatieve ervaringen mee heeft op een 5 dan hoor ik het graag.
Of...moet je een racestuurtje hebben voor zo'n naafverlenging????
zoals Biesheuvel dus aangeeft...
Biesheuvel schreef:Productomschrijving
LTEC Stuur adapters zorgen er voor dat uw stuur dichter naar u toe komt.
U moet dan al wel een sport stuur en naaf hebben van Bijv LTEC, Sparco, OMP of Sabelt.
Worden in zwart aluminium geleverd inclusief boutjes.
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
verder niemand iets aan de stuurpositie van zijn 5 gedaan?!?!
Ben ik dan echt de enige die maar geen optimale zitpositie kan vinden in een 5?
Zit verder niemand met zn knieën in zn nek? (bij wijze van...)
En ik ben niet eens absurd lang ofzo.
Ik bedoel, ik rij ook al 10 jaar op deze manier (raak je vanzelf gewend aan), maar ik dacht dat er wel meerdere mensen zouden zijn die daar iets aan hadden gedaan.
Vraag me gewoon af of het zo simpel op te lossen is door er zo'n adapter tussen te zetten. Of dat ik dan geld aan het weggooien ben...
Ben ik dan echt de enige die maar geen optimale zitpositie kan vinden in een 5?
Zit verder niemand met zn knieën in zn nek? (bij wijze van...)
En ik ben niet eens absurd lang ofzo.
Ik bedoel, ik rij ook al 10 jaar op deze manier (raak je vanzelf gewend aan), maar ik dacht dat er wel meerdere mensen zouden zijn die daar iets aan hadden gedaan.
Vraag me gewoon af of het zo simpel op te lossen is door er zo'n adapter tussen te zetten. Of dat ik dan geld aan het weggooien ben...
khen mijn stuur ook velengd met een 10cm alu bus
totaal geen problemen.
totaal geen problemen.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
heb wel een naafverlenger voor je, nieuw in doos. pm maar, past op elk sportstuur met standaard gatenpatroon. zit je huidige stuur op de originele naaf dan of op een universele naaf?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 1160
- Lid geworden op: ma 14 aug 2006 21:30
- Locatie: Alphen a/d Rijn
Ik heb evt nog een nieuwe wang in de aanbieding. Gekocht bij CGB maar nooit gemonteerd. Het betreft een linker wang, dus instapzijde bestuurder.
@ kool past met kleine aanpassing van de gaten gewoon op de naaf (tenminste wel bij mijn clio)
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Mocht krijn geen intresse hebben hoor ik het graag.Christiaan schreef:Ik heb evt nog een nieuwe wang in de aanbieding. Gekocht bij CGB maar nooit gemonteerd. Het betreft een linker wang, dus instapzijde bestuurder.

Project: GTT Blue Sport
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Mark: heb je dat nu bij je 5 of bij je clio gedaan?
Martijn: ik zal eerst es even wat foto's maken van de naaf/stuur combo die ik nu heb en dan hebben we het daar via de pm nog wel even over.
Christiaan: bedankt voor het aanbod, maar de instapzijde bestuurder is nog prima. Het is precies de andere wang die iets is ingedeukt.
Maar misschien dat iemand anders wel interesse heeft.......
Toch had ik wel verwacht dat er meer 5-rijders zouden zijn die het zat waren om met tot het dashboard opgetrokken knieën te rijden en dus hun stuur(naaf) zouden hebben aangepast.
I guess not....
Martijn: ik zal eerst es even wat foto's maken van de naaf/stuur combo die ik nu heb en dan hebben we het daar via de pm nog wel even over.
Christiaan: bedankt voor het aanbod, maar de instapzijde bestuurder is nog prima. Het is precies de andere wang die iets is ingedeukt.
Maar misschien dat iemand anders wel interesse heeft.......

Toch had ik wel verwacht dat er meer 5-rijders zouden zijn die het zat waren om met tot het dashboard opgetrokken knieën te rijden en dus hun stuur(naaf) zouden hebben aangepast.
I guess not....

bij de 5 gedaan en bij de clio
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Dat stuurtje heb je toch al ff een paar jaar? Heb je nog van mij overgekocht! Maar is inderdaad een erg fijn stuur! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Eigenlijk zit het in een 5je nog niet zo verkeerd, vind ik. Maar wat je vaak ziet, is dat mensen hun rugleuning in de ligstand hebben staan. Dan zul je je zitpositie wel ver naar voren moeten zetten, waardoor je weer een probleem met je benen krijgt.
Ik zet tegenwoordig mijn rugleuning heel rechtop. Zo kun je veel beter sturen (kwart voor 3!), let je veel beter op en zie je er niet zo kansloos uit...
Ik weet niet precies hoe lang je bent, maar ik denk dat als je 1m90+ bent, je wel een probleem zult hebben in een 5je.
Ik zet tegenwoordig mijn rugleuning heel rechtop. Zo kun je veel beter sturen (kwart voor 3!), let je veel beter op en zie je er niet zo kansloos uit...

Ik weet niet precies hoe lang je bent, maar ik denk dat als je 1m90+ bent, je wel een probleem zult hebben in een 5je.